€0,00
Pokladňa- Značka: MAKTRANS-VB
- Kód produktu: A960SOLREP
Product model copied to clipboard
- Hmotnosť (kg): 0.2
- Dostupnosť: 1000
Shipping to United States from €45.7
Zloženie: | Dostupnosť: | Množstvo: |
Ukraine | 1000 pcs. |
|
- Prehľad produktov
- Otázky - odpovede (1)
- Súvisiace produkty (3)
A750E/F (označené F znamená pohon všetkých štyroch kolies) - populárna 5-stupňová automatická prevodovka vyrábaná spoločnosťou Toyota, od roku 2002 sa začala montovať na zadné a všetky kolesá Lexus GS470 / LX470 a Toyota HILUX / Land Cruiser / 4 Runner s motormi od 2,5 do 4,7 litra. Nebola náhoda, že box bol v dobe jeho vzniku hromadne inštalovaný na drahé Lexusy, išlo o vyspelú a spoľahlivú 5-stupňovú automatickú prevodovku, ktorá bez problémov najazdila 150 - 200 tisíc km. najazdených kilometrov bez potreby opráv.
O niečo neskôr, v roku 2005, sa objavili prevodovky A760E/H a A761E/H . Ide už o 6-stupňové agregáty, ktoré sú však navrhnuté na základe A750 a sú konštrukčne veľmi podobné. Séria A760 sa stala veľmi populárnou a okrem Toyoty/Lexusu a iných výrobcov začali inštalovať tieto boxy, A760 nájdete na Hyundai Genesis , Jeep Liberty a dokonca aj Renault Master .
Ďalším kolom vývoja 6 mínometov Toyoty sú A960E a AB60E. A960E je odľahčená verzia A760E a je navrhnutá pre prácu v tandeme s 2,5-3 litrovými motormi, limit krútiaceho momentu je 300 Nm. Inštalované na Lexus IS250, IS300, GS300 a Toyota Mark X. AB60E je posilnená verzia boxu, možno ho nájsť na Lexus LX570 a Toyota Tundra, Sequoia a Land Cruiser s výkonnými motormi V8 5,7L
Všetky tieto prevodovky majú veľa spoločných vlastností, pretože sú navrhnuté na rovnakej báze pomocou modulárneho princípu a mnohé časti, ako napríklad solenoidy, sú rovnaké a zameniteľné, takže oprava solenoidov, ktorú si ukážeme v tomto článku, je relevantná pre všetky boxy v tejto sérii.
Máme jednotku A960E v oprave, na jej príklade ukážeme obnovu solenoidov. A960E má 9 solenoidov, 4 komplexné solenoidy PWM a 5 ON/OFF. Tie nás spravidla veľmi nezaujímajú, možno ich jednoducho skontrolovať na odolnosť a umyť. Pozrime sa bližšie na lineárne solenoidy:
- Solenoidy SL1 a SL2, zameniteľné
- Solenoid SLT (reguluje hlavný tlak)
- Solenoid SLU (zodpovedný za zablokovanie meniča krútiaceho momentu)
Chybné solenoidy môžu byť určené nasledujúcimi príznakmi:
- Solenoidový piest je zaseknutý v otvorenej polohe - tlak oleja je vyšší ako normálne a pri radení môže dochádzať k otrasom a otrasom. Ak sa závada neodstráni, nárazové zaťaženie môže viesť k poškodeniu mechanickej časti automatickej prevodovky.
- Piest elektromagnetu sa zasekne v zatvorenej polohe - do spojkového bloku sa nedostane dostatok oleja a pri radení dochádza k preklzávaniu. Pošmyknutie vedie k prehriatiu, čo môže spôsobiť vyhorenie trecích kotúčov.
- Vývoj v kanáloch hydraulickej dosky môže spôsobiť niektorý z vyššie opísaných symptómov, napríklad opotrebenie blokovacieho piestu meniča krútiaceho momentu povedie k zablokovaniu motora s plynovou turbínou buď nárazom, alebo naopak nie úplne. , v tomto prípade je potrebné opraviť teleso ventilu s inštaláciou opravných ventilov.
