0

€0,00

Pokladňa

Obnova bubna spojky dopredu TOYOTA AC60E AC60F

  • Značka: MAKTRANS
  • Kód produktu: AC60-FRW-REM
    Product model copied to clipboard
  • Hmotnosť (kg): 0
  • Dostupnosť: 1000
€147,74

Shipping Icon Shipping to United States from €45.02

Dostupné možnosti
Zloženie: Dostupnosť: Price: Množstvo:
Ukraine 1000 pcs. €147,74
Add to cart
Add to cart
  • Prehľad produktov
  • Otázky - odpovede (0)

Správne rozloženie tlaku v hydromechanických automatických prevodovkách hrá kľúčovú úlohu pri správnom radení prevodových stupňov.

Takmer všetky bubny spojky automatickej prevodovky sú konštrukčne rovnaké:

  • 1. Vstupný hriadeľ a bubon prednej spojky sú zvarené dohromady, aby tvorili jeden kus.
  • 2. Piesty, ktoré pri pôsobení tlaku aktivujú súpravu spojky a prenášajú krútiaci moment podľa zvoleného prevodového stupňa.
  • 3. Sada oceľových a trecích kotúčov.
  • 4. Oporný kotúč, hrúbka tohto kotúča je spravidla vždy väčšia ako u ostatných oceľových kotúčov spojkovej sady. Pretože na ňom pripadá leví podiel tlaku, ktorý zabezpečuje hydraulický piest, ktorý tlačí na spojkovú súpravu.
  • 5. Poistný krúžok, ktorý slúži ako doraz pre oporný kotúč a zaisťuje celý zväzok spojky.

Upevnenie poistného krúžku v bubne je realizované formou frézovania na vnútornej stene bubna. Táto konštrukcia je čo najjednoduchšia na výrobu a ďalšiu údržbu prevodovky.


Toto riešenie však oslabuje štruktúru bubna v mieste, kde je nainštalovaný poistný krúžok. Toto nie je problém a nespôsobuje žiadne problémy za normálnych prevádzkových podmienok a za predpokladu, že všetky komponenty prevodovky fungujú správne.

Bežný problém, ktorý sa často vyskytuje v prevodovkách TOYOTA AC60E používaných na automobiloch Toyota Hilux 2,8L, Fortuner 2 (AN160), Hilux 8 (AN120), LC Prado 150 (J150), je spojený s nesprávnou činnosťou telesa ventilu a v dôsledku toho , vysoký tlak v balíku spojky vpred.

Vysoký tlak má tiež deštruktívnu silu. V dôsledku nesprávnej činnosti hydraulickej jednotky a prívodu príliš vysokého tlaku na blokovací piest spojky bubna spojky vpred sú kotúče príliš tesne uzavreté, čo vyzerá ako úder do prídržného krúžku, ktorý zaisťuje súpravu spojky. v bubne. Sila takýchto nárazov sa môže líšiť v závislosti od stupňa poškodenia bubna.
Počas procesu demontáže a odstraňovania problémov s prevodovkou môžete často vidieť fyzické poškodenie krytu bubna spojky vpred vo forme praskliny alebo v niektorých prípadoch odtrhnutia časti krytu po obvode sedla poistného krúžku.

Ďalšia prevádzka takéhoto bubna nie je možná; Cena nového bubna sa pohybuje od 600 do 800 dolárov.

Spoločnosť MAKTRANS ponúka službu obnovenia bubna, ktorého cena je niekoľkonásobne nižšia ako pri kúpe nového a predstavuje 150 USD.

Ako prebieha proces obnovy?

1.Poškodená časť sa odreže na sústruhu.


2. Na miesto poškodenej časti je laserom privarený prefabrikovaný oceľový prívod.

Repasovaný bubon.


Takéto opravy zabezpečujú spevnenie zraniteľného sedla prídržného krúžku zväčšením pracovnej plochy a zväčšením hrúbky steny bubna a úplným vyplnením dutín medzi zubami, ktoré sa tvoria pri lisovaní bubna. Jasne vidíte rozdiel v konštrukčnej tuhosti továrenského OEM bubna a bubna po oprave.

Otázky - odpovede (0)