€0,00
Pokladňa- Značka: MAKTRANS-VB
- Kód produktu: remontgDSIM11
Product model copied to clipboard
- Hmotnosť (kg): 10
- Dostupnosť: 19951
Shipping to United States from €86.63
Zloženie: | Dostupnosť: | Množstvo: |
Poľsko | 9980 pcs. |
![]() ![]() |
Ukraine | 9971 pcs. |
![]() ![]() |
- Prehľad produktov
- Otázky - odpovede (0)
- Súvisiace produkty (14)
DSI (BTR) M11 je moderná 6-stupňová automatická prevodovka pre pohon predných kolies a pohon všetkých kolies, inštalovaná od roku 2009 na SsangYong New Actyon / Korando C s 2-litrovými motormi. Konštrukčne ide o takmer kompletnú kópiu prevodoviek radu A6MF A6LF z produkcie Hyundai. Napriek použitiu osvedčených inžinierskych riešení nie je známy svojou spoľahlivosťou a je častým návštevníkom opravovní automatických prevodoviek. Problémy s hardvérom začínajú už po najazdení 100 000 km. (čerpadlo, piesty, menič krútiaceho momentu) a pri 150-200 tkm. najazdených kilometrov a teleso ventilu zomrie - povieme vám o jeho oprave.
Hydraulická jednotka (hydraulická riadiaca jednotka) je zodpovedná za činnosť automatickej prevodovky a radenie prevodových stupňov, ak má vodič pocit, že sa prevodovka zhoršila, a to otrasy pri radení, preklzávaní a predĺženom radení, môžeme s istotou povedať, že ventil; blok vyčerpal svoju životnosť. Môže za to vysoký kilometrový výkon a agresívny štýl jazdy a zlá údržba automatickej prevodovky. V prípade DSI M11 odporúčame meniť olej každých 30 tkm. najazdených kilometrov
Prejdime k opravám. Od klienta sme dostali hydraulickú jednotku, príznaky sú nasledovné:
- Long DRIVE (pri prepnutí rukoväte do polohy D - auto reaguje s citeľným oneskorením)
- Niekedy sa spiatočka nezaradí
- Prešmykovanie pri prepínaní z 3. na 4. prevodový stupeň
Náklady na opravu telesa ventilu v Maktrans závisia od množstva vykonanej práce a vymenených dielov, takže má zmysel začať s opravami, keď sa objavia prvé príznaky.
Takto vyzerá výpočet nákladov na opravu:
Tvorba | cena |
---|---|
Diagnostika (demontáž, umývanie, vákuové testovanie, vizuálna kontrola a kontrola zaseknutia piesta) | 120 dolárov |
Testovanie solenoidov na stojane a oprava - 45 USD za jednotku. | 225 dolárov |
Rozšírenie kanálov hydraulických dosiek a inštalácia zväčšených ventilov. Rozvinutie jedného otvoru - 30 dolárov, piest - 15-30 dolárov. | 225 dolárov |
Montáž a výstupná kontrola | zadarmo |
Celkom: | 570 dolárov |
Začiatok opravy - demontáž a diagnostika
Hydraulická jednotka ide k majstrovi na demontážnom stole
![]() |
![]() |
Odstráňte vedenie a odskrutkujte lineárne solenoidy
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Odskrutkujte teleso ventilu, pamätajte si polohu dlhých a krátkych skrutiek
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Vnútorné časti ventilového bloku
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Odstránime solenoidy radenia. Majú dlhú životnosť a spravidla zlyhávajú iba s veľmi vysokým počtom najazdených kilometrov.
Kontrola a oprava solenoidov
Demontované teleso ventilu sa posiela do autoumyvárne a prejdeme na kontrolu a opravu solenoidových ventilov. BTR M11 má 10 solenoidov, 4 radenie a 6 lineárnych. Lineárne sú zase rozdelené do 2 skupín: 3 solenoidy normálne nízke (normálne zatvorené) a 3 solenoidy normálne vysoké (normálne otvorené). Konštrukčne sú lineárne solenoidy M11 rovnaké ako v DSG boxoch koncernu VAG, vyrábaných firmou Borg Warner.
Na fotografii nižšie: vľavo je solenoid Normal Low, vpravo je Normal High
Nainštalujte solenoid do špeciálneho stojana a otestujte ho. Stojan sa skladá z olejového čerpadla, vykurovacích telies, ktoré umožňujú zohriať olej až na 100°C, snímačov a softvéru, ktorý riadi otváranie/zatváranie elektromagnetu a na základe údajov snímača vykresľuje grafy, z ktorých môžete určiť výkon solenoidu.
Testujeme. Žltá čiara zobrazuje činnosť testovaného solenoidu, zelená a červená čiara sú maximálne limitné hodnoty. V našom prípade všetky solenoidy neprešli testovaním na lavičke, opravíme ich.
