€0,00
Pokladňa- Značka: MAKTRANS
- Kód produktu: AC60-FRW-REM
Product model copied to clipboard
- Hmotnosť (kg): 0
- Dostupnosť: 1000
Shipping to United States from €45.02
Zloženie: | Dostupnosť: | Množstvo: |
Ukraine | 1000 pcs. |
|
- Prehľad produktov
- Otázky - odpovede (0)
Správne rozloženie tlaku v hydromechanických automatických prevodovkách hrá kľúčovú úlohu pri správnom radení prevodových stupňov.
Takmer všetky bubny spojky automatickej prevodovky sú konštrukčne rovnaké:
- 1. Vstupný hriadeľ a bubon prednej spojky sú zvarené dohromady, aby tvorili jeden kus.
- 2. Piesty, ktoré pri pôsobení tlaku aktivujú súpravu spojky a prenášajú krútiaci moment podľa zvoleného prevodového stupňa.
- 3. Sada oceľových a trecích kotúčov.
- 4. Oporný kotúč, hrúbka tohto kotúča je spravidla vždy väčšia ako u ostatných oceľových kotúčov spojkovej sady. Pretože na ňom pripadá leví podiel tlaku, ktorý zabezpečuje hydraulický piest, ktorý tlačí na spojkovú súpravu.
- 5. Poistný krúžok, ktorý slúži ako doraz pre oporný kotúč a zaisťuje celý zväzok spojky.
Upevnenie poistného krúžku v bubne je realizované formou frézovania na vnútornej stene bubna. Táto konštrukcia je čo najjednoduchšia na výrobu a ďalšiu údržbu prevodovky.
Toto riešenie však oslabuje štruktúru bubna v mieste, kde je nainštalovaný poistný krúžok. Toto nie je problém a nespôsobuje žiadne problémy za normálnych prevádzkových podmienok a za predpokladu, že všetky komponenty prevodovky fungujú správne.
Bežný problém, ktorý sa často vyskytuje v prevodovkách TOYOTA AC60E používaných na automobiloch Toyota Hilux 2,8L, Fortuner 2 (AN160), Hilux 8 (AN120), LC Prado 150 (J150), je spojený s nesprávnou činnosťou telesa ventilu a v dôsledku toho , vysoký tlak v balíku spojky vpred.
Vysoký tlak má tiež deštruktívnu silu. V dôsledku nesprávnej činnosti hydraulickej jednotky a prívodu príliš vysokého tlaku na blokovací piest spojky bubna spojky vpred sú kotúče príliš tesne uzavreté, čo vyzerá ako úder do prídržného krúžku, ktorý zaisťuje súpravu spojky. v bubne. Sila takýchto nárazov sa môže líšiť v závislosti od stupňa poškodenia bubna.
Počas procesu demontáže a odstraňovania problémov s prevodovkou môžete často vidieť fyzické poškodenie krytu bubna spojky vpred vo forme praskliny alebo v niektorých prípadoch odtrhnutia časti krytu po obvode sedla poistného krúžku.
Ďalšia prevádzka takéhoto bubna nie je možná; Cena nového bubna sa pohybuje od 600 do 800 dolárov.
Spoločnosť MAKTRANS ponúka službu obnovenia bubna, ktorého cena je niekoľkonásobne nižšia ako pri kúpe nového a predstavuje 150 USD.
Ako prebieha proces obnovy?
Takéto opravy zabezpečujú spevnenie zraniteľného sedla prídržného krúžku zväčšením pracovnej plochy a zväčšením hrúbky steny bubna a úplným vyplnením dutín medzi zubami, ktoré sa tvoria pri lisovaní bubna. Jasne vidíte rozdiel v konštrukčnej tuhosti továrenského OEM bubna a bubna po oprave.