0

€0,00

Pokladňa

2 trecí kotúč COAST BRAKE B1 automatická prevodovka AW55-50SN 99-up COAST B1 DIRECT C2 PODVODEC C3 AW50-40LE AW50-41LE AW50-42LE 89-up 108mm 34T 1.7mm 90542403-28102 28102 220648 90542422

BESTSELLER
  • Značka: LINTEX
  • Kód produktu: 281700-170
    Product model copied to clipboard
  • Predáva sa na: 54
  • Hmotnosť (kg): 0.03
  • Dostupnosť: 473
€4,78
Hlavné špecifikácie
Vyhliadka: trecí kotúč
Hrúbka (mm): 1.7
Počet zubov: 34
Vonkajší priemer (mm): 108
Typ (model) Automatická prevodovka: AW55-50SN AW50-40LE AW50-41LE AW50-42LE
If you order more than 48 pcs - shipping time will be longer at few days
Zloženie: Dostupnosť: Price: Množstvo:
Poľsko 8 pcs. €4,78
Add to cart
Add to cart
Slovensko 40 pcs. €4,78
Add to cart
Add to cart
Ukraine 425 pcs. €4,78
Add to cart
Add to cart
  • Prehľad produktov
  • Otázky - odpovede (0)
  • Súvisiace produkty (2)

Trecí kotúč COAST BRAKE (B1) automatická prevodovka AW55-50SN (99-up) COAST (B1) PRIAMY (C2) PODVOD (C3) AW50-40LE AW50-41LE AW50-42LE (89-up) 108mm 34T 1.42417090 170 110700 24220532 24220648 281700-170 AW5-FRD01-DX-TS AW5-FRD01-DX AW5-FRD01-DX 542-202 542-792 542-99192 542-9919 342-9702 342-9702 3

Použiteľnosť:

AW55-50SN 3ks
AW55-51SN 3ks

Trecie kotúče sú prvkom automatickej prevodovky, ktorý zapája spojku a prenáša krútiaci moment motora. Trecia spojka pozostáva z oceľového kotúča a na ňom nalepenej trecej vrstvy.

Typy spojok:

-Obojstranné, trecie obloženie je nalepené na oboch stranách kotúča. Majú vnútorný zub a používajú sa v kombinácii oceľový kotúč a trecí kotúč.

-Jednostranné, na jednej strane hladký oceľový povrch, na druhej strane trecie obloženie.

Môže mať buď vnútorný zub (zvyčajne označený BI Internal) alebo vonkajší zub (zvyčajne označený BE externý).

Tento typ disku funguje v pároch.

Trecie obloženia sa vyberajú v závislosti od charakteristík automatickej prevodovky a histórie ich opráv.

Trecie obloženia:

-Béžové farebné sú hlavne z celulózy a používajú sa do vrecúšok, ktoré pôsobia proti oderu, táto vrstva lepšie prenáša krútiaci moment motora.

-Sivá farba, používa sa vo vreciach, ktoré sú s väčšou pravdepodobnosťou vystavené vysokým teplotám a popáleniu.

-Sivozelenej farby sa vyrábajú najmä z grafitu alebo kevlarového vlákna, takéto kotúče majú lepšie klzné vlastnosti a odolnosť proti prehrievaniu.

Vlastnosti trecích obložení:

-Tepelná vodivosť (schopnosť absorbovať olej a prenášať tepelnú energiu)

- Tepelná odolnosť (vydrží jednorazové zahriatie až na 300-400 stupňov bez zmeny vlastností)

- Stabilita (schopnosť zachovať si svoje kvality pri opotrebovaní a používaní nekvalitného prevodového oleja počas celej životnosti)

- Trecie statické vlastnosti (vysoký „prah sklzu“, schopnosť prenášať vysoký krútiaci moment pred pošmyknutím).

- Dynamické vlastnosti trenia (schopnosť prenášať krútiaci moment pri „modulovanom preklzávaní“. Analógia s riadeným brzdením brzdovým pedálom).

- Odolnosť proti opotrebeniu, mechanická pevnosť.

Trecie obloženia môžu byť:

-Segmentovaný, prekrytie je rozdelené švami až po vrstvu lepidla. Tento typ obloženia najlepšie absorbuje trenie a má nízky sklon k adhézii (súčinné prvky nepriľnú).

- Monolitické, obloženie úplne pokrýva spojku, čím sa zväčšuje pracovná plocha disku, čo zaisťuje plynulý rozbeh vozidla.

- Monolitické so zárezmi, používané v obaloch s najvyšším zaťažením, zárezy zmenšujú pracovnú plochu trecieho kotúča, pričom plnia funkciu ozubeného kolesa olejového čerpadla. To zvyšuje rýchlosť prechodu oleja cez kanál a pomáha ochladzovať povrch. S klesajúcou hĺbkou zárezu klesá prietok oleja, čo môže viesť k zrýchlenému spaľovaniu spojok.

Trecie lepidlo:

Ide o priľnavý lak, ktorý pozostáva zo živíc s teplotou topenia najmenej 180-200º. Trecie obloženie je prilepené na oceľový povrch lisovaním vysokofrekvenčnými prúdmi.

Táto lepiaca základňa, keď je zničená, je hlavnou príčinou opotrebovania tela ventilu a elektromagnetov.

Hlavné dôvody opotrebovania trecích kotúčov:

- Strata vlastností prevodového oleja (približne pri 50 000-60 000 km).

- Nedostatočná hladina prevodového oleja.

-Pokles tlaku prevodového oleja (trecie kotúče začnú skĺznuť, tlaková sila balíkov sa stane nedostatočnou).

-Do automatickej prevodovky sa dostáva voda alebo nemrznúca zmes.

Štítky: 90542422, 281700-170, 110700, 24220532, 24220648, 90542422

Otázky - odpovede (0)