0

€0,00

Pokladňa

Brúsenie kladiek variátorov Jatco Toyota Honda Audi Subaru Hyundai GM Ford Mercedes

  • Značka: MAKTRANS
  • Kód produktu: CVTPULLREP
    Product model copied to clipboard
  • Hmotnosť (kg): 20
  • Dostupnosť: 912
€93,80
Dostupné možnosti
Zloženie: Dostupnosť: Price: Množstvo:
Ukraine 912 pcs. €93,80
Add to cart
Add to cart
  • Prehľad produktov
  • Otázky - odpovede (3)
  • Súvisiace produkty (26)

Cena za brúsenie:

  • Brúsenie jednej kladky (2 roviny) stojí 100 dolárov
  • Kladky na brúsenie sú akceptované v demonte, ak ste poslali zmontované kladky - demontáž stojí 20 USD za kladku
  • Po vybrúsení kladky nemontujeme a posielame zákazníkovi v demonte.
  • Kladky je potrebné zaslať konkrétne na NP 46 (príjemca Rabizo Dmitrij Valerievich tel. 0505272236)

V tomto článku budeme hovoriť o obnove pracovných plôch (brúsenie) remeníc variátora, ale najprv vám povieme niečo o tom, čo je variátor a ako sa líši od klasickej hydromechanickej prevodovky pohon klinovým remeňom, ktorý pozostáva z 2 kladiek s dynamicky meniteľným priemerom kužeľov a remeňa, ktorý na nich beží.

Animácia ukazuje proces zmeny prevodového pomeru na tomto princípe s menšími konštrukčnými rozdielmi - napríklad niektorí výrobcovia ( Audi a Subaru ) používajú ťažnú reťaz namiesto tlačného remeňa, ale samotný princíp činnosti zostáva nezmenený; .

Počas prevádzky prevodovky sa poškodí povrch remeníc, môže sa to stať z mnohých dôvodov: špinavý olej začína pôsobiť ako abrazívny materiál, štartuje bez zahriatia (variátory naozaj nemajú radi štartovanie za studena, pretože studený olej áno neplnia svoje funkcie a remeň sa môže šmýkať, šmýkať, zbytočne vysoká záťaž (prevoz prívesu alebo ťahanie iného auta), deštrukcia remeňa Problém je, že nové kladky sa nepredávajú ako náhradný diel. Ponúkame možnosť obnovy kladiek, ktorá zahŕňa brúsenie pracovnej plochy na vysoko presnej CNC valcovej brúske.

Na fotografii nižšie je typické poškodenie kladky, škrabance na povrchu a triesky na hrane

Používame túto CNC valcovú brúsku

Inštalácia kladky

Leštíme. Najprv urobíme 2-3 priechody a každý odoberieme 0,01 mm, potom dokončíme brúsenie - 0,002 mm na jeden priechod.

Video o brúsení kladky

Dostaneme tento výsledok

Pozrime sa bližšie, povrch je dokonalý, hrana je teraz bez triesok.

Táto technológia na obnovu remeníc variátorov už bola testovaná na mnohých autách a preukázala svoju spoľahlivosť.

Naše údaje o odoslaní dielov na opravu:

  • Nová Pošta - Kyjev, pobočka č. 447
  • Príjemca: Rabizo Dmitry; tel. +38 050 5272236

Otázky - odpovede (3)
Hessel Westra

do you sell complete drive pulley repair kit (JF011E) like transpeed TZ181337A?

MAKTRANS MAKTRANS
Viliuis

Hi, subaru cvt TR690 pulley surface repair is possible or no? if yes what would be the price?

MAKTRANS MAKTRANS

Hello, 1 kit (2 pulley) it's 200 USD, but shipping cost will be expensive.

janaka

Hi I have RE0F11A CVT pulleys need to surface grinding . Please can you send me near branch address for this service. I can post to you From Australia we looking forward hear from you continuing sending more. thank you janaka

MAKTRANS MAKTRANS

Hello, transportation from Australia to Poland and back to you will be very expensive. Check this link, we have good used pulley kits for sale:

Pulley kits