0

€0,00

Pokladňa

Oprava olejového čerpadla 6T40 6T45 6T50 (Chevrolet Captiva Cruze Aveo Malibu Lacetti)

  • Značka: MAKTRANS-VB
  • Kód produktu: 6TPMPREP
    Product model copied to clipboard
  • Hmotnosť (kg): 5
  • Dostupnosť: 1000
€9,38
Dostupné možnosti
Zloženie: Dostupnosť: Price: Množstvo:
Ukraine 1000 pcs. €9,38
Add to cart
Add to cart
  • Prehľad produktov
  • Otázky - odpovede (0)
  • Súvisiace produkty (1)

Hydra-Matic (6T30 6T40 6T45 6T50) je rad šesťstupňových automatických prevodoviek vyrábaných spoločnosťou General Motors. Tieto automatické prevodovky na našom trhu najčastejšie nájdete na Chevrolet Captiva, Cruze, Aveo, Malibu, Lacetti . Rôzne modifikácie boxov tejto série sú navrhnuté tak, aby spolupracovali s rôznymi motormi s objemom 1,4 až 3,2 litra a sú navrhnuté s ohľadom na rozdielny vstupný krútiaci moment.

Predtým sme hovorili o oprave elektromagnetov 6T30 6T40 a ukázali, ako vyzerá oprava telesa ventilu pomocou ventilov štandardnej veľkosti , teraz je na rade olejové čerpadlo - GM už tradične umiestnil uzatvárací ventil meniča krútiaceho momentu a tlak regulačný ventil priamo v statore olejového čerpadla. Ide o najviac zaťažené piesty v celom hydraulickom systéme akejkoľvek automatickej prevodovky, pretože pracujú takmer nepretržite, čo znamená, že sa opotrebovávajú rýchlejšie ako ostatné.

Problém s ventilmi olejového čerpadla môžete identifikovať podľa nasledujúcich príznakov:

  • Tlakový regulačný ventil:

    • Ak stojíte na jednom mieste dlhšie ako 30 sekúnd - automatické vystúpenie z auto neutrálu, auto sa kýve dopredu a dozadu
    • Ak budete pokračovať v jazde s autom s týmto problémom, prevodovka môže vyhorieť kvôli nedostatku tlaku oleja

  • Regulačný ventil TCC:

    • Menič krútiaceho momentu nie je jasne zablokovaný, počítačová diagnostika môže vykazovať chyby spojené s blokovaním motora s plynovou turbínou.
    • Prehrievanie automatickej prevodovky

Začnime s renováciou

Olejové čerpadlo automatickej prevodovky 6T45

Odstránime hlavný tlakový ventil a vidíme problém, eloxovaný povlak ventilu je opotrebovaný

Vákuové testovanie. Normálny výsledok je 18-21 palcov ortuti nižšie uvedené hodnoty sú dôvodom na výmenu ventilu za nový.

Ponúkame 2 možnosti riešenia problému:

Začnime ventilom štandardnej veľkosti. Nainštalujeme a skontrolujeme, s výsledkom sme spokojní

V tomto prípade sme úspešne obnovili tesnosť páru „kanál + plunžer“, ak by však došlo k kritickému úniku v náboji čerpadla, táto metóda by nám nepomohla, museli by sme nainštalovať opravný ventil, ktorý je komerčne dostupný k dispozícii:

Samostatne vyrábame ventily na vysoko presných CNC strojoch a výstružníkoch pre ich montáž. Výstružníky sú vyrobené z vysoko kvalitnej rýchloreznej ocele a majú dlhú životnosť, na fotografii nižšie je rezná časť výstružníka s regulátorom tlaku.

Náboj čerpadla upevníme na stroj a roztiahneme otvor na priemer opravného ventilu

Opakujeme vákuovú skúšku, tesnosť je obnovená

Testovanie riadiaceho ventilu TCC

Zmeňte na možnosť štandard+

V tomto bode je dokončená rekonštrukcia náboja čerpadla, už sú k dispozícii na predaj aj obnovené náboje:

Existujú 2 generácie rozbočovačov, takže na určenie možnosti použite nasledujúci obrázok:

Nástroje a spotrebný materiál použité pri tejto oprave:

Naše údaje o odoslaní dielov na opravu:


Príjemca: Rabizo Dmitry; tel. +38 050 5272236

  • Nová Pošta - Kyjev, pobočka č. 46
  • Gunsel - Kyjev-1, st. Terekhin 8
  • Adresa doručenia - Kyjev, diaľnica Zheleznodorozhnoe 47

Stále máte otázky? Oddelenie opráv vám poradí v prípade akýchkoľvek technických problémov:

Oddelenie opráv Kyjev - Diaľnica Zheleznodorozhnoe 4

  • +38 050 5272236
  • +38 096 8330485
  • +38 063 1156120
  • Dmitrij

Oddelenie opráv Kyjev - Diaľnica Zheleznodorozhnoe 47

  • +38 096 8965155
  • +38 066 2105567
  • +38 099 0415901

Oddelenie opráv Ľvov

  • +38 098 2624085
  • +38 097 7529920
  • Pavlo

Opravárenské oddelenie Odessa

  • +38 098 1103761
  • +38 050 2628449
  • +38 067 4692328

Oddelenie opráv Charkov
  • +38 096 8122122
  • +38 093 1410041

Otázky - odpovede (0)