€0,00
Pokladňa- Značka: MAKTRANS
- Kód produktu: remontgU660-PL
Product model copied to clipboard
- Hmotnosť (kg): 10
- Dostupnosť: 10990
Shipping to United States from €85.36
Zloženie: | Dostupnosť: | Množstvo: |
Poľsko | 999 pcs. |
|
Ukraine | 9991 pcs. |
|
- Prehľad produktov
- Otázky - odpovede (0)
Druhy opráv
Toyota, Lexus
Oprava dosky telesa ventilu Camry, Avalon, Sienna, ES350, RX350. U660
U660E je moderná 6-stupňová automatická prevodovka vyvinutá v roku 2006, inštalovaná na vozidlách Toyota (Camry, Avalon, Sienna) a Lexuses (ES350, RX350) s pohonom predných kolies a všetkých kolies s motormi od 2,5 do 3,5 litra. Skriňa si čoskoro vydobyla povesť dosť problémového agregátu, autá sa aj s nízkym počtom najazdených kilometrov stali častými návštevníkmi autoservisov - ako prvé zlyhali pogumované piesty , potom s najazdenými 70-90 tis. vznikol s bubnom C1 C2 , spojky a samotný kôš zhoreli, v dôsledku čoho bolo potrebné vymeniť zostavu.
Majiteľov s najazdenými kilometrami 150 - 200 tisíc však čakajú skutočne vážne problémy - trecie obloženie meniča krútiaceho momentu sa opotrebuje a abrazívny materiál sa dostane do tela ventilu, v dôsledku čoho v tomto článku trpia solenoidy a samotná hydraulická doska sa na tento problém pozrie podrobne.
Poruchy telesa ventilu možno rozdeliť do 2 kategórií: nesprávna činnosť a porucha solenoidov a opotrebovanie kanálov telesa ventilu. Vonkajšie znaky sú takmer rovnaké - otrasy/nárazy pri preraďovaní, preklzávaní alebo nemožnosť preraďovania vôbec, nefunguje blokovanie motora s plynovou turbínou. Riešenie problémov zahŕňa demontáž hydraulickej jednotky, jej demontáž a kontrolu straty tlaku na špeciálnom stojane, zistia sa oblasti úniku tlaku a začne sa obnova hydraulickej dosky.
Vyššie uvedená fotografia ukazuje vyrezané teleso ventilu opotrebenie na vnútornom povrchu kanálov je viditeľné voľným okom. Pri takomto opotrebovaní začne z plunžerového kanála vytekať olej aj v zatvorenom stave, výsledkom je nadmerný tlak (príznakmi sú otrasy a otrasy pri prepínaní) alebo naopak nedostatočný tlak (horiace spojky, prehrievanie skrinky, skĺznutie a „váhanie ” pri prepínaní).
Hydraulická jednotka U660 s opotrebovanými kanálmi hydraulických dosiek.
Spoločnosť Maktrans vyvinula nasledujúcu metódu opravy - hliníkové puzdro so zväčšeným vonkajším priemerom je opracované a zalisované do predtým vyvŕtaného kanála telesa ventilu.
Elektromagnety sú inštalované na stojane a testované v rôznych režimoch, následne sú demontované, umyté, poškodené časti (puzdrá) sú vymenené za nové. Záverečnou fázou opravy je zmontovanie telesa ventilu a jeho testovanie na pracovnom stole v rôznych teplotných podmienkach, stojan umožňuje testovanie telesa ventilu v podmienkach podobných pracovníkom pri teplote oleja okolo 100 stupňov Celzia. Ak výsledky testu spĺňajú normy, teleso ventilu je pripravené na inštaláciu na stroj.
Model | rok | Objem |
---|---|---|
Toyota Avensis | 2008-2011 | 2,2 l |
Toyota Camry | 2006-2011 | 3,5 l |
Toyota Sienna | 2009-2011 | 3,5 l |
Toyota Highlander | 2009-2011 | 2,7 1; 3,5 l |
Toyota RAV4 | 2008-2011 | 3,5 l |
Toyota Estima | 2006-2011 | 3,5 l |
Toyota Blade | 2008-2011 | 3,5 l |
Toyota Avalon | 2008-2011 | 3,5 l |
Toyota Aurion | 2006-2011 | 3,5 l |
Toyota Venza | 2008-2011 | 2,7 1; 3,5 l |
Toyota Vanguard | 2011 | 3,5 l |
Toyota Verso | 2009-2011 | 2,2 l |
Toyota Mark X Zio | 2007-2011 | 3,5 l |
Toyota Alphard | 2008-2011 | 3,5 l |
Lexus ES350 | 2006-2011 | 3,5 l |
Lexus RX350 | 2008-2011 | 3,5 l |