0

€0,00

Pokladňa

Oprava elektromagnetov AW55-50SN AW55-51SN (Volvo S40 V50 S50 S60 XC70 S90 XC90 / Chevrolet Lacetti Captiva Epica / Opel Vectra C)

  • Značka: MAKTRANS-VB
  • Kód produktu: AW55SOLREP
    Product model copied to clipboard
  • Hmotnosť (kg): 0.2
  • Dostupnosť: 19904
€37,52
If you order more than 9967 pcs - shipping time will be longer at few days
Zloženie: Dostupnosť: Price: Množstvo:
Poľsko 9967 pcs. €37,52
Add to cart
Add to cart
Ukraine 9937 pcs. €37,52
Add to cart
Add to cart
  • Prehľad produktov
  • Otázky - odpovede (2)
  • Súvisiace produkty (10)

AW55-50SN / AW55-51SN - jedna z najznámejších a najspoľahlivejších 5-stupňových automatických prevodoviek Aisin Warner, od roku 2000 sa montuje na takmer celý modelový rad Volvo a o niečo neskôr - po zábehu a niekoľkých modernizáciách - ďalšie veľkí výrobcovia (General Motors, Renault) začali do svojich áut s pohonom predných kolies s objemom motora do 3 litrov inštalovať prevodovky radu AW55.

Dá sa povedať, že AW55-50SN je predstaviteľom „starej školy“ automobilového priemyslu, kedy sa inžinieri zaujímali nielen o preteky o počet prevodových stupňov a rýchlosť ich radenia, spotrebu paliva a dodržiavanie ekologických noriem. , ale aj v spoľahlivosti a udržiavateľnosti jednotky. AW55 môže bez problémov prejsť 150-200 tisíc km. najazdených kilometrov bez sťažností, samozrejme, ak bol pravidelne menený olej a vodič nepreťažoval prevodovku.

Zároveň sa po dosiahnutí takéhoto počtu najazdených kilometrov zvyčajne začínajú objavovať problémy, pretože bez ohľadu na to, aká spoľahlivá je konštrukcia, opotrebovanie takých komponentov automatickej prevodovky, ako sú trecie kotúče, puzdrá, brzdové pásy, je len otázkou času.

Slabosť sa objavuje aj v hydraulickej riadiacej jednotke skrinky (ventilová jednotka) - solenoidy zanesené nečistotami sa začnú zasekávať, plunžery a kanály hydraulických dosiek sa opotrebujú (v dôsledku toho sa stratí tesnenie a ventilová jednotka nefunguje normálne).

Nasledujúce príznaky naznačujú poruchu telesa ventilu:

  • pauza a kopanie, keď je zapnutý režim DRIVE;
  • šok pri brzdení z 3. na 2. prevodový stupeň;
  • skĺznutie pri prepínaní z 2 na 3 a z 3 na 4 prevodové stupne;
  • nesprávna prevádzka automatického neutrálu

Predtým sme ukázali komplexnú opravu telesa ventilu , teraz sa budeme podrobnejšie zaoberať opravou elektromagnetov - elektromagnetických ventilov, ktoré riadia činnosť hydraulickej časti skrine, presmerujú toky oleja do potrebných spojkových paketov, čím sa menia ozubené kolesá.

AW55-50SN má 5 elektromagnetov radenia (zriedkavo zlyhávajú) a 3 lineárne (SLT, SLS a SLU), špinavý olej ich zabíja oveľa rýchlejšie ako solenoidy radenia S1, S2, S3, S4 a S5 v dôsledku vyššieho zaťaženia:

  1. Solenoid SLT - riadenie tlaku v celom tele ventilu, to znamená, že olej prichádzajúci z čerpadla prechádza cez tento ventil;
  2. Solenoid SLS - ovládanie radenia - jeho opravu si ukážeme v tomto článku;
  3. Solenoid SLU - blokovanie meniča krútiaceho momentu;

Rozloženie solenoidov AW55-50SN

Schéma činnosti elektromagnetov radenia

Testovanie solenoidu na stojane

Ukážeme si, ako skontrolovať solenoid na stojane a opraviť ho na príklade solenoidu SLS, ktorý riadi proces radenia prevodových stupňov. Často spôsobuje šok pri prepínaní.

Náš stánok na testovanie elektromagnetov všetkých populárnych automatických prevodoviek

Nainštalujeme solenoid do stojana a spustíme testovací program

Graf ukazuje buď opotrebovanie jadra alebo opotrebovanie vodiacich puzdier

Demontáž

Teleso elektromagnetu demontujeme pomocou nástroja vlastnej výroby

Odstránenie vodiacich puzdier

Na obrázku nižšie je opotrebované vodiace puzdro, pretože funguje ako klzné ložisko - vnútro je pokryté polytetrafluóretylénom, ktorý sa počas prevádzky automatickej prevodovky opotrebuje, čo vedie k zaseknutiu jadra

Zalisovanie nových puzdier

Vezmite brúsny papier zrnitosti 2500 a obrúste vnútorný povrch puzdier, kým sa jadro v nich nebude voľne pohybovať.

Takmer všetko je pripravené, začíname s procesom montáže solenoidu. Na tento účel je potrebné telo vyrovnať, naša súprava náradia obsahuje 2 špeciálne tŕne

Časti elektromagnetu umyjeme rozpúšťadlom, zmontujeme a uzatvoríme pomocou lisu.

Po oprave je potrebné nastaviť lineárne solenoidy AW55-50SN na to je nastavovacia skrutka v nose solenoidu. Nainštalujeme solenoid do stojana a so zameraním na graf nastavíme zdvih piestu

Dostaneme tento výsledok

Takéto opravy stoja iba 40 dolárov a Maktrans poskytuje 1-ročnú záruku na opravené komponenty a zostavy bez obmedzenia najazdených kilometrov.

Nástroje a spotrebný materiál, ktoré sme použili pri tejto oprave:

Naše údaje o odoslaní dielov na opravu:


Príjemca: Rabizo Dmitry; tel. +38 050 5272236

  • Nová Pošta - Kyjev, pobočka č. 46
  • Gunsel - Kyjev-1, st. Terekhina 8
  • Adresa doručenia - Kyjev, diaľnica Zheleznodorozhnoe 47

Stále máte otázky? Oddelenie opráv vám poradí v prípade akýchkoľvek technických problémov:

Oddelenie opráv Kyjev - Diaľnica Zheleznodorozhnoe 4

  • +38 050 5272236
  • +38 096 8330485
  • +38 063 1156120
  • Dmitrij

Oddelenie opráv Kyjev - Diaľnica Zheleznodorozhnoe 47

  • +38 096 8965155
  • +38 066 2105567
  • +38 099 0415901

Oddelenie opráv Ľvov

  • +38 098 2624085
  • +38 097 7529920
  • Pavlo

Opravárenské oddelenie Odessa

  • +38 098 1103761
  • +38 050 2628449
  • +38 067 4692328

Oddelenie opráv Charkov

  • +38 096 8122122
  • +38 093 1410041

Otázky - odpovede (2)
Володимир

Доброго дня! Який термін ремонту трьох е/м клапанів без врахування часу на доставку транспортною компанією?

MAKTRANS MAKTRANS

Доброго дня, 2-3 робочих дні звичайно

Дмитро

Доброго дня В наявності є всі три лінійні соленоїди?

MAKTRANS MAKTRANS

Доброго дня, за посиланням всі що є соленоїди до AW55.

https://akpp.com.ua/index.php?route=product/search&search=AW55&ocf=F91S2V3509546625F3S0V2