€0,00
Pokladňa- Značka: MAKTRANS
- Kód produktu: RepairDSIM11Bearing
Product model copied to clipboard
- Predáva sa na: 1
- Hmotnosť (kg): 10
- Dostupnosť: 19919
Shipping to United States from €85.36
Zloženie: | Dostupnosť: | Množstvo: |
Poľsko | 9979 pcs. |
|
Ukraine | 9940 pcs. |
|
- Prehľad produktov
- Otázky - odpovede (1)
SsangYong New Action, Korando C
POZOR!
Na opravu krytu DSI M11 je potrebné spolu s krytom zaslať nasledujúce náhradné diely:
- Kôš C1 bez trecích kotúčov, ale s piestami
- Hmatadlo
- Planétová prevodovka s plastovými prítlačnými podložkami
Ak je puzdro v kryte prilepené na hriadeli bubna C1, musíte si kúpiť nový náboj a bubon.
Na fotografii nižšie sú zobrazené náhradné diely, ktoré je potrebné poslať na opravu spolu s puzdrom.
Počas prevádzky mechanickej časti automatickej prevodovky dochádza k opotrebovaniu nielen pohyblivých častí, ale aj krytu. Jedným zo znakov opotrebovania krytu je opotrebovanie sediel podporných ihlových ložísk.
Kompenzácia tlaku hnacieho hriadeľa na nosné ložisko spôsobuje jeho otáčanie vo vnútri sedadla. Postupom času to vedie k zväčšeniu priemeru sedla, hádzaniu ložiska a vibráciám nosného hriadeľa. Zvýšenie výkonu zvyšuje hádzanie a ložisko sa môže zrútiť.
V dôsledku zničenia ložiska spadnú úlomky klietky a oporných valčekov do mechanickej časti skrine, čo má za následok zaseknutie mechanizmu radenia, tvorbu triesok a poruchu elektromechanickej riadiacej jednotky (ventilovej jednotky) . V skutočnosti môže porucha podporných ložísk spôsobiť veľkú opravu automatickej prevodovky.
Aby sa predišlo takýmto následkom, ak pri radení prevodových stupňov dôjde k vibráciám a preklzávaniu, je potrebné skontrolovať automatickú prevodovku vrátane. a stav podporných ložísk.
Na vyriešenie problému opotrebovania sedadiel podporných ložísk vyvinuli špecialisti Maktrans technológiu na opravu krytu automatickej prevodovky, ktorá umožňuje výrazné úspory pri jej výmene. Najprv sa vyberie nosné ložisko s o niečo väčším priemerom ako pôvodné. Ďalšou fázou je vyvŕtanie sedadla na požadovaný rozmer, inštalácia a montáž celej zostavy. Vyvrtávanie sa vykonáva na numericky riadených strojoch a umožňuje dodržanie tolerancií odporúčaných výrobcom.
V dôsledku opravy sa teleso prevodovky dostáva do nového stavu, čím sa výrazne predlžuje životnosť automatickej prevodovky ako celku. Pomer cena/kvalita v porovnaní s puzdrom „z demontáže“ (ktoré prešlo tisíckami) jednoznačne hovorí v prospech takejto opravy. Obnovený trup plne zodpovedá parametrom originálu a to potvrdzujú aj povinné jazdné testy.
hi mate i looking m11 ssangyong transmission case . i can see you repairing the case in the video and i have same issue in my transmission . do you have transmission case new or rebuild with bearing ?
Hello, we don't have DSI M11 cases in stock.