€0,00
Pokladňa- Značka: MAKTRANS
- Kód produktu: VBREPOEM
Product model copied to clipboard
- Hmotnosť (kg): 10
- Dostupnosť: 3000
Shipping to United States from €86.63
Zloženie: | Dostupnosť: | Množstvo: |
Poľsko | 1000 pcs. |
![]() ![]() |
Ukraine | 2000 pcs. |
![]() ![]() |
- Prehľad produktov
- Otázky - odpovede (0)
- Súvisiace produkty (35)
Inžinieri Maktrans vyvinuli nový spôsob opravy telies ventilov skrátka, v niektorých prípadoch používame na opravu ventily v pôvodnej veľkosti, ale ich priemer je stále iný ako pôvodný ventil, je väčší o 0,005-0,007 mm . Takýto ventil je možné nainštalovať bez použitia výstružníka, stačí len vyleštiť otvor.
Ukážme si, ako sa to deje na príklade telesa ventilu variátora JF011E (RE0F10A) .
Naša hydraulická jednotka bola vybratá z krabice, v ktorej praskol remeň, takže už zhruba vieme, čo môžeme očakávať. Kovové hobliny a malé kúsky zlomených pásov sa môžu dostať medzi stenu otvoru a piest a spôsobiť zaseknutie.
Začneme vákuovým testovaním riadiaceho ventilu sekundárnej kladky a súčasne kontrolujeme, či sa ventily nezasekávajú
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Skontrolovali sme 3 vákuové zóny a získali sme hodnoty 15-17-8,5 palca ortuti. Vyberieme pôvodný ventil a pozrieme sa naň.
Vyberieme piest a okamžite vidíme otrepy na eloxovanom povlaku
Prejdime k lešteniu kanála. Na tento účel používame trojrozmerný brúsny materiál Scotch-Brite . Je ideálny pre túto úlohu, pretože je špeciálne navrhnutý tak, aby zachoval geometriu ošetrovaných povrchov.
Na predaj je k dispozícii hotový leštiaci nástroj, kompletný so 4 držiakmi rôznych priemerov (4, 7, 10, 12 mm):
Naneste WD40 na brúsny materiál a začnite leštiť
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Berieme nový ventil vlastnej výroby
Nainštalujeme ho a pozrieme sa na hodnoty vákuového testera
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Ukážme si výsledky v porovnávacej tabuľke:
názov | Vákuová zóna #1 (palec Hg) | Vákuová zóna #2 (palec Hg) | Vákuová zóna #3 (palec Hg) |
---|---|---|---|
Originál ventil | 15 | 7 | 8.5 |
Nový ventil | 18 | jedenásť | 13 |
Ako vidíme, hodnoty sa zvýšili o 3-5 jednotiek. Tu musí každý majster urobiť vlastné rozhodnutie o funkčnosti takéhoto ventilu. Naši špecialisti napríklad vedia, že 18-11-13 na tomto ventile sú dobré ukazovatele a bude to fungovať. Toto však nie je univerzálne riešenie a neodporúčame používať takéto ventily na opravy, ak počiatočný vákuový test ukázal hodnoty pod 10 palcov r.s.
Teraz testujeme redukčný ventil (Redukčný ventil)
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Hodnoty vákua sú dobré, ale piest je tiež poškodený a je potrebné ho vymeniť. Kanál vyleštíme a nainštalujeme nový
![]() |
![]() |
![]() |
Testovanie
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
výsledok:
názov | Vákuová zóna #1 (palec Hg) | Vákuová zóna #2 (palec Hg) | Vákuová zóna #3 (palec Hg) |
---|---|---|---|
Originál ventil | 20 | 16 | 20 |
Nový ventil | 24 | 22 | 22.5 |
Teraz testujeme jeden z najviac zaťažovaných a opotrebovaných ventilov – uzatvárací ventil meniča krútiaceho momentu ( Lockup Control Valve )
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Blokovací ventil je kriticky opotrebovaný, takže technik sa rozhodne nainštalovať opravný ventil
Dosku upevníme na stroji a rozložíme otvor
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Nainštalujeme opravný blokovací ventil a otestujeme ho. Požadovaná tesnosť páru „kanál + plunžer“ bola dosiahnutá.
![]() |
![]() |
Podobným spôsobom technik skontroluje zostávajúce ventily telesa ventilu a rozhodne sa - buď ich vymení za nové, alebo namontuje plnohodnotný opravný ventil.
Takéto ventily sú vynikajúcou možnosťou opravy v prípadoch, keď teleso ventilu nie je veľmi opotrebované.
Pomocou nižšie uvedených odkazov si môžete zakúpiť nástroje na opravu telies ventilov a elektromagnetov:
- Náhradné diely a nástroje na opravu telesa ventilu
- Nástroj na opravu solenoidov automatickej prevodovky
- Ventily v štandardnej veľkosti