Rozloženie solenoidu A960E
Testovanie v stánku
Začnime solenoidom SL1, ktorý zabezpečuje radenie prevodových stupňov zo 4 na 5. Nižšie je tabuľka, z ktorej môžete určiť, ktorý solenoid je za čo zodpovedný.
Na testovanie elektromagnetov používame špeciálny stojan - umožňuje testovať solenoidy na výkon v rôznych teplotných podmienkach. To je veľmi dôležité v prípade solenoidov Toyota PWM – takmer všetky vykazujú dobré výsledky za studena, ale za tepla začínajú problémy.
Skúšobná stolica pre hydraulické jednotky
Nainštalujte solenoid a spustite testovací program
Pozeráme sa na graf, takéto kroky naznačujú, že piest a jadro sú zaseknuté, príčinou je zvyčajne kontaminácia oleja
Demontáž
Na demontáž elektromagnetu používame nástroj vlastnej výroby:
Video návod na používanie nástroja
Otvorenie solenoidu
Okamžite zarovnajte kryt solenoidu pomocou lisu a tŕňov, ktoré sú súčasťou súpravy náradia.
Opláchnite
Zbierame
Zatvorenie krytu solenoidu
Opakované testovanie na stojane
Prevádzka obnovená, perfektný harmonogram.
Teraz solenoid SLT. Pozrime sa na graf.
Verdikt je jasný: treba to opraviť. Solenoidy SLU/SLT A960E sú opraviteľné, oprava bude pozostávať z demontáže, vyčistenia elektromagnetu od nečistôt a výmeny vodiacich puzdier.
Nainštalujte solenoid do držiaka a otvorte ho
V prvom rade nás zaujíma jadro elektromagnetu, do ktorého sú zalisované 2 vodiace puzdrá. Vnútorný povlak puzdier je polytetrafluóretylén, ktorý sa časom opotrebuje a piest sa začne počas prevádzky klinovať.
Odstránime priechodky a namontujeme nové
Solenoid sa umyje, zmontuje a uzavrie na lise
Teraz vysvetlíme, prečo je výmena puzdier nemožná doma - v nose solenoidu je nastavovacia skrutka, nestačí ju jednoducho dotiahnuť. Pomocou stola a nastavovania skrutky sa každý solenoid nastavuje, kým sa jeho charakteristiky nezhodujú s novým elektromagnetom.
Oprava jedného solenoidu stojí 40 USD a na opravené komponenty alebo zostavy poskytujeme 1-ročnú záruku bez obmedzenia počtu najazdených kilometrov.
Nástroje a spotrebný materiál používaný na opravu elektromagnetov A750 A760 A761 A960 AB60:
- Nástroj na opravu elektromagnetu malej cievky U140E U150E U250E U660E A760E A750E A960E AB60E 5EAT
- Puzdro na opravu solenoidov automatickej prevodovky Aisin Warner
Naše údaje o odoslaní dielov na opravu:
Príjemca: Rabizo Dmitry; tel. +38 050 5272236
- Nová Pošta - Kyjev, pobočka č. 46
- Gunsel - Kyjev-1, st. Terekhina 8
- Adresa doručenia - Kyjev, diaľnica Zheleznodorozhnoe 47
Stále máte otázky? Oddelenie opráv vám poradí v prípade akýchkoľvek technických problémov:
Oddelenie opráv Kyjev - Diaľnica Zheleznodorozhnoe 4
- Dmitrij
Oddelenie opráv Kyjev - Diaľnica Zheleznodorozhnoe 47
Oddelenie opráv Ľvov
- +38 098 2624085
- +38 097 7529920
- Pavlo
Opravárenské oddelenie Odessa
- +38 098 1103761
- +38 050 2628449
- +38 067 4692328
Oddelenie opráv Charkov
- +38 096 8122122
- +38 093 1410041
So the sl1 and sl2 are the same solenoids?No difference they are interchangeable ?
Yes sl1 sl2 are the same