€0,00
PokladňaMaktrans Slovensko
Telefón: +421 91 7430187
E-mail: [email protected]
Slovensko, Bratislava, J.Hagaru 9, 83151
Pracovná doba: pondelok-piatok od 9:00 do 18:00
Firma Maktrans existuje už viac ako 25 rokov a špecializuje sa výhradne na opravy automatických prevodoviek. Opravujeme všetky súčasné typy prevodoviek, a to klasické hydromechanické automatické prevodovky (ľudovo nazývané hydraulické, resp. menič krútiaceho momentu), variátory (CVT), robotizované prevodovky s dvojspojkami (DSG, DCT).
Pracujeme v Varšave (Poľsko) a Bratislave (Slovensko).
Prečo by ste mali zveriť opravu automatickej prevodovky nám?
- Záruka - 1 rok bez obmedzenia najazdených kilometrov na generálnu opravu automatickej prevodovky / opravu dielu
- Ceny - náhradné diely priamo dovážame od výrobcov alebo ich vyrábame sami, čo znamená, že neexistuje žiadna prirážka „predajcu“.
- Sklad náhradných dielov - 25 000 položiek skladom, nie je potrebné čakať 2 týždne na doručenie objednaného dielu
- Dostupnosť špecializovaného vybavenia - jedná sa o stojany na testovanie hydraulických jednotiek a elektromagnetov (teplota oleja - 100°C, úplná imitácia reálnej prevádzky boxu), vysoko presné CNC stroje (u mnohých dielov máme výrobnú toleranciu 0,005 mm )
- A čo je najdôležitejšie, naši špecialisti - ako už bolo spomenuté, opravujeme LEN automatické prevodovky. Máme ľudí, ktorí sú vo firme viac ako 15 rokov a sú jednoducho najlepší vo svojom biznise.
Čo môžeme urobiť
- Oprava meniča krútiaceho momentu (vieme nielen vymeniť štandardnú sadu náhradných dielov, ale aj opraviť takmer akékoľvek poškodenie, vrátane spájkovania lopatiek striebrom)
- Opravy telies ventilov a mechatroniky (opravujeme 95% telies ventilov vyrobených za posledných 25 rokov a používame nástroje a spotrebný materiál vlastnej výroby, čo nám umožňuje obnoviť aj najnovšie telesá ventilov, pre ktoré iné spoločnosti nevyrábajú náhradné diely diely Reálny príklad - príde k nám auto vyrobené v roku 2021, ventily v tele ventilu sa nedajú nikde kúpiť, jednoducho neexistujú ako náhradný diel, výrobca navrhuje vymeniť montáž. ale vieme si ich vyrobiť sami do pracovného týždňa.)
- Oprava krytov a krytov (dostupnosť rôznych zváracích zariadení (laserové, argónové, poloautomaty) a frézovacích strojov umožňuje obnoviť aj kryty zničené po nehode. Rozpadlo sa ložisko krytu a zničilo jeho sedlo? Nie problém, obnovíme sedadlo a vymeníme ložisko za zosilnené )
- Oprava dvojitých spojok (rovnako ako pri hydraulických jednotkách vieme zrenovovať spojky, na ktoré nie sú v predaji náhradné diely. Prítomnosť povrchových brúsok a laserového rezacieho stroja nám umožňuje vyrábať oceľové kotúče akejkoľvek požadovanej hrúbky. Poškodili sa teflónové krúžky náboj, v ktorom fungujú, môžeme obrábať nový podľa špecifikácií, ktoré nie sú v žiadnom prípade horšie ako továrenské.)
- Oprava čerpadiel (inštalácia opravných ventilov do čerpadiel variátorov a nábojov čerpadiel GM, frézovanie otvorov na opravu veľkosti na vysoko presných súradnicových vyvrtávačkách)
- Oprava a firmware elektronických riadiacich jednotiek (vymieňame snímače, prepájame vypálené stopy na doskách, vykonávame akékoľvek operácie so softvérom jednotky - klon, flash, reset, adaptácia)
- Oprava drážkových spojov (v mnohých automatických prevodovkách je štrukturálne slabé miesto, spojenie automatickej prevodovky a prevodovky alebo pár „diferenciál - hriadeľ nápravy“ - v dôsledku vniknutia vlhkosti drážkovaná časť hrdzavie a pri určitom čase fáze sú drážky odrezané, takéto poškodenie odstránime Vyrobíme novú drážku, vytvrdíme, nainštalujeme.)
- Inštalácia dodatočného chladenia (nejedná sa o opravu, skôr o upgrade, ale dodatočné chladenie predlžuje životnosť prevodovky a výrazne odďaľuje ďalšiu generálnu opravu)
- A ešte oveľa viac... (zoznam vykonaných prác by mohol byť veľmi dlhý, ale vieme urobiť takmer všetko, vrátane obnovy dielov, ktoré boli pred pár rokmi považované za nefunkčné a vyhodili sa)
Pre upresnenie informácií, dohodnutie si diagnostiky automatickej prevodovky, prípadne získanie nákladov na opravu nás kontaktujte