0

€0,00

Pokladňa

Trecí kotúč LOW REVERSE B3 AW55-51SN 05-up 2. BRZDA B2 AW50-40LE AW50-41LE 89-98 160mm 33T 1,7mm 282704A170 110706 2422048909 99

  • Značka: LINTEX
  • Kód produktu: 282704A170
    Product model copied to clipboard
  • Predáva sa na: 65
  • Hmotnosť (kg): 0.07
  • Dostupnosť: 333
€3,94

Shipping Icon Shipping to United States from €45.02

Hlavné špecifikácie
Vyhliadka: trecí kotúč
Hrúbka (mm): 1,7 mm
Počet zubov: 33
Vonkajší priemer (mm): 160 mm
Typ (model) Automatická prevodovka: AW55-51SN AW50-40LE AW50-41LE
If you order more than 60 pcs - shipping time will be longer at few days
Zloženie: Dostupnosť: Price: Množstvo:
Slovensko 40 pcs. €3,94
Add to cart
Add to cart
Poľsko 20 pcs. €3,94
Add to cart
Add to cart
Ukraine 273 pcs. €3,94
Add to cart
Add to cart
  • Prehľad produktov
  • Otázky - odpovede (0)
  • Súvisiace produkty (2)

Trecí kotúč LOW/REVERSE (B3) AW55-51SN (05-up) / 2. BRZDA (B2) AW50-40LE/ AW50-41LE (89-98) / 160mm 33T 1,7mm / 282704A170/ 1249708 /9029708

Aplikácia:

AW55-51SN-4ks
AW50-40LE AW50-41LE-3ks

Trecie kotúče sú prvkom automatickej prevodovky, ktorý zapája spojku a prenáša krútiaci moment motora. Trecia spojka pozostáva z oceľového kotúča a na ňom nalepenej trecej vrstvy.

Typy spojok:

-Obojstranné, trecie obloženie je nalepené na oboch stranách kotúča. Majú vnútorný zub a používajú sa v kombinácii oceľový kotúč a trecí kotúč.

-Jednostranné, na jednej strane hladký oceľový povrch, na druhej strane trecie obloženie.

Môže mať buď vnútorný zub (zvyčajne označený BI Internal) alebo vonkajší zub (zvyčajne označený BE externý).

Tento typ disku funguje v pároch.

Trecie obloženia sa vyberajú v závislosti od charakteristík automatickej prevodovky a histórie ich opráv.

Trecie obloženia:

-Béžové farebné sú hlavne z celulózy a používajú sa do vrecúšok, ktoré pôsobia proti oderu, táto vrstva lepšie prenáša krútiaci moment motora.

-Sivá farba, používa sa vo vreciach, ktoré sú s väčšou pravdepodobnosťou vystavené vysokým teplotám a popáleniu.

-Sivozelenej farby sa vyrábajú najmä z grafitu alebo kevlarového vlákna, takéto kotúče majú lepšie klzné vlastnosti a odolnosť proti prehrievaniu.

Vlastnosti trecích obložení:

-Tepelná vodivosť (schopnosť absorbovať olej a prenášať tepelnú energiu)

- Tepelná odolnosť (vydrží jednorazové zahriatie až na 300-400 stupňov bez zmeny vlastností)

- Stabilita (schopnosť zachovať si svoje kvality pri opotrebovaní a používaní nekvalitného prevodového oleja počas celej životnosti)

- Trecie statické vlastnosti (vysoký „prah sklzu“, schopnosť prenášať vysoký krútiaci moment pred pošmyknutím).

- Dynamické vlastnosti trenia (schopnosť prenášať krútiaci moment pri „modulovanom preklzávaní“. Analógia s riadeným brzdením brzdovým pedálom).

- Odolnosť proti opotrebeniu, mechanická pevnosť.

Trecie obloženia môžu byť:

-Segmentovaný, prekrytie je rozdelené švami až po vrstvu lepidla. Tento typ obloženia najlepšie absorbuje trenie a má nízky sklon k adhézii (súčinné prvky nepriľnú).

- Monolitické, obloženie úplne pokrýva spojku, čím sa zväčšuje pracovná plocha disku, čo zaisťuje plynulý rozbeh vozidla.

- Monolitické so zárezmi, používané v obaloch s najvyšším zaťažením, zárezy zmenšujú pracovnú plochu trecieho kotúča, pričom plnia funkciu ozubeného kolesa olejového čerpadla. To zvyšuje rýchlosť prechodu oleja cez kanál a pomáha ochladzovať povrch. S klesajúcou hĺbkou zárezu klesá prietok oleja, čo môže viesť k zrýchlenému spaľovaniu spojok.

Trecie lepidlo:

Ide o priľnavý lak, ktorý pozostáva zo živíc s teplotou topenia najmenej 180-200º. Trecie obloženie je prilepené na oceľový povrch lisovaním vysokofrekvenčnými prúdmi.

Táto lepiaca základňa, keď je zničená, je hlavnou príčinou opotrebovania tela ventilu a elektromagnetov.

Hlavné dôvody opotrebovania trecích kotúčov:

- Strata vlastností prevodového oleja (približne pri 50 000-60 000 km).

- Nedostatočná hladina prevodového oleja.

-Pokles tlaku prevodového oleja (trecie kotúče začnú skĺznuť, prítlačná sila balíkov sa stane nedostatočnou).

-Do automatickej prevodovky sa dostáva voda alebo nemrznúca zmes.

Otázky - odpovede (0)