€0,00
Pokladňa- Značka: MAKTRANS-VB
- Kód produktu: remontgA4CF1
Product model copied to clipboard
- Hmotnosť (kg): 10
- Dostupnosť: 19974
Shipping to United States from €85.36
Zloženie: | Dostupnosť: | Množstvo: |
Poľsko | 9988 pcs. |
|
Ukraine | 9986 pcs. |
|
- Prehľad produktov
- Otázky - odpovede (0)
- Súvisiace produkty (7)
Druhy opráv
Výmena riadiaceho ventilu TCC
Symptómy:
- preklzávanie medzi 2. a 3., 3. a 4. prevodovým stupňom
- Zastavte a zaraďte spiatočku
Výmena redukčného ventilu
Symptómy:
- preklzávanie medzi 2. a 3., 3. a 4. prevodovým stupňom
- Zastavte a zaraďte spiatočku
Hyundai Elantra, i30, Accent, Avante, Kia Carens, Soul, Ceed, Cerato, Spectra, Pride
Štvorstupňová automatická prevodovka A4CF1 je spoločným vývojom špecialistov Mitsubishi a Hyundai. Prvýkrát bol predstavený v roku 2005 a bol určený pre malé autá s predným náhonom a motormi do 2 litrov. Táto úprava automatickej prevodovky bola nainštalovaná na modeloch Hyundai Accent, Elantra, Getz, Kia Cerato, Spectra, Soul a ďalších kompaktných modeloch. A4CF2 je upravená a zosilnená verzia A4CF1, ale je umiestnená aj ako automatická prevodovka pre malé autá. Konečné vydanie rodiny A4CF bolo vydané v roku 2007.
Teleso ventilu A4CF1/2 má jednoduchý dizajn s radovým usporiadaním solenoidov. Najviac zaťažený lineárny tlakový solenoid zvyčajne zlyhá ako prvý a musí sa vymeniť.
Zvyšné solenoidy (vyrobené v modulárnom tvare) sa rovnomerne opotrebovávajú a spravidla sa vymieňajú ako zostava. Povinným postupom je kontrola vedenia elektromagnetu, pretože Automatické prevodovky vyrobené pred rokom 2007 mali vo väčšine prípadov chyby v elektroinštalácii, ale nie v elektromagnetoch.
Jednou z najčastejších porúch automatickej prevodovky je náraz alebo otras pri zaradení spiatočky. Dôvodom tohto správania je opotrebovanie kanála tlakového regulačného ventilu (opotrebenie stien kanála, zväčšenie prierezu). Na vyriešenie tohto problému vyvinuli špecialisti Maktrans technológiu na opravu tela ventilu, ktorá pozostáva z výroby kanálovej objímky a výmeny piestu . Puzdro je vyrobené z vysoko kvalitného hliníka a po inštalácii do poškodeného kanála obnovuje predchádzajúcu tesnosť hydraulického systému. Parametre obnoveného telesa ventilu zodpovedajú prevádzkovým hodnotám telesa ventilu A4CF1/2.
Obnova kanála ventilu hydraulickej jednotky tiež rieši problémy spojené s prehrievaním spojky, v tomto prípade je potrebné opraviť kanál uzatváracieho ventilu meniča krútiaceho momentu.
Na identifikáciu oblastí telesa ventilu, ktoré nespĺňajú výkonnostné charakteristiky, sa používa špeciálny vákuový tester.
Nižšie sú uvedené modely automobilov s nainštalovanou automatickou prevodovkou A4CF1/2
Model | rok | Motor | Automatická prevodovka |
---|---|---|---|
Hyundai Elantra | 2007 vyššie | 1,6 l, 1,8 l, 2,0 l | A4CF2 |
Hyundai Elantra | 2010 vyššie | 1,6 l | A4CF1 |
Hyundai Avega | 2011 | 1,6 l | A4CF1 |
Hyundai Getz | 2006-2009 | 1,4 l | A4CF1 |
Hyundai i20 | 2008 vyššie | 1,4l, 1,6l | A4CF1 |
Hyundai i30 | 2007 vyššie | 1,4l, 1,6l, 2,0l | A4CF1 |
Hyundai Moinca (Sonata) | 2009 vyššie | 1,8 l | A4CF2 |
Hyundai Verna | 2005 a viac | 1,4l, 1,5l, 1,6l | A4CF1 |
Kia Carens | 2009 | 1,6 l | A4CF1 |
Kia Ceed | 2007 vyššie | 1,6 l | A4CF1 |
Kia Spectra | 2004 vyššie | 1,6 lA4CF2 | |
Kia Soul | 2008 vyššie | 1,6l, 2,0l | A4CF1/2 |
Kia Cerato | 2005 a viac | 1,6l, 2,0l | A4CF1/2 |
Kia Pride | 2005 a viac | 1,4l, 1,5l, 1,6l | A4CF1/2 |
Kia Forte | 2008 vyššie | 1,6l, 2,0l | A4CF1/2 |