0

€0,00

Pokladňa

Oprava telies ventilov pomocou ventilov v pôvodnej veľkosti automatickej prevodovky 6T30 6T40 6T45 6T50 (Chevrolet Aveo Captiva Cruze Epica Orlando)

  • Značka: MAKTRANS
  • Kód produktu: 6TVBREPMT
    Product model copied to clipboard
  • Hmotnosť (kg): 0.01
  • Dostupnosť: 1000
€18,76
Dostupné možnosti
Zloženie: Dostupnosť: Price: Množstvo:
Ukraine 1000 pcs. €18,76
Add to cart
Add to cart
  • Prehľad produktov
  • Otázky - odpovede (0)
  • Súvisiace produkty (24)

Šesťstupňové automatické prevodovky 6T30 (kód výrobcu MH9) a 6T40 (kód výrobcu MH8/MHB) boli vyvinuté inžiniermi General Motors pre automobily s predným náhonom a objemom motora do 2,4 litra (6T30 - do 2 litrov, 6T40 - do 2,4 litra). Obe prevodovky boli uvedené na trh v sérii Hydra-Matic a sú pokračovaním päťstupňových verzií automatov GM. Vonkajšie rozdiely v mechanických častiach boxov sú minimálne a zodpovedajú maximálnemu výkonu kompatibilných motorov (6T30 - do 140 k, 6T40 - do 180 k)

Tieto boxy majú jednu konštrukčnú chybu alebo slabé miesto, a to ventily v telese ventilu (hydraulická riadiaca jednotka automatickej prevodovky) - keď počet najazdených kilometrov dosiahne 100 - 150 000 kilometrov, tieto ventily sa „odlúpnu“, integrita ventilu eloxovaný povlak je narušený, na fotografii nižšie môžete vidieť typické poškodenie. To vedie k zaseknutiu ventilov pri hydraulickej prevádzke a vodič to pociťuje ako rázy/preklz pri preraďovaní.

Dôvodom takéhoto poškodenia je nedodržanie technologických noriem pri procese eloxovania.

Vyvinuli sme technológiu na opravu takýchto hydraulických jednotiek, ktorá je jednoduchá a pozostáva z výmeny ventilu za nový ventil štandardnej veľkosti, to znamená, že na výmenu ventilu nie je potrebné použiť žiadne nástroje. Povlak našich plunžerov je zároveň za studena tvrdý elox, ktorý je vysoko odolný voči mechanickému a abrazívnemu poškodeniu a v týchto vlastnostiach vysoko prevyšuje pôvodný ventil. Sortiment si môžete pozrieť tu:

Captiva prišla na opravu s reklamáciou otrasov pri radení z 1 na 2, z 2 na 3 prevodové stupne, vybrali a rozobrali telo ventilu, videli sme, že sú poškodené všetky ventily, viď foto nižšie.

Začnime s ventilom regulátora podávania kompenzátora , na fotografii nižšie môžete vidieť opotrebovaný ventil (vľavo) a nový, vyrobený spoločnosťou Maktrans (vpravo)

Poškodený piest skontrolujeme vákuovým testerom , nainštalujeme nový a test zopakujeme. Tým sme zvýšili tesnosť páru kanál + plunžer na požadované hodnoty.

Teraz je čas na ventil 3-5 regulátor spätného chodu spojky , skontrolujte ho a vymeňte ho za nový.

Teraz ventil posilňovača spojky . Tu je všetko trochu iné, vákuový tester ukazuje dobré ukazovatele, ale ventil je stále potrebné vymeniť, pretože povlak je kriticky poškodený. To znamená, že vákuový tester v týchto prípadoch nezaručuje 100% výkon piestu.

Výmena ventilu výberu spojky / prepínacieho ventilu

To je všetko, takto vyzerá oprava telesa ventilu výmenou ventilov za nové. Samozrejme, mali by ste pochopiť, že takáto technológia opravy vám neumožní úspešne obnoviť 100% hydraulických jednotiek, často dochádza k opotrebovaniu nielen ventilu, ale aj kanála, v ktorom v takýchto prípadoch funguje; potrebné použiť opravné piesty:

​Neoddeliteľnou súčasťou opravy telesa ventilov prevodoviek 6T30/6T40 je aj oprava elektromagnetov, tu si môžete pozrieť ako ich opravujeme a zakúpiť si nástroj na svojpomocnú opravu:

Náradie a spotrebný materiál, ktoré sme použili pri tejto oprave:

  1. Tester tesnosti dosky ventilového bloku pomocou vákuovej metódy
  2. Vákuová pumpa (jednostupňová / 150 mikrónov / 51 l/min)
  3. Regulačný ventil podávania kompenzátora (štandardná veľkosť) 6T30 6T40 6T45 6T50 6L45 6L50 6L80 6L90
  4. Ventil 3-5 Reverzný (štandardná veľkosť) 6T30 6T40 6T45 6T50 (1 gen)
  5. 1-2-3-4 Posilňovací ventil spojky (štandardná veľkosť) 6T30 6T40 6T45 6T50
  6. Clutch Select Valve (vnútorný) / Shuttle Valve (vonkajší (štandardná veľkosť) 6T30 6T40 6T45 6T50

Otázky - odpovede (0)