0

€0,00

Pokladňa

Oprava meniča krútiaceho momentu (pre stálych zákazníkov)

  • Značka: MAKTRANS-VB
  • Kód produktu: remontgidromuft1200
    Product model copied to clipboard
  • Hmotnosť (kg): 10
  • Dostupnosť: 3293
€87,23

Shipping Icon Shipping to United States from €85.36

If you order more than 1478 pcs - shipping time will be longer at few days
Zloženie: Dostupnosť: Price: Množstvo:
Poľsko 1478 pcs. €87,23
Add to cart
Add to cart
Ukraine 1815 pcs. €87,23
Add to cart
Add to cart
  • Prehľad produktov
  • Otázky - odpovede (1)
  • Súvisiace produkty (3)

V tomto článku vám povieme, ako majstri spoločnosti Maktrans obnovujú meniče krútiaceho momentu pre akékoľvek automatické prevodovky. Menič krútiaceho momentu nám môžete poslať pomocou pre vás vhodnej prepravnej spoločnosti a my vám do 1-2 pracovných dní pošleme opravenú šišku.

Menič krútiaceho momentu sme dostali z 3-litrového naftového BMW X5 . Krabica sa nazýva ZF 6HP26 , ide o pomerne modernú 6-stupňovú automatickú prevodovku vyrábanú spoločnosťou ZF pre pohon zadných a všetkých kolies, inštalovanú a inštalovanú na mnohých autách (hlavne BMW, Audi, Land Rover, Jaguar )

 

Menič krútiaceho momentu ZF 6HP26 3.0D BMW

 

ZF 6HP26 je navrhnutý pre prácu s výkonnými motormi do 6 litrov, čo znamená, že zvládne obrovský krútiaci moment až 600 Nm – musí tomu zodpovedať aj menič krútiaceho momentu a musí byť konštrukčne spoľahlivý.

Koncern ZF ako jeden z prvých použil pri konštrukcii svojich meničov krútiaceho momentu skôr trecí kotúč než blokovací piest s lepeným trecím obložením, toto riešenie je po prvé spoľahlivejšie a po druhé umožňuje motor s plynovou turbínou; zámok pracovať v režime sklzu, čo zvyšuje účinnosť prevodovky.

Než prejdeme k opravám, zvážme cenu. Základná cena opravy (zahŕňa rezanie na sústruhu, odstraňovanie porúch, výmenu spotrebného materiálu a zváranie) je 130 USD . Okrem toho sa berie do úvahy spotrebný materiál, takže typická oprava stojí 130 – 160 USD. Ak opravujete motor s plynovou turbínou v Maktrans prvýkrát, náklady na opravu sú len 88,50 $ + náklady na spotrebný materiál.

Začnime s renováciou

Motor s plynovou turbínou inštalujeme na sústruh cez rovinnú podložku

 

Odrezanie továrenského zvarového švu

 

Odstránenie predného krytu

 

Ihneď vymeňte frézu a pripravte zadný kryt na zváranie

 

Aby ste sa dostali k treciemu kotúču, odrežte blokovací piest

 

Na zadnom kryte je drážka z trecej spojky, prechádzame cez povrch frézou

 

Dostaneme tento výsledok

 

Blokovací piest je tiež inštalovaný v kazete a povrch je leštený

 

Potom sa vyrezaný menič krútiaceho momentu odmastí rozpúšťadlom a pošle sa do autoumyvárne.

 

Trecí kotúč sa stal „skleneným“ a stratil svoje vlastnosti

 

Začnime s výmenou spotrebného materiálu

 

Vezmite nový trecí kotúč

 

Vymeňte gumené tesnenie za nové

 

Nainštalujeme novú spojku, potom piest, upevníme ho v prípravku a zvaríme

 

Výmena olejového tesnenia

 

Vrátime sa k sústruhu a odstránime prebytočný zvarový šev

 

Teraz nás čaká ťažký a zásadný moment: pomocou momentového kľúča a adaptéra zo vstupného hriadeľa musíme nastaviť predpätie piestu uzáveru meniča krútiaceho momentu. Ak tak neurobíte, spojka sa nezamkne ani neodomkne.

 

Pokračujeme v montáži. Presuvná spojka v turbínovom kolese sa točí v oboch smeroch, vyberieme ju a vidíme, že sa rozpadla. Inštalujeme nový.

 

Zmontujeme až do konca a môžeme pristúpiť k zváraniu. Používame automatický zvárací komplex.

 

Skontrolujte hádzanie čapu meniča krútiaceho momentu. Musí byť v tolerancii 0,2 mm

 

Teraz skontrolujte netesnosti, menič krútiaceho momentu je ponorený do vody a cez adaptér sa tlačí dovnútra vzduch. Ak zvarový šev nie je vzduchotesný (môže sa leptať na cvočky), zvarte ho

 

Zváraný menič krútiaceho momentu je potrebné prať v 3 práčkach. Prvé 2 premývania sa premyjú zmesou vzduchu a motorovej nafty pod tlakom.

 

Tretím umytím sa vymyje prevodový olej. Po umytí v 3 jednotkách je teda vylúčená prítomnosť nečistôt alebo triesok vo vnútri meniča krútiaceho momentu.

 

Oprava je dokončená, motor s plynovou turbínou je zatavený do fólie a pripravený na odoslanie klientovi

 

 

Oprava uvedená v článku je relevantná pre akýkoľvek menič krútiaceho momentu, rozdiel môže byť iba v niektorých konštrukčných rozdieloch. Existujú motory s plynovou turbínou s trecími kotúčmi (ako v tomto prípade) a existujú motory s trecím obložením na pieste. Ak je druhou možnosťou nalepenie nového obloženia na piest, inak všetko vyzerá rovnako. Oprava meniča krútiaceho momentu v Maktrans je výhodnejšou možnosťou ako nákup použitého motora s plynovou turbínou a je oveľa lacnejšia ako kúpa nového, pričom kvalita a spoľahlivosť obnoveného meniča krútiaceho momentu sa nelíši od nového.

Naše podrobnosti o odoslaní meniča krútiaceho momentu na opravu:

Príjemca: Rabizo Dmitry; tel. +38 050 5272236

  • Adresa doručenia - Kyjev, diaľnica Zheleznodorozhnoe 47
  • Nová Pošta - Kyjev, pobočka č. 46
  • Gunsel - Kyjev-1, st. Terekhin 8

 

 

Otázky - odpovede (1)
Евгений

Добрый день. Меня интересует ремонт гидротрансформатора.

MAKTRANS MAKTRANS

Здравствуйте, если есть вопросы по ремонту ГДТ - наберите этот номер

+38 099 041 5901