0

€0,00

Pokladňa

Olejové čerpadlo automatická prevodovka ZF 4HP20 Peugeot 407, 607, 807 00-05, Mercedes Vito 00-04, Renault Safrane 00-up, Alfa Romeo 166 00-06, Citroen C5, C8 00-05, Jumper 00-06, Fiat 00 -06 1019210025 226227 0002701497

BESTSELLER
  • Značka: OEM
  • Kód produktu: B-OPP-4HP20
    Product model copied to clipboard
  • Predáva sa na: 2
  • Hmotnosť (kg): 4.4
  • Dostupnosť: 18
€337,68
Hlavné špecifikácie
Stav (použitý, nový): používané a skontrolované
Vyhliadka: olejova pumpa
Typ (model) Automatická prevodovka: 4HP20
Modely áut: Peugeot 407 2,0L / 2,2L 2000-2005 Peugeot 607 2,2L / 2,9L 2000-2005 Peugeot 807 2.9L 2000-2005 Mercedes Vito 2.0L / 2,2L / 2,3L 2000-2004 Renault Safrane 2.9l 2 000-up Alfa Romeo 166 3.0L 2000-2006 Citroen C5 2.0L 2000-2005 Citroen C8 2.9L 2000-2005 Jumper 2.8L 2000-2006 Fiat Ducato 2.8L 2000-2000
If you order more than 2 pcs - shipping time will be longer at few days
Zloženie: Dostupnosť: Price: Množstvo:
Poľsko 2 pcs. €337,68
Add to cart
Add to cart
Ukraine 16 pcs. €337,68
Add to cart
Add to cart
  • Prehľad produktov
  • Otázky - odpovede (0)
  • Súvisiace produkty (7)

Olejové čerpadlo pre 4-stupňovú automatickú prevodovku ZF 4HP20 Peugeot 407, 607, 807 00-05, Mercedes Vito 00-04, Renault Safrane 00-up, Alfa Romeo 166 00-06, Citroen C5, C8 00-05, Jumper 00- 06, Fiat Ducato 00-06 1019210025 226227 0002701497

Stredisko:

  • Celková výška - 88 mm;
  • Vnútorný priemer objímky - 22,50 mm;
  • Vonkajší priemer púzdra je 137,90 mm;
  • Počet drážok na krku je 43 ks | priemer drážkovanej časti - 34,80 mm;

Skriňa prevodovky olejového čerpadla:

  • Celková výška - 47 mm;
  • Vonkajší priemer skrine prevodovky olejového čerpadla je 182,95 mm;

Hnacie ústrojenstvo:

  • Počet zubov - 13 ks;
  • Vnútorný priemer - 43 mm;
  • Hrúbka - 13,50 mm;

Poháňané ústrojenstvo:

  • Počet zubov - 16 ks;
  • Vonkajší priemer - 92,90 mm;
  • Hrúbka - 13,50 mm;

Dôvodom zlyhania olejového čerpadla automatickej prevodovky ZF 4HP20 sú kovové hobliny a produkty opotrebovania trecích párov, ktoré sa dostanú do čerpadla z opotrebovanej kvapalinovej spojky so špinavým olejom. Tvorba ryhovania na pracovných plochách čerpadla vedie k poklesu tlaku oleja v automatickej prevodovke. Tiež opotrebované produkty môžu poškodiť a dokonca zaseknúť tlakový ventil oleja s následným poklesom tlaku. V dôsledku opotrebovania puzdra olejového čerpadla sa na hrdle kvapalinovej spojky objavuje vôľa a hádzanie a častejšie privarenie hrdla kvapalinovej spojky k puzdru a jej otáčanie v telese čerpadla. Ak sú vnútorné povrchy čerpadla zničené, puzdro je opotrebované a jeho sedlo v kryte je zničené, je potrebné vymeniť olejové čerpadlo automatickej prevodovky.

Mercedes Vito V280.

Peugeot 406 (2,0 l, 2,2 l, 2,9 l), 605 (3,0 l), 607 (2,2 l, 2,9 l)

Renault Espace III (diesel), Laguna (3,0 l)

Štítky: Olejové čerpadlo 4HP20 1019210025, 2262.27, A0002701497

Otázky - odpovede (0)