0

€0,00

Pokladňa

Obnova sedla ihlového ložiska predného planétového prevodu TOYOTA U660E / U760E

  • Značka: MAKTRANS
  • Kód produktu: U6X0-FP-REB
    Product model copied to clipboard
  • Hmotnosť (kg): 0
  • Dostupnosť: 1000
€29,55

Shipping Icon Shipping to United States from €45.02

Dostupné možnosti
Zloženie: Dostupnosť: Price: Množstvo:
Ukraine 1000 pcs. €29,55
Add to cart
Add to cart
  • Prehľad produktov
  • Otázky - odpovede (0)

Prevodovka U660E vyrábaná spoločnosťou Toyota je široko používaná v rôznych modeloch vozidiel Toyota a Lexus.
Napriek svojej spoľahlivosti sa môže stretnúť s niektorými bežnými poruchami a problémami. Jednou z typických porúch je opotrebovanie krytu predného planétového súkolesia v mieste inštalácie axiálneho ihlového ložiska.


Príčiny problému:

  • Agresívny štýl jazdy, prudké rozjazdy z pokoja, preklzávanie kolies.
  • Kvalita a stav prevodovej kvapaliny ATF.

Ako viete, životnosť prevodovky priamo závisí od kvality prevodovej kvapaliny a pravidelnosti bežnej údržby, ako je výmena filtrov a oleja každých 40 000 km. najazdených kilometrov
ATF za normálnych podmienok zabraňuje priamemu treniu kov na kov a udržiava komponenty v dobrom stave.
Nedodržanie bežnej údržby má za následok hromadenie a miešanie s ATF produktov opotrebovania komponentov prevodovky, ako je trecí prach a jemné triesky, ktoré sa nevyhnutne tvoria počas prevádzky.
Produkty opotrebovania zničia olejový film, ktorý sa tvorí na všetkých pracovných povrchoch, abrazívne častice začnú rezať komponenty prevodovky v dôsledku trenia kov o kov.

  • Výrobcovia automobilov používajú dva rôzne typy kovov na kontaktné komponenty prevodovky.

Komponenty vyrobené z mäkkých kovov sú ovplyvnené predovšetkým:

  • Mosadzné, medené, bimetalové priechodky.
  • Hliníkové komponenty prevodovky.

Predná skriňa planétového súkolesia prevodovky U660E / U760E je vyrobená z hliníka a degraduje rýchlejšie ako oceľové komponenty, ktoré na nej bežia.
Brusivo sa opotrebováva a prehlbuje sedlo, následkom čoho ložisko stráca tuhú oporu a časom v dôsledku ďalšieho ničenia skrine vzniká axiálna vôľa, čo vedie k vážnejšiemu poškodeniu prevodovky.


Firma MAKTRANS realizuje obnovu skrine planétovej prevodovky pomocou laserového zariadenia.


Proces obnovy vyzerá takto:


Planétový prevod inštalujeme do laserového zváracieho stroja. Nanášame novú vrstvu hliníka.



Inštalácia planétového prevodu do sústruhu.



Povrch spracovávame podľa výrobných rozmerov.



Dostávame obnovený diel pripravený na inštaláciu na prevodovku.

Otázky - odpovede (0)