0

€0,00

Pokladňa

Oprava telesa ventilu DSG-7 Audi A3 Q3 0BT 0BH

  • Značka: MAKTRANS-VB
  • Kód produktu: remontg0BT
    Product model copied to clipboard
  • Predáva sa na: 1
  • Hmotnosť (kg): 10
  • Dostupnosť: 19993
€112,56
If you order more than 9996 pcs - shipping time will be longer at few days
Zloženie: Dostupnosť: Price: Množstvo:
Poľsko 9996 pcs. €112,56
Add to cart
Add to cart
Ukraine 9997 pcs. €112,56
Add to cart
Add to cart
  • Prehľad produktov
  • Otázky - odpovede (2)
  • Súvisiace produkty (2)
POZNÁMKA! 120 dolárov sú náklady na diagnostiku a prácu na obnove tela ventilu. Celková cena diela pozostáva z 2 zložiek práca + zložky. Počas opráv sa nevyhnutne kontrolujú a opravujú solenoidy, inštalujú sa opravy alebo štandardné plunžery, celkové náklady na opravy sú približne 450 USD

Audi A3, Q3, TT; VW Sharan, Tiguan, Ttransporter, Scirocco;

Po prepnutí do polohy D nasleduje pauza a úder.

Chyby

-Neúmyselne otvorená spojka 1 P175D00

-P176E00 spojka 2 sa neúmyselne otvorila

Druhy opráv

Oprava elektromagnetov spojky, automatickej prevodovky Audi A3, Q3

Činnosť modernej automatickej prevodovky je riadená elektrohydraulickou riadiacou jednotkou. Radenie nahor alebo nadol, prepnutie do režimu Drive/Park/Reverse – to všetko je výsledkom správnej činnosti telesa ventilu. V podmienkach VW sa elektrohydraulická riadiaca jednotka nazýva mechatronická. Hlavnými pracovnými prvkami mechatroniky sú riadiace solenoidy - takzvané elektromechanické ventily, ktoré menia tlak oleja (hydraulická kvapalina ATF) v kanáloch telesa ventilu. Mechanická časť automatickej prevodovky je riadená tlakom ATF.

Ako každý mechanizmus, aj solenoidy podliehajú časom opotrebovaniu a môžu tiež zlyhať, čím narušia normálnu činnosť automatickej prevodovky. Ak zlyhajú elektromagnety zodpovedné za spojku, vznikajú problémy s radením prevodových stupňov, otrasmi a rázmi pri zmene režimu Jazda/Parkovanie/Spätný chod a preklzávaním spojky.

Na určenie výkonu solenoidu sa používa špeciálne zariadenie. Testy prebiehajú za podmienok, ktoré kopírujú činnosť solenoidu v tele ventilu, t.j. teplota oleja stúpa, tlak sa mení v prijateľných medziach a dodatočne sa zahrieva aj samotný solenoid.

Výsledkom testu je graf činnosti solenoidu v rozsahu riadiaceho signálu. Hladké čiary grafu v povolenej zóne naznačujú správnu činnosť ventilu a prítomnosť zalomení a „krokov“ naznačuje potrebu výmeny elektromagnetu.

Špecialisti Maktrans vyvinuli najziskovejšie riešenie problému zlyhaných solenoidov - opravu. Pri štúdiu porúch elektromagnetov sa zistilo, že porucha je spojená s odieraním (opotrebovaním) konštrukčných prvkov elektromagnetu, konkrétne puzdier a spojok.

Po výmene poškodených prvkov sa solenoid znova otestuje. Hladké čiary grafu v povolenej zóne naznačujú účinnosť opravy, zatiaľ čo náklady na opravu sú výrazne nižšie ako náklady na nový solenoid a kvalita spĺňa požiadavky výrobcu. Obnovený solenoid sa vráti do tela ventilu, po ktorom automatická prevodovka absolvuje povinné cestné testy. Prevádzka spojkového systému nadobúda rovnakú presnosť, radenie prebieha hladko a bez trhania.

Štítky: 0BT, 0BH, oprava, solenoid

Otázky - odpovede (2)
Duka

Hello, for 120$ five All on pictures?

MAKTRANS MAKTRANS

Hello, it's not a product! It's service (repair) page.

Dean

Do you supply the gasket for the clutch solenoid?

MAKTRANS MAKTRANS

Hello, no, we don't have.