0

€0,00

Pokladňa

Trecí kotúč LOW REVERSE B3 automatická prevodovka AW55-50SN 99-up AW50-40LE AW50-41LE AW50-42LE AW50-42LM AW60-40LE AW60-42LE AW60-40LS 160mm 33T 1.2707mm 2707mm 2 9 90348808

BESTSELLER
  • Značka: LINTEX
  • Kód produktu: 282704-170
    Product model copied to clipboard
  • Predáva sa na: 33
  • Hmotnosť (kg): 0.03
  • Dostupnosť: 237
€3,66

Shipping Icon Shipping to United States from €45.02

Hlavné špecifikácie
Vyhliadka: trecí kotúč
Hrúbka (mm): 1.7
Počet zubov: 33
Vonkajší priemer (mm): 160
Typ (model) Automatická prevodovka: AW55-50SN 99-up AW50-40LE AW50-41LE AW50-42LE AW50-42LM AW60-40LE AW60-42LE
If you order more than 72 pcs - shipping time will be longer at few days
Zloženie: Dostupnosť: Price: Množstvo:
Slovensko 40 pcs. €3,66
Add to cart
Add to cart
Poľsko 32 pcs. €3,66
Add to cart
Add to cart
Ukraine 165 pcs. €3,66
Add to cart
Add to cart
  • Prehľad produktov
  • Otázky - odpovede (0)
  • Súvisiace produkty (3)

Trecí kotúč LOW/REVERSE (B3) AW55-50SN (99-up) AW50-40LE AW50-41LE AW50-42LE AW50-42LM AW60-40LE AW60-42LE AW60-40LS 160mm 323T-2707 1.207 499 90348808 542- 384 550-384 642-384 89114 39104

Použiteľnosť:

AW55-50SN, AW55-51SN- 4ks

AW50-40LE AW50-40LE, AW50-41LE, AW50-40LM, AW50-40LN, AW50-42LE, AW50-42LM, AW50-42LN '89-98 5-6ks

AW60-40LE, AW60-40SN, AW60-41SN, AW60-42LE-4ks

Trecie kotúče sú prvkom automatickej prevodovky, ktorý zapája spojku a prenáša krútiaci moment motora. Trecia spojka pozostáva z oceľového kotúča a na ňom nalepenej trecej vrstvy.

Typy spojok:

-Obojstranné, trecie obloženie je nalepené na oboch stranách kotúča. Majú vnútorný zub a používajú sa v kombinácii oceľový kotúč a trecí kotúč.

-Jednostranné, na jednej strane hladký oceľový povrch, na druhej strane trecie obloženie.

Môže mať buď vnútorný zub (zvyčajne označený BI Internal) alebo vonkajší zub (zvyčajne označený BE externý).

Tento typ disku funguje v pároch.

Trecie obloženia sa vyberajú v závislosti od charakteristík automatickej prevodovky a histórie ich opráv.

Trecie obloženia:

-Béžové farebné sú hlavne z celulózy a používajú sa do vrecúšok, ktoré pôsobia proti oderu, táto vrstva lepšie prenáša krútiaci moment motora.

-Sivá farba, používa sa vo vreciach, ktoré sú s väčšou pravdepodobnosťou vystavené vysokým teplotám a popáleniu.

-Sivozelenej farby sa vyrábajú najmä z grafitu alebo kevlarového vlákna, takéto kotúče majú lepšie klzné vlastnosti a odolnosť proti prehrievaniu.

Vlastnosti trecích obložení:

-Tepelná vodivosť (schopnosť absorbovať olej a prenášať tepelnú energiu)

- Tepelná odolnosť (vydrží jednorazové zahriatie až na 300-400 stupňov bez zmeny vlastností)

- Stabilita (schopnosť zachovať si svoje kvality pri opotrebovaní a používaní nekvalitného prevodového oleja počas celej životnosti)

- Trecie statické vlastnosti (vysoký „prah sklzu“, schopnosť prenášať vysoký krútiaci moment pred pošmyknutím).

- Dynamické vlastnosti trenia (schopnosť prenášať krútiaci moment pri „modulovanom preklzávaní“. Analógia s riadeným brzdením brzdovým pedálom).

- Odolnosť proti opotrebeniu, mechanická pevnosť.

Trecie obloženia môžu byť:

-Segmentovaný, prekrytie je rozdelené švami až po vrstvu lepidla. Tento typ podložky najlepšie absorbuje trenie a má nízky sklon k adhézii (súčinné prvky sa neprilepia).

- Monolitické, obloženie úplne pokrýva spojku, čím sa zväčšuje pracovná plocha disku, čo zaisťuje plynulý rozbeh vozidla.

- Monolitické so zárezmi, používané v obaloch s najvyšším zaťažením, zárezy zmenšujú pracovnú plochu trecieho kotúča, pričom plnia funkciu ozubeného kolesa olejového čerpadla. To zvyšuje rýchlosť prechodu oleja cez kanál a pomáha ochladzovať povrch. S klesajúcou hĺbkou zárezu klesá prietok oleja, čo môže viesť k zrýchlenému spaľovaniu spojok.

Trecie lepidlo:

Ide o priľnavý lak, ktorý pozostáva zo živíc s teplotou topenia najmenej 180-200º. Trecie obloženie je prilepené na oceľový povrch lisovaním vysokofrekvenčnými prúdmi.

Táto lepiaca základňa, keď je zničená, je hlavnou príčinou opotrebovania tela ventilu a elektromagnetov.

Hlavné dôvody opotrebovania trecích kotúčov:

- Strata vlastností prevodového oleja (približne pri 50 000-60 000 km).

- Nedostatočná hladina prevodového oleja.

-Pokles tlaku prevodového oleja (trecie kotúče začnú skĺznuť, prítlačná sila balíkov sa stane nedostatočnou).

-Do automatickej prevodovky sa dostáva voda alebo nemrznúca zmes.

Otázky - odpovede (0)