€0,00
Pokladňa- Značka: MAKTRANS
- Kód produktu: remontgTF70SC-PL
Product model copied to clipboard
- Hmotnosť (kg): 10
- Dostupnosť: 10982
€457,28
Shipping to United States from €85.36
If you order more than 993 pcs - shipping time will be longer at few days
Zloženie: | Dostupnosť: | Množstvo: |
Poľsko | 993 pcs. |
|
Ukraine | 9989 pcs. |
|
- Prehľad produktov
- Otázky - odpovede (0)
Druhy opráv
Oprava plechu telesa ventilov Peugeot 308, 3008, 508, 5008, 408, Citroen C5, DS4, DS5. Automatická prevodovka TF-70SC.
TF-70SC - šesťstupňová automatická prevodovka vyvinutá spoločnosťou Aisin Warner na objednávku Peugeot-Citroen pre benzínové autá s pohonom predných kolies s objemom motora do 2 litrov. Dnes je automatická prevodovka TF-70SC inštalovaná na nasledujúcich modeloch automobilov: Peugeot 308, 3008, RCZ, 508, 5008, 408; Citroen C5, DS4, DS5; Fiat 500.
Popis problému.
- radenie prevodových stupňov s preklzávaním
- radenie prevodových stupňov s nárazom
Diagnostika.
Počas prevádzky automatickej prevodovky sa doska telesa ventilu a plunžery opotrebujú. To sa prejavuje opotrebovaním kanálov ventilu na reguláciu tlaku oleja a stratou teflónového povlaku piestov. Povrch piestu môže mať tiež ryhy a škrabance od kovových úlomkov, ktoré sa dostali do oleja automatickej prevodovky. V dôsledku toho klesá tlak oleja v automatickej prevodovke, čo vedie k vyššie opísaným príznakom.
Popis problému.
- radenie prevodových stupňov s preklzávaním
- radenie prevodových stupňov s nárazom
Diagnostika.
Počas prevádzky automatickej prevodovky sa doska telesa ventilu a plunžery opotrebujú. To sa prejavuje opotrebovaním kanálov ventilu na reguláciu tlaku oleja a stratou teflónového povlaku piestov. Povrch piestu môže mať tiež ryhy a škrabance od kovových úlomkov, ktoré sa dostali do oleja automatickej prevodovky. V dôsledku toho klesá tlak oleja v automatickej prevodovke, čo vedie k vyššie opísaným príznakom.
Chyby v doske hydraulickej jednotky znižujú tlak v dôsledku odtlakovania systému. Na detekciu prác sa používa zariadenie, ktoré vytvára znížený tlak, ktorý sa privádza do testovanej časti hydraulickej dosky.
Ak testovaná oblasť (kanál + piest) spĺňa prevádzkové charakteristiky, znížený tlak sa udržiava, ak sú prítomné drážky, je narušená tesnosť systému a tlak sa zvyšuje v dôsledku krvácania cez okraj. Kontroluje sa aj doska hydraulickej jednotky. Diela vynikajú ako tmavé alebo lesklé plochy.
Debug.
Na obnovu telesa ventilu vyvinuli špecialisti Maktrans technológiu opravy, ktorá pozostáva z výroby kanálového puzdra a výmeny piestu.
Na obnovu telesa ventilu vyvinuli špecialisti Maktrans technológiu opravy, ktorá pozostáva z výroby kanálového puzdra a výmeny piestu.
Puzdro je vyrobené z vysoko kvalitného hliníka a po inštalácii do poškodeného kanála obnovuje predchádzajúcu tesnosť hydraulického systému. Parametre obnoveného telesa ventilu zodpovedajú prevádzkovým hodnotám nového telesa ventilu TF-70SC za výrazne nižšie náklady.
Výmena ovládacieho ventilu zámku spojky
Výmena puzdra batérie
Symptómy:
- pozastavte a stlačte pri zapnutí Disku
- tvrdá automatická neutrálna prevádzka
- plávajúca rýchlosť na 4., 5. a 6. prevodovom stupni
- chyby meniča krútiaceho momentu
Citroen C5, DS4,
Peugeot 308, 3008, 508, 5008, RCZ,
Volvo S70, XC70
Otázky - odpovede (0)