0

€0,00

Pokladňa

Technológia opravy telies ventilov pomocou ventilov v pôvodnej veľkosti

  • Značka: MAKTRANS
  • Kód produktu: VBREPOEM
    Product model copied to clipboard
  • Hmotnosť (kg): 10
  • Dostupnosť: 3000
€29,55

Shipping Icon Shipping to United States from €85.36

If you order more than 1000 pcs - shipping time will be longer at few days
Zloženie: Dostupnosť: Price: Množstvo:
Poľsko 1000 pcs. €29,55
Add to cart
Add to cart
Ukraine 2000 pcs. €29,55
Add to cart
Add to cart
  • Prehľad produktov
  • Otázky - odpovede (0)
  • Súvisiace produkty (35)

Inžinieri Maktrans vyvinuli nový spôsob opravy telies ventilov skrátka, v niektorých prípadoch používame na opravu ventily v pôvodnej veľkosti, ale ich priemer je stále iný ako pôvodný ventil, je väčší o 0,005-0,007 mm . Takýto ventil je možné nainštalovať bez použitia výstružníka, stačí len vyleštiť otvor.

Ukážme si, ako sa to deje na príklade telesa ventilu variátora JF011E (RE0F10A) .

Naša hydraulická jednotka bola vybratá z krabice, v ktorej praskol remeň, takže už zhruba vieme, čo môžeme očakávať. Kovové hobliny a malé kúsky zlomených pásov sa môžu dostať medzi stenu otvoru a piest a spôsobiť zaseknutie.

 

Začneme vákuovým testovaním riadiaceho ventilu sekundárnej kladky a súčasne kontrolujeme, či sa ventily nezasekávajú

 

Skontrolovali sme 3 vákuové zóny a získali sme hodnoty 15-17-8,5 palca ortuti. Vyberieme pôvodný ventil a pozrieme sa naň.

 

Vyberieme piest a okamžite vidíme otrepy na eloxovanom povlaku

 

Prejdime k lešteniu kanála. Na tento účel používame trojrozmerný brúsny materiál Scotch-Brite . Je ideálny pre túto úlohu, pretože je špeciálne navrhnutý tak, aby zachoval geometriu ošetrovaných povrchov.

Na predaj je k dispozícii hotový leštiaci nástroj, kompletný so 4 držiakmi rôznych priemerov (4, 7, 10, 12 mm):

 

Naneste WD40 na brúsny materiál a začnite leštiť

 

Berieme nový ventil vlastnej výroby

 

Nainštalujeme ho a pozrieme sa na hodnoty vákuového testera

 

Ukážme si výsledky v porovnávacej tabuľke:

názov Vákuová zóna #1 (palec Hg) Vákuová zóna #2 (palec Hg) Vákuová zóna #3 (palec Hg)
Originál ventil 15 7 8.5
Nový ventil 18 jedenásť 13

Ako vidíme, hodnoty sa zvýšili o 3-5 jednotiek. Tu musí každý majster urobiť vlastné rozhodnutie o funkčnosti takéhoto ventilu. Naši špecialisti napríklad vedia, že 18-11-13 na tomto ventile sú dobré ukazovatele a bude to fungovať. Toto však nie je univerzálne riešenie a neodporúčame používať takéto ventily na opravy, ak počiatočný vákuový test ukázal hodnoty pod 10 palcov r.s.

 

Teraz testujeme redukčný ventil (Redukčný ventil) 

Hodnoty vákua sú dobré, ale piest je tiež poškodený a je potrebné ho vymeniť. Kanál vyleštíme a nainštalujeme nový

 

Testovanie

výsledok:

názov Vákuová zóna #1 (palec Hg) Vákuová zóna #2 (palec Hg) Vákuová zóna #3 (palec Hg)
Originál ventil 20 16 20
Nový ventil 24 22 22.5

 

Teraz testujeme jeden z najviac zaťažovaných a opotrebovaných ventilov – uzatvárací ventil meniča krútiaceho momentu ( Lockup Control Valve )

 

Blokovací ventil je kriticky opotrebovaný, takže technik sa rozhodne nainštalovať opravný ventil

 

Dosku upevníme na stroji a rozložíme otvor

Nainštalujeme opravný blokovací ventil a otestujeme ho. Požadovaná tesnosť páru „kanál + plunžer“ bola dosiahnutá.

 

Podobným spôsobom technik skontroluje zostávajúce ventily telesa ventilu a rozhodne sa - buď ich vymení za nové, alebo namontuje plnohodnotný opravný ventil.

Takéto ventily sú vynikajúcou možnosťou opravy v prípadoch, keď teleso ventilu nie je veľmi opotrebované.

Pomocou nižšie uvedených odkazov si môžete zakúpiť nástroje na opravu telies ventilov a elektromagnetov:

Otázky - odpovede (0)