0

€0,00

Pokladňa

Oprava ventilových blokov pre Audi Q7, TFSI, Porsche Cayenne. TR-80 0C8

  • Značka: MAKTRANS-VB
  • Kód produktu: remontg0c8
    Product model copied to clipboard
  • Hmotnosť (kg): 10
  • Dostupnosť: 20000
€281,40
Hlavné špecifikácie
šok pri zapnutí D: oprava telesa ventilu a vymena oleja
iba na horúcej skrinke: balenie solenoidových tyčiniek
len na chladiacom boxe: otvorený okruh alebo porucha obvodu snímača teploty oleja
If you order more than 10000 pcs - shipping time will be longer at few days
Zloženie: Dostupnosť: Price: Množstvo:
Poľsko 10000 pcs. €281,40
Add to cart
Add to cart
Ukraine 10000 pcs. €281,40
Add to cart
Add to cart
  • Prehľad produktov
  • Otázky - odpovede (0)
  • Súvisiace produkty (11)
POZNÁMKA! 120 dolárov sú náklady na prácu pri obnove tela ventilu. Celková cena diela pozostáva z 2 zložiek práca + zložky. Počas opráv sa nevyhnutne kontrolujú a opravujú solenoidy, inštalujú sa opravné alebo štandardné piesty v množstve 2 až 5 kusov, celkové náklady na opravu sú približne 570 USD

 

Druhy opráv

 

Oprava systému riadenia tlaku telesa ventilov Audi Q7, TFSI, Porsche Cayenne. TR-80 0C8

Automatickú prevodovku TR-80SD vyvinula spoločnosť Aisin AW pre koncern Volkswagen AG. V systéme označovania VW bola skrinka označená 0C8. Osemstupňová automatická prevodovka je určená pre ťažké vozidlá s pozdĺžnym motorom, v závislosti od verzie je schopná prenášať krútiaci moment až 1000 Nm. Od roku 2010 je 0С8 inštalovaný na dieselových a hybridných modeloch Tuareg a dieselových Audi s objemom motora 3,0 litra a viac.

Mechanická časť automatickej prevodovky je ovládaná elektrohydraulickým ventilovým blokom. Elektrohydraulická jednotka okrem radenia prevodových stupňov reguluje tlak oleja v skrini, riadiaci tlak v tele ventilu, uzatvárací tlak meniča krútiaceho momentu a tlak mazania.

Používaním sa ventilové kanály a solenoidy hydraulickej riadiacej jednotky opotrebúvajú. Jedným zo znakov opotrebovania je pokles hlavného tlaku automatickej prevodovky. V dôsledku poklesu tlaku je narušená činnosť mazacieho systému a blokovacieho systému meniča krútiaceho momentu. Dôsledkom takýchto porúch môže byť zvýšenie teploty automatickej prevodovky, otrasy a prechod do núdzového režimu.

Charakteristiky núdzového režimu, keď dôjde k poruche počas jazdy:
- pri prevodových stupňoch 1-4 zostáva prevodový stupeň 3
- pri prevodových stupňoch 5-8 zostáva prevodový stupeň 7
Po vypnutí/zapnutí zapaľovania zostáva len prevodový stupeň číslo 3 a spiatočka.

Na určenie výkonu solenoidov na reguláciu tlaku sa používa diagnostický stojan

 

Chybné solenoidy sa musia vymeniť. V niektorých prípadoch sa odporúča vymeniť solenoidy ako súpravu.

Na určenie defektov na tlakových regulačných ventiloch sa hydraulická jednotka úplne rozoberie a umyje, potom sa použije vákuové testovanie a vonkajšia kontrola ventilového kanála.

Ventilové kanály so známkami opotrebovania sú nahradené novými kanálmi vyrobenými špecialistami Maktrans. Kanály sú vyrobené z vysokopevnostného hliníka a zodpovedajú parametrom telesa ventilu 0C8.

Príklady ventilového kanála (puzdra) s drážkou - vľavo a nového kanála vyrobeného špecialistami spoločnosti Maktrans - vpravo

Ďalšou etapou je inštalácia nových ventilových kanálov v tele ventilu.

Po výmene elektromagnetov a inštalácii nových kanálov ventilov na reguláciu tlaku sa normalizuje činnosť mazacieho systému a blokovacieho systému meniča krútiaceho momentu a teplota oleja v automatickej prevodovke sa zníži. Ventilové kanály vyrobené špecialistami Maktrans zodpovedajú výkonnostným charakteristikám telesa ventilu automatickej prevodovky 0C8. Životnosť vyrobeného ventilového kanála je rovnaká ako životnosť pôvodného kanála pri výrazne nižších nákladoch.

 

Štítky: 0C8

Otázky - odpovede (0)