0

€0,00

Pokladňa

Oprava ventilového bloku pre Audi A3 Q3 TT / VW Passat Golf / Škoda Superb 02E DQ250 DSG 6

  • Značka: MAKTRANS-VB
  • Kód produktu: remontg02E
    Product model copied to clipboard
  • Hmotnosť (kg): 10
  • Dostupnosť: 19967
€750,40
If you order more than 9983 pcs - shipping time will be longer at few days
Zloženie: Dostupnosť: Price: Množstvo:
Poľsko 9983 pcs. €750,40
Add to cart
Add to cart
Ukraine 9984 pcs. €750,40
Add to cart
Add to cart
  • Prehľad produktov
  • Otázky - odpovede (0)
  • Súvisiace produkty (3)

Oprava telesa ventilu DQ250 02E pozostáva z opravy elektromagnetických ventilov (solenoidov)

Cena opravy:

  • Oprava elektromagnetu spojky K1 (N215) - 1 kus - 60 dolárov
  • Oprava elektromagnetu spojky K2 (N216) - 1 kus - 60 dolárov
  • Ventil na reguláciu tlaku v hlavnom potrubí (N217) - 1 kus - 30 USD
  • Ventil na reguláciu tlaku chladiaceho okruhu (N218) – 1 kus – 30 USD
  • Poistný ventil 1 (N233) - 1 kus - 30 dolárov
  • Poistný ventil 2 (N371) - 1 kus - 30 dolárov

Spolu 240 dolárov

Prevodovka 02E DQ500, chyba P2711 nespoľahlivé údaje procesu radenia prevodových stupňov Popis porúch: bliká indikácia zaradeného prevodového stupňa, úplná porucha pohybu, nemožnosť zaradiť prevodový stupeň, nepreraďuje sa vyšší ako 2. stupeň, prevodovka prejde do núdzového režimu. nemá spiatočku.

Druhy opráv

Audi A3, Q3, TT
SEAT Leon, Toledo
ŠKODA Octavia, Superb
VOLKSWAGEN Caddy, Beetle, Golf, Jetta, Passat, Scirocco, Shara, Touran

Šesťstupňová automatická prevodovka DQ250 02E je vlastným vývojom koncernu VAG spolu s BorgWarner Inc.
Mokrá dvojitá spojka boxu umožňuje prenášať krútiaci moment až do 350 H*m. Mechanická časť prevodovky je riadená prostredníctvom elektromechanickej jednotky - mechatroniky. Mechatroniku tvorí elektronická riadiaca jednotka a elektrohydraulická jednotka vybavená snímačmi a elektrickými ventilmi - solenoidmi.

V závislosti od vykonávanej úlohy sa rozlišujú elektromagnety radenia, spojky a regulácie tlaku.

Solenoid N 217 je zodpovedný za reguláciu tlaku hydraulickej kvapaliny v hlavnom potrubí telesa ventilu. Tlak sa mení v závislosti od teploty, rýchlosti a pracovného režimu automatickej prevodovky. Elektronická riadiaca jednotka periodicky upravuje hodnotu hlavného tlaku v súlade s prevádzkovými podmienkami prevodovky. Ak hlavný tlakový solenoid zlyhá, hydraulická jednotka pokračuje v prevádzke pri maximálnom tlaku hydraulickej kvapaliny. V tomto prípade je radenie sprevádzané rázmi a rázmi, čo okrem zníženia komfortu vedie k predčasnému opotrebovaniu spojky a systému radenia.

