0

€0,00

Pokladňa

Súprava kladky a remeň 901083 JF011E RE0F10A 07-až 30 zubov

  • Značka: JATCO
  • Kód produktu: JF011EPULSETNEW29
    Product model copied to clipboard
  • Hmotnosť (kg): 29
  • Dostupnosť: Nie je na sklade
€330,93

Shipping Icon Shipping to United States from €274.83

Hlavné špecifikácie
Stav (použitý, nový): používané a skontrolované
  • Prehľad produktov
  • Otázky - odpovede (0)
  • Súvisiace produkty (1)

Výmena remenice variátora JF011E/JF015E

Dôležité! Povinné čítanie!

Všetky kladky majú pružiny. Pred inštaláciou kladiek na auto je potrebné skontrolovať! Sú vo vašich kladkách pružiny?
Ďalej pokračujeme podľa nižšie uvedeného algoritmu.
Vaše kladky majú pružiny = nechajte pružiny v kladkách.
Vaše kladky sú bez pružín = odstráňte pružiny z kladiek.
Tento postup vám tiež pomôže posúdiť stav kladiek!

Súprava kladky a remeň 901083 JF011E / RE0F10A (07-up) (30 zubov)

JF011E/JF015E je bezstupňová prevodovka vyvinutá jedným z lídrov v oblasti prevodoviek CVT, spoločnosťou Jatco. Tento model je obľúbený medzi výrobcami automobilov, je inštalovaný na autách s pohonom predných a všetkých kolies a objemom motora do 2,5 litra. Mechanická časť boxu je postavená na báze dvoch kužeľov (kladiek). Pri interakcii primárnej a sekundárnej remenice sa krútiaci moment prenáša z motora na kolesá automobilu.

V závislosti od ich životnosti podliehajú kladky vo väčšej alebo menšej miere opotrebovaniu. Vady sa zisťujú vonkajšou kontrolou častí kladky pri jej demontáži.

V tomto prípade sú možné nasledujúce typy mechanických porúch - praskliny v častiach remenice a ložiskové guľôčky vychádzajúce z vodiacich drážok. Prasklina je najčastejšie dôsledkom únavového opotrebovania kovu, ďalšou možnou príčinou môže byť krátkodobé pôsobenie sily presahujúcej konštrukčný návrh; Nižšie sú uvedené príklady praskliny v jednom z nábojov remenice.

Ďalší vývoj trhliny vedie k úplnému zničeniu kladky a zaseknutiu variátora.

Problém s rozptylom guľôčok sa prejavuje ako nezávislá porucha spojená so zničením vodiacich kanálov, v dôsledku čoho prídržný krúžok nemôže držať guľôčky v kanáli. Takto vyzerajú zničené vodidlá a gule, ktoré vyšli po zničení:

Po opustení vodidiel, počas prevádzky variátora, odstredivá sila rozptýli guľôčky vo vnútri priestoru remenice. Jednotlivé diely zlyhajú v dôsledku nárazov, aj keď navonok môže kladka vyzerať nepoškodená.

V dôsledku zničenia častí remenice sa nečistoty dostanú do oleja variátora a poškriabajú steny ventilu olejového čerpadla, čo vedie k jeho zaseknutiu.

Ak sa vyskytne niektorá z opísaných mechanických porúch, je potrebné vymeniť obe remenice v súprave (primárnu a sekundárnu). Výmena jednej kladky alebo jej častí neodstraňuje následky predchádzajúcej poruchy a môže spôsobiť opakované zlyhanie variátora.

  • Mitsubishi Outlander, Lancer, ASX, Galant
  • Nissan Teana, X-Trail, Qashqai, Bluebird, Altima
  • Kaliber Chrysler/Dodge
  • Jeep Compass, Patriot
  • Peugeot 4007
  • Renault Koleos, Megane, Scenic, Fluence

Štítky: 901083

Otázky - odpovede (0)