0

€0,00

Pokladňa

Súprava kladky a remeň 901083 JF011E RE0F10A 29 zubov 07-up

  • Značka: JATCO
  • Kód produktu: JF011EPULSETUSED29
    Product model copied to clipboard
  • Hmotnosť (kg): 25
  • Dostupnosť: Nie je na sklade
€330,93

Shipping Icon Shipping to United States from €215.74

Hlavné špecifikácie
Stav (použitý, nový): používané a skontrolované
Počet zubov: 29
Typ (model) Automatická prevodovka: JF011E RE0F10A
  • Prehľad produktov
  • Otázky - odpovede (0)
  • Súvisiace produkty (1)

Výmena remenice variátora JF011E/JF015E

Súprava kladky a remeň 901083 JF011E RE0F10A 29 zubov 07-up

Dôležité! Povinné čítanie!

Všetky kladky majú pružiny. Pred inštaláciou kladiek na auto je potrebné skontrolovať! Sú vo vašich kladkách pružiny?
Ďalej pokračujeme podľa nižšie uvedeného algoritmu.
Vaše kladky majú pružiny = nechajte pružiny v kladkách.
Vaše kladky sú bez pružín = odstráňte pružiny z kladiek.
Tento postup vám tiež pomôže posúdiť stav kladiek!

JF011E/JF015E je bezstupňová prevodovka vyvinutá jedným z lídrov v oblasti prevodoviek CVT, spoločnosťou Jatco. Tento model je obľúbený medzi výrobcami automobilov, je inštalovaný na autách s pohonom predných a všetkých kolies a objemom motora do 2,5 litra. Mechanická časť boxu je postavená na báze dvoch kužeľov (kladiek). Pri interakcii primárnej a sekundárnej remenice sa krútiaci moment prenáša z motora na kolesá automobilu.

V závislosti od ich životnosti podliehajú kladky vo väčšej alebo menšej miere opotrebovaniu. Vady sa zisťujú vonkajšou kontrolou častí kladky pri jej demontáži.

V tomto prípade sú možné nasledujúce typy mechanických porúch - praskliny v častiach remenice a ložiskové guľôčky vychádzajúce z vodiacich drážok. Prasklina je najčastejšie dôsledkom únavového opotrebovania kovu ďalšou možnou príčinou môže byť krátkodobé pôsobenie sily presahujúcej konštrukčný návrh. Nižšie sú uvedené príklady praskliny v jednom z nábojov remenice.

Ďalší vývoj trhliny vedie k úplnému zničeniu kladky a zaseknutiu variátora.

Problém s rozptylom guľôčok sa prejavuje ako nezávislá porucha spojená so zničením vodiacich kanálov, v dôsledku čoho prídržný krúžok nemôže držať guľôčky v kanáli. Takto vyzerajú zničené vodidlá a gule, ktoré vyšli po zničení:

Po opustení vodidiel, počas prevádzky variátora, odstredivá sila rozptýli guľôčky vo vnútri priestoru remenice. Jednotlivé diely zlyhajú v dôsledku nárazov, aj keď navonok môže kladka vyzerať nepoškodená.

V dôsledku zničenia častí remenice sa nečistoty dostanú do oleja variátora a poškriabajú steny ventilu olejového čerpadla, čo vedie k jeho zaseknutiu.

Ak sa vyskytne niektorá z opísaných mechanických porúch, je potrebné vymeniť obe remenice v súprave (primárnu a sekundárnu). Výmena jednej kladky alebo jej častí neodstraňuje následky predchádzajúcej poruchy a môže spôsobiť opakované zlyhanie variátora.

  • Mitsubishi Outlander, Lancer, ASX, Galant
  • Nissan Teana, X-Trail, Qashqai, Bluebird, Altima
  • Kaliber Chrysler/Dodge
  • Jeep Compass, Patriot
  • Peugeot 4007
  • Renault Koleos, Megane, Scenic, Fluence

Otázky - odpovede (0)