Solenoid N 218 patrí do chladiaceho systému. Hlavným dôvodom zahrievania oleja v automatickej prevodovke je činnosť dvojspojok K1 a K2. Pri prenose krútiaceho momentu medzi lamelami spojky dochádza k treniu a v dôsledku toho k tvorbe tepla. Na chladenie oleja sa používa špeciálny chladiaci okruh. Cirkuláciou cez chladiaci okruh olej znižuje teplotu a ochladzuje spojky. Solenoid N 218 riadi chladiaci okruh.
Ak solenoid nefunguje správne, teplota oleja môže stúpnuť nad povolené hodnoty (135 stupňov), čo negatívne ovplyvní činnosť všetkých komponentov automatickej prevodovky (porucha spojok, elektronických snímačov, elektromagnetov).
Pri prehriatí oleja sa tiež spustí ochrana, ktorá sa prejavuje znížením krútiaceho momentu motora alebo úplným odpojením spojok (krútiaci moment sa neprenáša do skrinky) - auto sa úplne zastaví. Prehrievanie výrazne skracuje servisný interval a vyžaduje častejšiu výmenu hydraulickej kvapaliny.

Na diagnostiku činnosti elektromagnetov používajú špecialisti Maktrans moderné vybavenie, ktoré im umožňuje opakovať činnosť elektromagnetu v reálnych podmienkach jazdiaceho vozidla.

Hlavným dôvodom zlyhania solenoidov je prevádzka v kontaminovanom oleji. Častice triesok a spáleného oleja tvoria jemnú suspenziu, ktorá upcháva olejové kanály. Pri kontakte s trecími časťami spôsobujú kontaminujúce prvky predčasné poškodenie a opotrebovanie povrchu, vr. opotrebovanie puzdra solenoidu, čo vedie k zaseknutiu.

Príklad opotrebovaného puzdra solenoidu. Vytvorenie centrálneho otvoru puzdra.

Na vyriešenie problému vyvinuli špecialisti Maktrans technológiu opravy solenoidu.
Najprv sa solenoid rozoberie pomocou špeciálneho nástroja.

Potom sa odstráni opotrebované puzdro a na jeho miesto sa nainštaluje nové puzdro vyrobené odborníkmi Maktrans.

Výroba puzdier prebieha na moderných numericky riadených strojoch, čo nám umožňuje dodržiavať moderné tolerancie presnosti výsledných dielov.

Po oprave sa elektromagnety preskúšajú, aby sa zabezpečil súlad s prevádzkovými parametrami.

Na konci testovania sa obnovený solenoid nainštaluje do tela ventilu. Ďalej sa vykonáva prispôsobenie a testovanie automatickej prevodovky na cestách.

Elektromagnety, obnovené metódami špecialistov Maktrans, zodpovedajú výkonnostným charakteristikám pôvodných elektromagnetov automatickej prevodovky DQ250 02E. Životnosť po obnove je porovnateľná so životnosťou nových dielov, pri výrazne nižších nákladoch.

Elektromagnetické ventily regulátora tlaku N215 a N216 sú zodpovedné za zmeny tlaku oleja v systéme zodpovednom za činnosť spojok spojky. Solenoid N215 obsluhuje spojku K1 a solenoid N216 spojku K2. Ak bezpečnostný solenoid zlyhá, príslušný počet prevodových stupňov sa deaktivuje:
- Keď je prvý rad prevodových stupňov (K1) odpojený, vozidlo sa môže pohybovať iba na druhom prevodovom stupni.
- Keď je druhý rad prevodových stupňov (K2) odpojený, vozidlo sa môže pohybovať na prvom a treťom prevodovom stupni.

Na určenie výkonu solenoidov používajú špecialisti Maktrans moderné diagnostické zariadenia, ktoré im umožňujú presne určiť prítomnosť poruchy.

Takto vyzerá graf problémového solenoidu. Stupňovité oblasti označujú zaseknutý solenoidový ventil. V priebehu času sa môže takýto solenoid zaseknúť.

A toto je graf solenoidu v prevádzkovom stave

Na vyriešenie problému s bezpečnostnými solenoidmi K1 a K2 odporúčajú špecialisti Maktrans ich výmenu za nové so zárukou 1 rok.

Štítky: Oprava, teleso ventilu, 02E DSG6

Otázky - odpovede (0)