€0,00
Pokladňa- Značka: MAKTRANS-VB
- Kód produktu: remontgidromuft1200
Product model copied to clipboard
- Hmotnosť (kg): 10
- Dostupnosť: 3293
Shipping to United States from €85.36
Zloženie: | Dostupnosť: | Množstvo: |
Poľsko | 1478 pcs. |
|
Ukraine | 1815 pcs. |
|
- Prehľad produktov
- Otázky - odpovede (1)
- Súvisiace produkty (3)
V tomto článku vám povieme, ako majstri spoločnosti Maktrans obnovujú meniče krútiaceho momentu pre akékoľvek automatické prevodovky. Menič krútiaceho momentu nám môžete poslať pomocou pre vás vhodnej prepravnej spoločnosti a my vám do 1-2 pracovných dní pošleme opravenú šišku.
Menič krútiaceho momentu sme dostali z 3-litrového naftového BMW X5 . Krabica sa nazýva ZF 6HP26 , ide o pomerne modernú 6-stupňovú automatickú prevodovku vyrábanú spoločnosťou ZF pre pohon zadných a všetkých kolies, inštalovanú a inštalovanú na mnohých autách (hlavne BMW, Audi, Land Rover, Jaguar )
Menič krútiaceho momentu ZF 6HP26 3.0D BMW
ZF 6HP26 je navrhnutý pre prácu s výkonnými motormi do 6 litrov, čo znamená, že zvládne obrovský krútiaci moment až 600 Nm – musí tomu zodpovedať aj menič krútiaceho momentu a musí byť konštrukčne spoľahlivý.
Koncern ZF ako jeden z prvých použil pri konštrukcii svojich meničov krútiaceho momentu skôr trecí kotúč než blokovací piest s lepeným trecím obložením, toto riešenie je po prvé spoľahlivejšie a po druhé umožňuje motor s plynovou turbínou; zámok pracovať v režime sklzu, čo zvyšuje účinnosť prevodovky.
Než prejdeme k opravám, zvážme cenu. Základná cena opravy (zahŕňa rezanie na sústruhu, odstraňovanie porúch, výmenu spotrebného materiálu a zváranie) je 130 USD . Okrem toho sa berie do úvahy spotrebný materiál, takže typická oprava stojí 130 – 160 USD. Ak opravujete motor s plynovou turbínou v Maktrans prvýkrát, náklady na opravu sú len 88,50 $ + náklady na spotrebný materiál.
Začnime s renováciou
Motor s plynovou turbínou inštalujeme na sústruh cez rovinnú podložku
Odrezanie továrenského zvarového švu
Odstránenie predného krytu
Ihneď vymeňte frézu a pripravte zadný kryt na zváranie
Aby ste sa dostali k treciemu kotúču, odrežte blokovací piest
Na zadnom kryte je drážka z trecej spojky, prechádzame cez povrch frézou
Dostaneme tento výsledok
Blokovací piest je tiež inštalovaný v kazete a povrch je leštený
Potom sa vyrezaný menič krútiaceho momentu odmastí rozpúšťadlom a pošle sa do autoumyvárne.
Trecí kotúč sa stal „skleneným“ a stratil svoje vlastnosti
Začnime s výmenou spotrebného materiálu
Vezmite nový trecí kotúč
Vymeňte gumené tesnenie za nové
Nainštalujeme novú spojku, potom piest, upevníme ho v prípravku a zvaríme
Výmena olejového tesnenia
Vrátime sa k sústruhu a odstránime prebytočný zvarový šev
Teraz nás čaká ťažký a zásadný moment: pomocou momentového kľúča a adaptéra zo vstupného hriadeľa musíme nastaviť predpätie piestu uzáveru meniča krútiaceho momentu. Ak tak neurobíte, spojka sa nezamkne ani neodomkne.
Pokračujeme v montáži. Presuvná spojka v turbínovom kolese sa točí v oboch smeroch, vyberieme ju a vidíme, že sa rozpadla. Inštalujeme nový.
Zmontujeme až do konca a môžeme pristúpiť k zváraniu. Používame automatický zvárací komplex.
Skontrolujte hádzanie čapu meniča krútiaceho momentu. Musí byť v tolerancii 0,2 mm
Teraz skontrolujte netesnosti, menič krútiaceho momentu je ponorený do vody a cez adaptér sa tlačí dovnútra vzduch. Ak zvarový šev nie je vzduchotesný (môže sa leptať na cvočky), zvarte ho
Zváraný menič krútiaceho momentu je potrebné prať v 3 práčkach. Prvé 2 premývania sa premyjú zmesou vzduchu a motorovej nafty pod tlakom.
Tretím umytím sa vymyje prevodový olej. Po umytí v 3 jednotkách je teda vylúčená prítomnosť nečistôt alebo triesok vo vnútri meniča krútiaceho momentu.
Oprava je dokončená, motor s plynovou turbínou je zatavený do fólie a pripravený na odoslanie klientovi
Oprava uvedená v článku je relevantná pre akýkoľvek menič krútiaceho momentu, rozdiel môže byť iba v niektorých konštrukčných rozdieloch. Existujú motory s plynovou turbínou s trecími kotúčmi (ako v tomto prípade) a existujú motory s trecím obložením na pieste. Ak je druhou možnosťou nalepenie nového obloženia na piest, inak všetko vyzerá rovnako. Oprava meniča krútiaceho momentu v Maktrans je výhodnejšou možnosťou ako nákup použitého motora s plynovou turbínou a je oveľa lacnejšia ako kúpa nového, pričom kvalita a spoľahlivosť obnoveného meniča krútiaceho momentu sa nelíši od nového.
Naše podrobnosti o odoslaní meniča krútiaceho momentu na opravu:
Príjemca: Rabizo Dmitry; tel. +38 050 5272236
- Adresa doručenia - Kyjev, diaľnica Zheleznodorozhnoe 47
- Nová Pošta - Kyjev, pobočka č. 46
- Gunsel - Kyjev-1, st. Terekhin 8
Добрый день. Меня интересует ремонт гидротрансформатора.
Здравствуйте, если есть вопросы по ремонту ГДТ - наберите этот номер
+38 099 041 5901