0

€0,00

Pokladňa

Trecí kotúč UNDERDRIVE C3 AW55-50SN 99-up DIRECT C2 UNDERDRIVE C3 AW50-42LM 99-up 114mm 34T 1,7mm 24220778 281700A170 110700A170

BESTSELLER
  • Značka: LINTEX
  • Kód produktu: 281700A170
    Product model copied to clipboard
  • Predáva sa na: 64
  • Hmotnosť (kg): 0.03
  • Dostupnosť: 296
€2,25
Hlavné špecifikácie
Vyhliadka: trecí kotúč
Hrúbka (mm): 1,7 mm
Počet zubov: 34
Vonkajší priemer (mm): 114
Typ (model) Automatická prevodovka: AW55-50SN AW50-42LM
If you order more than 57 pcs - shipping time will be longer at few days
Zloženie: Dostupnosť: Price: Množstvo:
Poľsko 27 pcs. €2,25
Add to cart
Add to cart
Slovensko 30 pcs. €2,25
Add to cart
Add to cart
Ukraine 239 pcs. €2,25
Add to cart
Add to cart
  • Prehľad produktov
  • Otázky - odpovede (0)
  • Súvisiace produkty (4)

Trecí kotúč UNDERDRIVE (C3) AW55-50SN (99-up) / DIRECT (C2) / UNDERDRIVE (C3) AW50-42LM (99-up) / 114mm 34T 1,7mm / 24220778 / 281700A1170 / 281700A1170A

Použiteľnosť:
AW50-42LM 3-4ks

AW55-50SN 4ks

Trecie kotúče sú prvkom automatickej prevodovky, ktorý zapája spojku a prenáša krútiaci moment motora. Trecia spojka pozostáva z oceľového kotúča a na ňom nalepenej trecej vrstvy.

Typy spojok:

-Obojstranné, trecie obloženie je nalepené na oboch stranách kotúča. Majú vnútorný zub a používajú sa v kombinácii oceľový kotúč a trecí kotúč.

-Jednostranné, na jednej strane hladký oceľový povrch, na druhej strane trecie obloženie.

Môže mať buď vnútorný zub (zvyčajne označený BI Internal) alebo vonkajší zub (zvyčajne označený BE externý).

Tento typ disku funguje v pároch.

Trecie obloženia sa vyberajú v závislosti od charakteristík automatickej prevodovky a histórie ich opráv.

Trecie obloženia:

-Béžové farebné sú hlavne z celulózy a používajú sa do vrecúšok, ktoré pôsobia proti oderu, táto vrstva lepšie prenáša krútiaci moment motora.

-Sivá farba, používa sa vo vreciach, ktoré sú s väčšou pravdepodobnosťou vystavené vysokým teplotám a popáleniu.

-Sivozelenej farby sa vyrábajú najmä z grafitu alebo kevlarového vlákna, takéto kotúče majú lepšie klzné vlastnosti a odolnosť proti prehrievaniu.

Vlastnosti trecích obložení:

-Tepelná vodivosť (schopnosť absorbovať olej a prenášať tepelnú energiu)

- Tepelná odolnosť (vydrží jednorazové zahriatie až na 300-400 stupňov bez zmeny vlastností)

- Stabilita (schopnosť zachovať si svoje kvality pri opotrebovaní a používaní nekvalitného prevodového oleja počas celej životnosti)

- Trecie statické vlastnosti (vysoký „prah sklzu“, schopnosť prenášať vysoký krútiaci moment pred pošmyknutím).

- Dynamické vlastnosti trenia (schopnosť prenášať krútiaci moment pri „modulovanom preklzávaní“. Analógia s riadeným brzdením brzdovým pedálom).

- Odolnosť proti opotrebeniu, mechanická pevnosť.

Trecie obloženia môžu byť:

-Segmentovaný, prekrytie je rozdelené švami až po vrstvu lepidla. Tento typ podložky najlepšie absorbuje trenie a má nízky sklon k adhézii (súčinné prvky sa neprilepia).

- Monolitické, obloženie úplne pokrýva spojku, čím sa zväčšuje pracovná plocha disku, čo zaisťuje plynulý rozjazd vozidla.

- Monolitické so zárezmi, používané v obaloch s najväčším zaťažením, zárezy zmenšujú pracovnú plochu trecieho kotúča, pričom plnia funkciu ozubeného kolesa olejového čerpadla. To zvyšuje rýchlosť prechodu oleja cez kanál a pomáha ochladzovať povrch. S klesajúcou hĺbkou zárezu klesá prietok oleja, čo môže viesť k zrýchlenému spaľovaniu spojok.

Trecie lepidlo:

Ide o priľnavý lak, ktorý pozostáva zo živíc s teplotou topenia najmenej 180-200º. Trecie obloženie je prilepené na oceľový povrch lisovaním vysokofrekvenčnými prúdmi.

Táto lepiaca základňa, keď je zničená, je hlavnou príčinou opotrebovania tela ventilu a elektromagnetov.

Hlavné dôvody opotrebovania trecích kotúčov:

- Strata vlastností prevodového oleja (približne pri 50 000-60 000 km).

- Nedostatočná hladina prevodového oleja.

-Pokles tlaku prevodového oleja (trecie kotúče začnú skĺznuť, prítlačná sila balíkov sa stane nedostatočnou).

-Do automatickej prevodovky sa dostáva voda alebo nemrznúca zmes.


Otázky - odpovede (0)