€0,00
Pokladňa0AM, DSG 7 (DSG 7) alebo DQ200 sú rôzne názvy pre robotickú prevodovku s dvoma suchými spojkami inštalovanými v niektorých automobiloch skupiny Volkswagen. Údržba DSG 7 je výmena prevodového oleja v množstve 1,7 litra. V tomto prípade neexistujú žiadne kontrolné zátky. Plnenie oleja v DSG 7 sa vykonáva prísne dávkované.
Problémy 0AM sú spojené s dvoma uzlami. Spojka a mechatronika. Keď je dvojitá spojka výrazne opotrebovaná, mechatronické čerpadlo 0AM beží nepretržite, aby sa maximalizoval výkon uvoľňovacej tyče spojky DSG 7 (DSG 7). To spôsobí prehriatie mechatronickej elektronickej jednotky a roztavenie izolácie kontaktov čerpadla DQ200. Keď sa to stane, motor olejového čerpadla sa zastaví a auto nereaguje na gombík radenia. Skrat spôsobí roztavenie poistky okruhu čerpadla 0AM.
Riešením tohto problému je výmena elektronickej dosky 0AM s následným programovaním. Špecialisti spoločnosti Mactrans môžu pomocou rozhrania naprogramovať (zašiť) do prázdneho elektronického bloku softvér na stroji aj bez neho. Je veľmi dôležité si uvedomiť, že skrat vo vnútri elektronickej riadiacej jednotky (ebu) 0AM sa nestane náhodne. Sú na to dôvody. Ďalšou príčinou po opotrebovanej spojke je netesnosť hydrauliky vo vnútri mechatroniky DSG 7 (DSG 7). Uvedomenie si problému a toho, že ste obeťou nemeckého technického pokroku, prichádza v podobe blikajúceho kľúča na prístrojovej doske a večne mokrej mechatroniky 0AM. Motor čerpadla sa po zapnutí zapaľovania nezastaví, neustále bzučí. Ak sa nič neurobí, auto sa čoskoro zastaví. Existuje len jedna cesta von - výmena mechatronického DSG 7 (DSG 7). A najhoršia vec, ktorá môže byť v pohybe, je porucha snímača tlaku. V tomto prípade tlak v systéme rastie, až kým hydraulický akumulátor nevystrelí dopredu. Potom auto prestane čakať na odťahovku.
Takže 4 možnosti opravy pre 0AM, DSG 7 (DSG 7), DQ200:
1. Výmena opotrebovanej spojky 0AM
2. Výmena mechatroniky DQ200
3. Výmena spojky a mechatroniky DSG 7 súčasne
4. Výmena elektronickej jednotky mechatroniky a spojky 0AM