0

€0,00

Pokladňa

Oprava solenoidu U660E U660F (Toyota Camry Avalon Sienna / Lexus ES350 RX350)

  • Značka: MAKTRANS-VB
  • Kód produktu: U660ESOLREP
    Product model copied to clipboard
  • Hmotnosť (kg): 0.01
  • Dostupnosť: 1000
€37,52
Dostupné možnosti
Zloženie: Dostupnosť: Price: Množstvo:
Ukraine 1000 pcs. €37,52
Add to cart
Add to cart
  • Prehľad produktov
  • Otázky - odpovede (0)

U660E ( U660F - verzia s pohonom všetkých kolies) - moderná 6-stupňová automatická prevodovka, vyvinutá v roku 2006 japonskou spoločnosťou Aisin Warner, inštalovaná na vozidlách Toyota s pohonom predných kolies a všetkých kolies (Camry, Avalon, Sienna) a Lexusy (ES350, RX350) s motormi od 2,2 do 3,5 litra Na našom trhu ho nájdeme hlavne na Toyote Camry V40 3,5L a Lexus ES350 .

Predtým sme podrobne hovorili o oprave hydraulickej jednotky U660, prečítať si ju môžete tu . Teraz sa bližšie pozrieme na taký aspekt opravy, ako je kontrola a oprava solenoidov telesa ventilov. Solenoidy sú elektromagnetické ventily, ktoré sú inštalované v tele ventilu a presmerujú toky oleja do potrebných balíkov, čím zabezpečia radenie prevodových stupňov. Štrukturálne sa solenoid skladá z cievky, jadra a ventilu, ktorý funguje v „nose“ solenoidu.

Solenoid SL2 U660E

Hlavným dôvodom, prečo solenoid zlyhá, je opotrebovanie piestu. Piest sa počas prevádzky začne zasekávať a uviaznuť, niekedy sa to stane iba za studena alebo iba za tepla, niekedy za akýchkoľvek podmienok. Opotrebenie je možné vidieť cez olejové kanáliky v nose - viď foto nižšie.

Zároveň sú možné situácie, keď solenoid s takýmto piestom bude fungovať perfektne, takže existuje iba jedna skutočne spoľahlivá metóda na diagnostiku solenoidu, a to testovanie na špeciálnom stojane. Stojan umožňuje simulovať činnosť solenoidu v reálnych prevádzkových podmienkach dodávaním signálu PWM do solenoidu, zmenou tlaku a teploty oleja.

Nainštalujeme solenoid do stojana a otestujeme ho. Na začiatku som videl pokles v grafe, ktorý naznačuje, že piest bol zaseknutý. Na aute sa to prejaví otrasmi alebo prešmykovaním, v závislosti od typu elektromagnetu a jeho umiestnenia v tele ventilu.

Solenoid demontujeme pomocou špeciálneho nástroja

Skontrolujeme opotrebovanie častí solenoidu. V tomto prípade piest určite vymeníme za nový.

Berieme nový piest. Vyrábame si ich sami na moderných CNC strojoch. Materiál - hliníková zliatina, povrchová úprava - elox. Podľa charakteristík je náš povlak oveľa tvrdší a odolnejší voči opotrebeniu ako ten z výroby, takže obnovený solenoid vydrží minimálne tak dlho ako nový pôvodný.

Môžete pristúpiť k montáži. Časti sa dôkladne umyjú a solenoid sa zmontuje, potom pomocou vhodných tŕňov na lise uzavrieme puzdro.

Opakované testovanie na stánku. Graf je dobrý a zodpovedá novému solenoidu.

Takéto opravy stoja iba 40 dolárov , čo je veľmi výhodné riešenie problému so solenoidmi. Nové solenoidy sú neporovnateľne drahšie a nákup použitých solenoidov je vždy lotéria, spravidla nebudú fungovať. Zároveň poskytujeme záruku na repasované diely.

Naše podrobnosti o odoslaní solenoidov na opravu:


Príjemca: Rabizo Dmitry; tel. +38 050 5272236

  • Nová Pošta - Kyjev, pobočka č. 46
  • Gunsel - Kyjev-1, st. Terekhin 8
  • Adresa doručenia - Kyjev, diaľnica Zheleznodorozhnoe 47

Stále máte otázky? Oddelenie opráv vám poradí v prípade akýchkoľvek technických problémov:

Opravárenské oddelenie Kyjev

  • +38 050 5272236
  • +38 096 8330485
  • +38 063 1156120
  • Dmitrij

Oddelenie opráv Ľvov

  • +38 050 2628449
  • +38 067 4692328
  • Pavlo

Opravárenské oddelenie Odessa

  • +38 098 1103761
  • +38 050 2628449
  • +38 067 4692328

Oddelenie opráv Charkov

  • +38 096 8122122
  • +38 093 1410041

Otázky - odpovede (0)