0

€0,00

Pokladňa

Oprava telesa ventilov Accent, Carens, Soul, Ceed, Cerato. A4CF1 A4CF2.

  • Značka: MAKTRANS-VB
  • Kód produktu: remontgA4CF1
    Product model copied to clipboard
  • Hmotnosť (kg): 10
  • Dostupnosť: 19974
€112,56
If you order more than 9988 pcs - shipping time will be longer at few days
Zloženie: Dostupnosť: Price: Množstvo:
Poľsko 9988 pcs. €112,56
Add to cart
Add to cart
Ukraine 9986 pcs. €112,56
Add to cart
Add to cart
  • Prehľad produktov
  • Otázky - odpovede (0)
  • Súvisiace produkty (7)

Druhy opráv

Výmena riadiaceho ventilu TCC

Symptómy:

- preklzávanie medzi 2. a 3., 3. a 4. prevodovým stupňom

- Zastavte a zaraďte spiatočku

Výmena redukčného ventilu

Symptómy:

- preklzávanie medzi 2. a 3., 3. a 4. prevodovým stupňom

- Zastavte a zaraďte spiatočku

Hyundai Elantra, i30, Accent, Avante, Kia Carens, Soul, Ceed, Cerato, Spectra, Pride

Štvorstupňová automatická prevodovka A4CF1 je spoločným vývojom špecialistov Mitsubishi a Hyundai. Prvýkrát bol predstavený v roku 2005 a bol určený pre malé autá s predným náhonom a motormi do 2 litrov. Táto úprava automatickej prevodovky bola nainštalovaná na modeloch Hyundai Accent, Elantra, Getz, Kia Cerato, Spectra, Soul a ďalších kompaktných modeloch. A4CF2 je upravená a zosilnená verzia A4CF1, ale je umiestnená aj ako automatická prevodovka pre malé autá. Konečné vydanie rodiny A4CF bolo vydané v roku 2007.

Teleso ventilu A4CF1/2 má jednoduchý dizajn s radovým usporiadaním solenoidov. Najviac zaťažený lineárny tlakový solenoid zvyčajne zlyhá ako prvý a musí sa vymeniť.

Zvyšné solenoidy (vyrobené v modulárnom tvare) sa rovnomerne opotrebovávajú a spravidla sa vymieňajú ako zostava. Povinným postupom je kontrola vedenia elektromagnetu, pretože Automatické prevodovky vyrobené pred rokom 2007 mali vo väčšine prípadov chyby v elektroinštalácii, ale nie v elektromagnetoch.

Jednou z najčastejších porúch automatickej prevodovky je náraz alebo otras pri zaradení spiatočky. Dôvodom tohto správania je opotrebovanie kanála tlakového regulačného ventilu (opotrebenie stien kanála, zväčšenie prierezu). Na vyriešenie tohto problému vyvinuli špecialisti Maktrans technológiu na opravu tela ventilu, ktorá pozostáva z výroby kanálovej objímky a výmeny piestu . Puzdro je vyrobené z vysoko kvalitného hliníka a po inštalácii do poškodeného kanála obnovuje predchádzajúcu tesnosť hydraulického systému. Parametre obnoveného telesa ventilu zodpovedajú prevádzkovým hodnotám telesa ventilu A4CF1/2.

Obnova kanála ventilu hydraulickej jednotky tiež rieši problémy spojené s prehrievaním spojky, v tomto prípade je potrebné opraviť kanál uzatváracieho ventilu meniča krútiaceho momentu.

Na identifikáciu oblastí telesa ventilu, ktoré nespĺňajú výkonnostné charakteristiky, sa používa špeciálny vákuový tester.

Nižšie sú uvedené modely automobilov s nainštalovanou automatickou prevodovkou A4CF1/2

1,6 l
Model rok Motor Automatická prevodovka
Hyundai Elantra 2007 vyššie 1,6 l, 1,8 l, 2,0 l A4CF2
Hyundai Elantra 2010 vyššie 1,6 l A4CF1
Hyundai Avega 2011 1,6 l A4CF1
Hyundai Getz 2006-2009 1,4 l A4CF1
Hyundai i20 2008 vyššie 1,4l, 1,6l A4CF1
Hyundai i30 2007 vyššie 1,4l, 1,6l, 2,0l A4CF1
Hyundai Moinca (Sonata) 2009 vyššie 1,8 l A4CF2
Hyundai Verna 2005 a viac 1,4l, 1,5l, 1,6l A4CF1
Kia Carens 2009 1,6 l A4CF1
Kia Ceed 2007 vyššie 1,6 l A4CF1
Kia Spectra 2004 vyššie A4CF2
Kia Soul 2008 vyššie 1,6l, 2,0l A4CF1/2
Kia Cerato 2005 a viac 1,6l, 2,0l A4CF1/2
Kia Pride 2005 a viac 1,4l, 1,5l, 1,6l A4CF1/2
Kia Forte 2008 vyššie 1,6l, 2,0l A4CF1/2

Štítky: A4CF1, A4CF2

Otázky - odpovede (0)