0

€0,00

Pokladňa

Oprava meniča krútiaceho momentu ZF 6HP26 ZF 6HP28 (1 trecí kotúč)

  • Značka: MAKTRANS-VB
  • Kód produktu: ZF6HP26ATQREP
    Product model copied to clipboard
  • Hmotnosť (kg): 10
  • Dostupnosť: 1954
€93,80
If you order more than 985 pcs - shipping time will be longer at few days
Zloženie: Dostupnosť: Price: Množstvo:
Poľsko 985 pcs. €93,80
Add to cart
Add to cart
Ukraine 969 pcs. €93,80
Add to cart
Add to cart
  • Prehľad produktov
  • Otázky - odpovede (0)
  • Súvisiace produkty (1)

V tomto článku vám povieme, ako majstri spoločnosti Maktrans obnovujú meniče krútiaceho momentu pre akékoľvek automatické prevodovky. Menič krútiaceho momentu nám môžete poslať pomocou pre vás vhodnej prepravnej spoločnosti a my vám do 1-2 pracovných dní pošleme opravenú šišku.

Menič krútiaceho momentu sme dostali z 3-litrového naftového BMW X5 . Krabica sa nazýva ZF 6HP26 , ide o pomerne modernú 6-stupňovú automatickú prevodovku vyrábanú spoločnosťou ZF pre pohon zadných a všetkých kolies, inštalovanú a inštalovanú na mnohých autách (hlavne BMW, Audi, Land Rover, Jaguar )

Menič krútiaceho momentu ZF 6HP26 3.0D BMW

ZF 6HP26 je navrhnutý pre prácu s výkonnými motormi do 6 litrov, čo znamená, že zvládne obrovský krútiaci moment až 600 Nm – musí tomu zodpovedať aj menič krútiaceho momentu a musí byť konštrukčne spoľahlivý.

Koncern ZF ako jeden z prvých použil pri konštrukcii svojich meničov krútiaceho momentu skôr trecí kotúč než blokovací piest s lepeným trecím obložením, toto riešenie je po prvé spoľahlivejšie a po druhé umožňuje motor s plynovou turbínou; zámok pracovať v režime sklzu, čo zvyšuje účinnosť prevodovky.

Než prejdeme k opravám, zvážme cenu. Základná cena opravy (zahŕňa rezanie na sústruhu, odstraňovanie porúch, výmenu spotrebného materiálu a zváranie) je 100 USD . Okrem toho sa berie do úvahy spotrebný materiál, takže typická oprava stojí 100 – 150 USD. Ak opravujete motor s plynovou turbínou v Maktrans prvýkrát, náklady na opravu sú len 59 USD + náklady na spotrebný materiál.

Začnime s renováciou

Motor s plynovou turbínou inštalujeme na sústruh cez planžetovú podložku

Odrezanie továrenského zvarového švu

Odstránenie predného krytu

Ihneď vymeňte frézu a pripravte zadný kryt na zváranie

Aby ste sa dostali k treciemu kotúču, odrežte blokovací piest

Na zadnom kryte je drážka z trecej spojky, prechádzame cez povrch frézou

Dostaneme tento výsledok

Blokovací piest je tiež inštalovaný v kazete a povrch je leštený

Potom sa vyrezaný menič krútiaceho momentu odmastí rozpúšťadlom a pošle sa do autoumyvárne.

Trecí kotúč sa stal „skleneným“ a stratil svoje vlastnosti

Začnime s výmenou spotrebného materiálu

Vezmite nový trecí kotúč

Vymeňte gumené tesnenie za nové

Nainštalujeme novú spojku, potom piest, upevníme ho v prípravku a zvaríme

Výmena olejového tesnenia

Vrátime sa k sústruhu a odstránime prebytočný zvarový šev

Teraz nás čaká ťažký a zásadný moment: pomocou momentového kľúča a adaptéra zo vstupného hriadeľa musíme nastaviť predpätie piestu uzáveru meniča krútiaceho momentu. Ak tak neurobíte, spojka sa nezamkne ani neodomkne.

Pokračujeme v montáži. Presuvná spojka v turbínovom kolese sa točí v oboch smeroch, vyberieme ju a vidíme, že sa rozpadla. Inštalujeme nový.

Zmontujeme až do konca a môžeme pristúpiť k zváraniu. Používame automatický zvárací komplex.

Skontrolujte hádzanie čapu meniča krútiaceho momentu. Je potrebné zadať toleranciu 0,2 mm

Teraz skontrolujte netesnosti, menič krútiaceho momentu je ponorený do vody a cez adaptér sa tlačí dovnútra vzduch. Ak zvarový šev nie je vzduchotesný (môže sa leptať na cvočky), zvarte ho

Zváraný menič krútiaceho momentu je potrebné prať v 3 práčkach. Prvé 2 premývania sa premyjú zmesou vzduchu a motorovej nafty pod tlakom.

Tretím umytím sa vymyje prevodový olej. Po umytí v 3 jednotkách je teda vylúčená prítomnosť nečistôt alebo triesok vo vnútri meniča krútiaceho momentu.

Oprava je dokončená, motor s plynovou turbínou je zatavený do fólie a pripravený na odoslanie klientovi

Oprava uvedená v článku je relevantná pre akýkoľvek menič krútiaceho momentu, rozdiel môže byť iba v niektorých konštrukčných rozdieloch. Existujú motory s plynovou turbínou s trecími kotúčmi (ako v tomto prípade) a existujú motory s trecím obložením na pieste. Ak je druhou možnosťou nalepenie nového obloženia na piest, inak všetko vyzerá rovnako. Oprava meniča krútiaceho momentu v Maktrans je výhodnejšou možnosťou ako nákup použitého motora s plynovou turbínou a je oveľa lacnejšia ako kúpa nového, pričom kvalita a spoľahlivosť obnoveného meniča krútiaceho momentu sa nelíši od nového.

Naše podrobnosti o odoslaní meniča krútiaceho momentu na opravu:

Príjemca: Rabizo Dmitry; tel. +38 050 5272236

  • Adresa doručenia - Kyjev, diaľnica Zheleznodorozhnoe 47
  • Nová Pošta - Kyjev, pobočka č. 46
  • Gunsel - Kyjev-1, st. Terekhina 8

Stále máte otázky? Oddelenie opráv vám poradí v prípade akýchkoľvek technických problémov:

  • +38 050 5272236
  • +38 096 8330485
  • +38 063 1156120
  • Dmitrij

Oddelenie opráv Ľvov

  • +38 050 2628449
  • +38 067 4692328
  • Pavlo

Opravárenské oddelenie Odessa

  • +38 098 1103761
  • +38 050 2628449
  • +38 067 4692328

Oddelenie opráv Charkov

  • +38 096 8122122
  • +38 093 1410041

Štítky: FS-CP-56BW

Otázky - odpovede (0)