![]() |
![]() |
Zlyhané solenoidy sa musia vymeniť alebo obnoviť. Metódu obnovy elektromagnetov vyvinuli špecialisti z firmy Maktrans na základe dlhoročných skúseností s obnovou telies ventilov.
Štruktúra elektromechanického ventilu pozostáva z krytu s puzdrom, vratnej pružiny, izolačného krúžku, jadra a tela. Kryt obsahuje elektromagnetickú cievku, ovládacie svorky a vodiacu objímku.
Vnútorné časti elektromagnetu
Počas prevádzky solenoidu sa puzdrá vyrábajú pod vplyvom jemných častíc (kovové hobliny, produkty oxidácie oleja), ktoré vstupujú do oleja vo vnútri telesa ventilu. V dôsledku opotrebovania je stredový otvor puzdra zlomený. Ak je stred otvoru vodiacej objímky posunutý aspoň na jednej strane solenoidu, môže byť klzná os jadra zošikmená a v dôsledku toho sa jadro môže zaseknúť pri svojom pohybe vo vnútri cievky solenoidu. Takéto zaseknutia sú na grafe nestabilného solenoidu označené ako hladké oblasti.
Na obnovenie činnosti solenoidu sa opotrebované puzdrá vymenia za nové. Nové puzdrá vyrábajú špecialisti firmy Maktrans na CNC sústruhu.
Solenoid demontujeme pomocou špeciálneho nástroja
![]() |
![]() |
![]() |
Odstránime puzdrá s dielom
Solenoid sa umyje, zalisujú sa nové puzdrá a puzdro sa uzavrie.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Po montáži sa solenoid s novou sadou puzdier znovu otestuje na pracovnom stole
![]() |
![]() |
Zvyšné solenoidy sa obnovia a testujú rovnakým spôsobom. Ak sa vyskytne problém so ZAP/VYP solenoidmi, nedajú sa opraviť a musia sa vymeniť, zvyčajne všetky 4 naraz.
Vákuové testovanie a vizuálna kontrola hydraulických dosiek
Vo všeobecnosti sa v DSI M11 opotrebenie hydraulickej dosky objavuje iba pri vážnom najazdení pod 200 tisíc, pretože konštrukcia je spoľahlivá - používajú sa oceľové ventily a neopotrebúvajú sa samé. V kanáli, v ktorom ventil pracuje, sa môže objaviť opotrebovanie alebo ak sa dovnútra dostane nečistota, na stenách kanála sa objavia škrabance, ktoré počas prevádzky povedú k zaseknutiu piestu.
Na fotografii nižšie je znázornená vyrezaná hydraulická doska DSI M11. Takýto kanál bude evakuovaný, ale ventil sa počas prevádzky zasekne
Vákuové testovanie
![]() |
![]() |
![]() |
Našiel sa problém v sekundárnom tlakovom ventile
Vystruženie otvoru, inštalácia opravného piestu a opätovné otestovanie podtlaku
Nainštalujeme ventil na opravu sekundárneho tlaku. Maktrans je jedinou spoločnosťou, ktorá vyrába a predáva opravné ventily pre DSI M11
Najprv musíte rozobrať dosku
![]() |
![]() |
Dosku upevníme a vyvŕtame pomocou výstružníka od firmy Maktrans
![]() |
![]() |
![]() |
Vezmeme nový ventil a zopakujeme vákuový test. Problém je vyriešený.
![]() |
![]() |
Obnovili sme solenoidy a hydraulickú časť mozgov, môžeme pristúpiť k montáži
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Zmontované teleso ventilu
![]() |
![]() |
Montáž je dokončená, telo ventilu je pripravené na odoslanie klientovi. Ak si opravíte prevodovku sami, ponúkame ďalšie opravy DSI M11:
- Oprava karosérie SsangYong New Actyon Korando DSI M11. Podperné ložiskové sedlo
- Oprava karosérie SsangYong New Actyon Korando DSI M11. Tyč brzdového pásu
- Oprava meniča krútiaceho momentu SsangYong New Actyon (DSI M11)
- Oprava solenoidov SsangYong Actyon / Korando / Kyron
Stále máte otázky? Oddelenie opráv vám poradí v prípade akýchkoľvek technických problémov:
Opravárenské oddelenie Kyjev
- +38 050 5272236
- +38 096 8330485
- +38 063 1156120
- Dmitrij
Oddelenie opráv Ľvov
- +38 050 2628449
- +38 067 4692328
- Pavlo
Opravárenské oddelenie Odessa
- +38 098 1103761
- +38 050 2628449
- +38 067 4692328
Oddelenie opráv Charkov
- +38 096 8122122
- +38 093 1410041