0

€0,00

Pokladňa

Oprava ventilových blokov pre Peugeot 308, 3008, 508, 5008, 408, Citroen C5, DS4, DS5. TF70SC.

  • Značka: MAKTRANS-VB
  • Kód produktu: remontgTF70SC
    Product model copied to clipboard
  • Hmotnosť (kg): 10
  • Dostupnosť: 19973
€328,30

Shipping Icon Shipping to United States from €85.36

If you order more than 9989 pcs - shipping time will be longer at few days
Zloženie: Dostupnosť: Price: Množstvo:
Poľsko 9989 pcs. €328,30
Add to cart
Add to cart
Ukraine 9984 pcs. €328,30
Add to cart
Add to cart
  • Prehľad produktov
  • Otázky - odpovede (0)
  • Súvisiace produkty (10)
POZNÁMKA! 120 dolárov sú náklady na prácu pri obnove tela ventilu. Celková cena diela pozostáva z 2 zložiek práca + zložky. Počas opráv sa nevyhnutne kontrolujú a opravujú solenoidy, inštalujú sa opravné alebo štandardné piesty v množstve 2 až 5 kusov, celkové náklady na opravu sú približne 570 USD

 

Druhy opráv

 

Oprava plechu telesa ventilu Peugeot 308, 3008, 508, 5008, 408, Citroen C5, DS4, DS5. Automatická prevodovka TF-70SC.

TF-70SC - šesťstupňová automatická prevodovka vyvinutá spoločnosťou Aisin Warner na objednávku Peugeot-Citroen pre benzínové autá s pohonom predných kolies s objemom motora do 2 litrov. Dnes je automatická prevodovka TF-70SC inštalovaná na nasledujúcich modeloch automobilov: Peugeot 308, 3008, RCZ, 508, 5008, 408; Citroen C5, DS4, DS5; Fiat 500.

Popis problému.
- radenie prevodových stupňov s preklzávaním
- radenie prevodových stupňov s nárazom

Diagnostika.
Počas prevádzky automatickej prevodovky sa doska telesa ventilu a plunžery opotrebujú. To sa prejavuje opotrebovaním kanálov ventilu na reguláciu tlaku oleja a stratou teflónového povlaku piestov. Povrch piestu môže mať tiež škrabance a škrabance od kovových úlomkov, ktoré sa dostali do oleja automatickej prevodovky. V dôsledku toho klesá tlak oleja v automatickej prevodovke, čo vedie k vyššie opísaným príznakom.

 

 

Chyby v doske hydraulickej jednotky znižujú tlak v dôsledku odtlakovania systému. Na detekciu prác sa používa zariadenie, ktoré vytvára znížený tlak, ktorý sa privádza do testovanej časti hydraulickej dosky.

 

 

Ak testovaná oblasť (kanál + piest) zodpovedá prevádzkovým charakteristikám, znížený tlak sa udržiava, ak sú prítomné drážky, je narušená tesnosť systému a tlak sa zvyšuje v dôsledku krvácania cez okraj. Kontroluje sa aj doska hydraulickej jednotky. Diela vynikajú ako tmavé alebo lesklé plochy.

 

 

Debug.
Na obnovu telesa ventilu vyvinuli špecialisti Maktrans technológiu opravy, ktorá pozostáva z výroby kanálového puzdra a výmeny piestu.

 

 

Puzdro je vyrobené z vysoko kvalitného hliníka a po inštalácii do poškodeného kanála obnovuje predchádzajúcu tesnosť hydraulického systému. Parametre obnoveného telesa ventilu zodpovedajú prevádzkovým hodnotám nového telesa ventilu TF-70SC za výrazne nižšie náklady.

 

 

 

Výmena ovládacieho ventilu zámku spojky

Výmena puzdra batérie

Symptómy:

- pozastavte a stlačte pri zapnutí Disku

- tvrdá automatická neutrálna prevádzka

- plávajúca rýchlosť na 4., 5. a 6. prevodovom stupni

- chyby meniča krútiaceho momentu

 

Citroen C5, DS4,

Peugeot 308, 3008, 508, 5008, RCZ,

Volvo S70, XC70

Štítky: TF70SC, TF-70SC

Otázky - odpovede (0)