€0,00
Pokladňa- Značka: MAKTRANS-VB
- Kód produktu: remontg0BT
Product model copied to clipboard
- Hmotnosť (kg): 10
- Dostupnosť: 19993
Shipping to United States from €86.63
Zloženie: | Dostupnosť: | Množstvo: |
Poľsko | 9996 pcs. |
|
Ukraine | 9997 pcs. |
|
- Prehľad produktov
- Otázky - odpovede (2)
- Súvisiace produkty (1)
Audi A3, Q3, TT; VW Sharan, Tiguan, Ttransporter, Scirocco;
Po prepnutí do polohy D nasleduje pauza a úder.
Chyby
-Neúmyselne otvorená spojka 1 P175D00
-P176E00 spojka 2 sa neúmyselne otvorila
Druhy opráv
Oprava elektromagnetov spojky, automatickej prevodovky Audi A3, Q3
Činnosť modernej automatickej prevodovky je riadená elektrohydraulickou riadiacou jednotkou. Radenie nahor alebo nadol, prepnutie do režimu Drive/Park/Reverse – to všetko je výsledkom správnej činnosti telesa ventilu. V podmienkach VW sa elektrohydraulická riadiaca jednotka nazýva mechatronická. Hlavnými pracovnými prvkami mechatroniky sú riadiace solenoidy - takzvané elektromechanické ventily, ktoré menia tlak oleja (hydraulická kvapalina ATF) v kanáloch telesa ventilu. Mechanická časť automatickej prevodovky je riadená tlakom ATF.
Ako každý mechanizmus, aj solenoidy podliehajú časom opotrebovaniu a môžu tiež zlyhať, čím narušia normálnu činnosť automatickej prevodovky. Ak zlyhajú elektromagnety zodpovedné za spojku, vznikajú problémy s radením prevodových stupňov, otrasmi a rázmi pri zmene režimu Jazda/Parkovanie/Spätný chod a preklzávaním spojky.
Na určenie výkonu solenoidu sa používa špeciálne zariadenie. Testy prebiehajú za podmienok, ktoré kopírujú činnosť solenoidu v tele ventilu, t.j. teplota oleja stúpa, tlak sa mení v prijateľných medziach a dodatočne sa zahrieva aj samotný solenoid.
Výsledkom testu je graf činnosti solenoidu v rozsahu riadiaceho signálu. Hladké čiary grafu v povolenej zóne naznačujú správnu činnosť ventilu a prítomnosť zalomení a „krokov“ naznačuje potrebu výmeny elektromagnetu.
Špecialisti Maktrans vyvinuli najziskovejšie riešenie problému zlyhaných solenoidov - opravu. Pri štúdiu porúch elektromagnetov sa zistilo, že porucha je spojená s odieraním (opotrebovaním) konštrukčných prvkov elektromagnetu, konkrétne puzdier a spojok.
Po výmene poškodených prvkov sa solenoid znova otestuje. Hladké čiary grafu v povolenej zóne naznačujú účinnosť opravy, zatiaľ čo náklady na opravu sú výrazne nižšie ako náklady na nový solenoid a kvalita spĺňa požiadavky výrobcu. Obnovený solenoid sa vráti do tela ventilu, po ktorom automatická prevodovka absolvuje povinné cestné testy. Prevádzka spojkového systému nadobúda rovnakú presnosť, radenie prebieha hladko a bez trhania.
Hello, for 120$ five All on pictures?
Hello, it's not a product! It's service (repair) page.
Do you supply the gasket for the clutch solenoid?
Hello, no, we don't have.