€0,00
Pokladňa- Značka: OEM
- Kód produktu: M34331
Product model copied to clipboard
- Hmotnosť (kg): 0.04
- Dostupnosť: Nie je na sklade
Shipping to United States from €45.02
- Prehľad produktov
- Otázky - odpovede (0)
Ak je olej v panvici zakalený a sú v ňom žlté hobliny, sú problémy so slnečným prevodom. Dôvodom je skutočnosť, že tento konštrukčne najviac zaťažený agregát nedostáva dostatočné mazanie, napriek tomu, že ho pri kick-downe počítač zaťažuje až na doraz a deformuje ho bočným zaťažením od diferenciálu. Zakaždým, keď majiteľ VW stlačí plyn na podlahu, čím zaťaží prevodovku na maximum, opotrebujú sa puzdrá centrálneho kolesa a začnú horieť spojky K1 (1-2-3-4). Dlhodobá prevádzka s takýmto opotrebovaním vedie k strate telesa ventilu. Po roku 2006, keď programátori VW upravovali krivku krútiaceho momentu pri najviac zaťažených otáčkach, začali majstri na tento problém zabúdať.
Škoda Octavia (L4 1.4L 1.6L 1.8L 2.0L), Fabia (L4 1.4L 1.6L), Roomster (L4 1.6L), Superb (L4 1.8L, 2.0L, V6 3.2L)
Volkswagen Bora (L4 1.6L 2.0L), Golf (L4 1.6L 2.0L 2.5L), Jetta (1.9L, 2.0L, 2.5L), Passat (2.0L), Polo (L4 1.4L 1.6L), Touran ( 1.6L, 1.9L, 2.0L), T5 Transporter, Multivan, Passat CC (2.0L TC, 3.6L), Passat (3.6L), Tiguan (L4 2.0L)
Seat Altea, Leon (1,6 l, 1,9 l, 2,0 l), Toledo (1,6 l, 1,9 l, 2,0 l)
Audi A3 (L4 1,6 l 2,0 l), A4, TT (1,8 l)