0

€0,00

Pokladňa

Súprava na opravu batérie 0AM DQ200 (ak vrátite staré puzdro na batériu tela ventilu - cena 100 USD)

  • Značka: MAKTRANS
  • Kód produktu: 0AM32506FF
    Product model copied to clipboard
  • Predáva sa na: 255
  • Hmotnosť (kg): 1.1
  • Čoskoro sa skončí
  • Dostupnosť: 217
€112,56
Hlavné špecifikácie
Stav (použitý, nový): používané a skontrolované
If you order more than 52 pcs - shipping time will be longer at few days
Zloženie: Dostupnosť: Price: Množstvo:
Poľsko 4 pcs. €112,56
Add to cart
Add to cart
Slovensko 48 pcs. €112,56
Add to cart
Add to cart
Ukraine 165 pcs. €112,56
Add to cart
Add to cart
  • Prehľad produktov
  • Otázky - odpovede (1)
  • Súvisiace produkty (7)

Oprava sedlového valca tlakového zásobníka automatickej prevodovky DSG 7 0AM (DQ200)

DSG DQ200 - 7-stupňová robotická prevodovka, určená na prenos krútiaceho momentu do 250 N*m. Tento model automatickej prevodovky je široko zastúpený v modelovom rade automobilov VAG s objemom motora do 2 litrov:

  • - Audi A1, A3, Q3
  • - Seat Altea, Ibiza, Leon
  • - Škoda Fabia, Octavia, Superb
  • - VW Beetle, Golf, Jetta, Polo, Passat, Scirocco, Tiguan, Touran

Robotickú prevodovku riadi elektrohydraulická jednotka – Mechatronika. Charakteristickým znakom tohto modelu automatickej prevodovky je vysoká hodnota tlaku hydraulickej kvapaliny na pohony. Na rozdiel od hydraulických jednotiek bežných automatických prevodoviek má mechatronika vlastný olejový okruh oddelený od mazacieho okruhu mechanickej časti prevodovky, čím sa zabraňuje kontaminácii hydraulickej kvapaliny. Na prenos riadiacich síl využíva mechatronika malý objem oleja – len 1,1 litra, pričom riadiaci tlak dosahuje 60 Bar (približne 60 Atmosfér). V rozbehnutom aute tento tlak vytvára olejové čerpadlo, no po vypnutí zapaľovania sa tlak uvoľní. Na rýchle vytvorenie tlaku po zapnutí zapaľovania sa v mechatronike používa špeciálna jednotka - tlakový akumulátor. Batéria je vyrobená vo forme plynovej fľaše, vo vnútri ktorej je tlak 50 barov. Batéria teda po zapnutí zapaľovania hlási do hydraulického systému počiatočný tlak, po ktorom olejové čerpadlo prinesie požadovanú hodnotu v závislosti od teploty okolia.

Konštrukčne je tlakový zásobník inštalovaný v kryte mechatroniky cez závitové spojenie a utesnený gumovým krúžkom.

Ak batéria zlyhá, je možné ju vymeniť za novú.

Vysoký tlak v systéme, cyklické zaťaženie a únava materiálu puzdra mechatroniky nakoniec vedú k zničeniu sedla tlakového zásobníka. Najprv sa to prejavuje vo forme dlhého „pumpovania“ mechatronického hydraulického systému po zapnutí zapaľovania v dôsledku abnormálneho uvoľnenia tlaku cez mikrotrhliny v kryte. Ďalšia prevádzka vedie k chybám spojeným s tlakom oleja v mechatronike. Externé vyšetrenie však nie vždy umožňuje určiť prítomnosť defektu.

Postupom času sa mikrotrhliny zväčšujú a vedú k zničeniu sedadla mechatroniky, čo v kombinácii s vysokým tlakom v batérii pripomína výbuch. Následky takéhoto zničenia môžu spôsobiť zlyhanie celej mechatroniky v dôsledku kontaminácie kanálov olejového okruhu úlomkami častí krytu.

Na vyriešenie problému vývoja mikrotrhlín a zabránenie následkom globálnej deštrukcie mechatroniky vyvinuli špecialisti Maktrans technológiu na posilnenie sedla batérie pomocou vysoko pevných materiálov. Za týmto účelom je sedlo batérie pripravené na inštaláciu vystuženého skla frézovaním na numericky riadenom stroji, čím je zabezpečená požadovaná úroveň presnosti opracovania plôch dielca.

Vystužené sklo je vyrobené z ocele a v ukazovateľoch pevnosti mnohonásobne prevyšuje štandardné sedlo v puzdre mechatroniky (materiál puzdra mechatroniky je hliníková zliatina). Rozmery skla presne opakujú pôvodné rozmery sedla batérie: stúpanie závitu, priemer, rozmery otvorov na upevnenie a prívod oleja.

Vystužené sklo je inštalované na vopred pripravenom mieste v kryte mechatroniky zvonka, dizajn sa nelíši od originálu.

Ďalšia montáž prebieha ako obvykle pomocou skrutkových spojov v súlade s vývojovým diagramom mechatroniky.

Po dokončení opravy sa mechatronika pripojí k mechanickej časti prevodovky a vozidlo absolvuje skúšobnú jazdu, počnúc zapnutím zapaľovania a kontrolou počiatočného tlaku v mechatronike a končiac kontrolou automatickej prevodovky vo všetkých prevádzkových režimoch. .
Výskyt tlakových chýb v mechatronike a dlhý štart po zapnutí zapaľovania sprevádzaný zvukom olejového čerpadla sú najčastejšími znakmi problémov s tlakovým akumulátorom. Včasná diagnostika a opravy môžu zabrániť vzniku poruchy a výrazne ušetriť na jej odstránení.

Otázky - odpovede (1)
Shigekazu

Hello. I have a question about the product below. ①Product code: 0AM32506FF Is this item priced at $120 in the condition shown in the photo? ②Product code: STL-HS-0AM is $60, but do I need to purchase it separately? Is it 180 dollars for ①+②? Please answer. Car Support Kawase Co., Ltd. AT person Kawase

MAKTRANS MAKTRANS

Hello, 0AM32506FF contains steel accumulator housing, like on photo.