0

€0,00

Pokladňa

Oprava tela ventilov Camry, Avalon, Sienna, ES350, RX350. U660

  • Značka: MAKTRANS
  • Kód produktu: remontgU660-PL
    Product model copied to clipboard
  • Hmotnosť (kg): 10
  • Dostupnosť: 10990
€457,28

Shipping Icon Shipping to United States from €85.36

If you order more than 999 pcs - shipping time will be longer at few days
Zloženie: Dostupnosť: Price: Množstvo:
Poľsko 999 pcs. €457,28
Add to cart
Add to cart
Ukraine 9991 pcs. €457,28
Add to cart
Add to cart
  • Prehľad produktov
  • Otázky - odpovede (0)

Druhy opráv

Toyota, Lexus

Oprava dosky telesa ventilu Camry, Avalon, Sienna, ES350, RX350. U660

U660E je moderná 6-stupňová automatická prevodovka vyvinutá v roku 2006, inštalovaná na vozidlách Toyota (Camry, Avalon, Sienna) a Lexuses (ES350, RX350) s pohonom predných kolies a všetkých kolies s motormi od 2,5 do 3,5 litra. Skriňa si čoskoro vydobyla povesť dosť problémového agregátu, autá sa aj s nízkym počtom najazdených kilometrov stali častými návštevníkmi autoservisov - ako prvé zlyhali pogumované piesty , potom s najazdenými 70-90 tis. vznikol s bubnom C1 C2 , spojky a samotný kôš zhoreli, v dôsledku čoho bolo potrebné vymeniť zostavu.

Majiteľov s najazdenými kilometrami 150 - 200 tisíc však čakajú skutočne vážne problémy - trecie obloženie meniča krútiaceho momentu sa opotrebuje a abrazívny materiál sa dostane do tela ventilu, v dôsledku čoho v tomto článku trpia solenoidy a samotná hydraulická doska sa na tento problém pozrie podrobne.

Poruchy telesa ventilu možno rozdeliť do 2 kategórií: nesprávna činnosť a porucha solenoidov a opotrebovanie kanálov telesa ventilu. Vonkajšie znaky sú takmer rovnaké - otrasy/nárazy pri preraďovaní, preklzávaní alebo nemožnosť preraďovania vôbec, nefunguje blokovanie motora s plynovou turbínou. Riešenie problémov zahŕňa demontáž hydraulickej jednotky, jej demontáž a kontrolu straty tlaku na špeciálnom stojane, zistia sa oblasti úniku tlaku a začne sa obnova hydraulickej dosky.

Vyššie uvedená fotografia ukazuje vyrezané teleso ventilu opotrebenie na vnútornom povrchu kanálov je viditeľné voľným okom. Pri takomto opotrebovaní začne z plunžerového kanála vytekať olej aj v zatvorenom stave, výsledkom je nadmerný tlak (príznakmi sú otrasy a otrasy pri prepínaní) alebo naopak nedostatočný tlak (horiace spojky, prehrievanie skrinky, skĺznutie a „váhanie ” pri prepínaní).

Hydraulická jednotka U660 s opotrebovanými kanálmi hydraulických dosiek.

Spoločnosť Maktrans vyvinula nasledujúcu metódu opravy - hliníkové puzdro so zväčšeným vonkajším priemerom je opracované a zalisované do predtým vyvŕtaného kanála telesa ventilu.

Elektromagnety sú inštalované na stojane a testované v rôznych režimoch, následne sú demontované, umyté, poškodené časti (puzdrá) sú vymenené za nové. Záverečnou fázou opravy je zmontovanie telesa ventilu a jeho testovanie na pracovnom stole v rôznych teplotných podmienkach, stojan umožňuje testovanie telesa ventilu v podmienkach podobných pracovníkom pri teplote oleja okolo 100 stupňov Celzia. Ak výsledky testu spĺňajú normy, teleso ventilu je pripravené na inštaláciu na stroj.

Stroje so skrinkou U660
Model rok Objem
Toyota Avensis 2008-2011 2,2 l
Toyota Camry 2006-2011 3,5 l
Toyota Sienna 2009-2011 3,5 l
Toyota Highlander 2009-2011 2,7 1; 3,5 l
Toyota RAV4 2008-2011 3,5 l
Toyota Estima 2006-2011 3,5 l
Toyota Blade 2008-2011 3,5 l
Toyota Avalon 2008-2011 3,5 l
Toyota Aurion 2006-2011 3,5 l
Toyota Venza 2008-2011 2,7 1; 3,5 l
Toyota Vanguard 2011 3,5 l
Toyota Verso 2009-2011 2,2 l
Toyota Mark X Zio 2007-2011 3,5 l
Toyota Alphard 2008-2011 3,5 l
Lexus ES350 2006-2011 3,5 l
Lexus RX350 2008-2011 3,5 l

Otázky - odpovede (0)