0

€0,00

Pokladňa

Oprava telesa ventilov variátora Qashqai, Lancer, Outlander, Peugeot 4007, Scenic, Megane, Fluence. JF011E.

  • Značka: MAKTRANS
  • Kód produktu: remontgJF011E-PL
    Product model copied to clipboard
  • Hmotnosť (kg): 10
  • Dostupnosť: 10978
€457,28

Shipping Icon Shipping to United States from €85.36

If you order more than 993 pcs - shipping time will be longer at few days
Zloženie: Dostupnosť: Price: Množstvo:
Poľsko 993 pcs. €457,28
Add to cart
Add to cart
Ukraine 9985 pcs. €457,28
Add to cart
Add to cart
  • Prehľad produktov
  • Otázky - odpovede (0)

Druhy opráv

Dodge Caliber, Nissan X-trail, Nissan Qashqai, Nissan Teana, Nissan Tiida, Mitsubishi Lancer, Mitsubishi Outlander, Mitsubishi Galant, Mitsubishi GalantASX, Peugeot 4007, Renault Scenic, Renault Megane, Renault Fluence, Renault Koleos.

Interakcia medzi vodičom a mechanickou časťou variátora prebieha prostredníctvom hydraulickej riadiacej jednotky. Prepínanie režimov Parking/Revers/Drive, zvyšovanie a znižovanie rýchlosti – všetky tieto úkony riadi teleso ventilu pomocou tlaku hydraulickej kvapaliny (oleja). Hladina tlaku oleja v telese ventilu je meraná tlakovými snímačmi a prenášaná do elektronickej riadiacej jednotky, t.j. Činnosť celého variátora závisí od toho, ako presne sa meria tlak.
Princíp činnosti snímača tlaku: pri zvyšovaní tlaku oleja sa zvyšuje odpor snímača, čo spôsobuje zvýšenie napätia na výstupe snímača tlaku. Na základe úrovne výstupného napätia elektronická riadiaca jednotka „rozumie“ úrovni tlaku oleja v tele ventilu.
Výpadok tlakových snímačov môže spôsobiť núdzový režim variátora, preklzávanie remeňa, nárazy pri prepínaní Parkovanie/Revers/Drive a prehriatie. Na testovanie snímačov tlaku vyvinuli špecialisti Maktrans špeciálnu schému. Obvod pozostáva z napájacieho zdroja, konektorov na pripojenie k snímačom tlaku a multimetra. Po pripojení k sieti 220 V dodáva zdroj konštantné napätie pre napájanie tlakových snímačov. Na druhej strane sa odoberá výstupné napätie z tlakových snímačov, ktoré sa meria multimetrom pri zmene tlaku oleja v tele ventilu. Merania výstupného napätia sa porovnávajú s tabuľkovými hodnotami v príručke výrobcu variátora.
Na vytvorenie pracovného tlaku a meranie jeho hodnoty sú snímače inštalované na doske pripojenej k skúšobnej stolici. Počas prevádzky stojana je na snímače vyvíjaný tlak oleja, ktorý sa v pravidelných intervaloch zvyšuje. Senzory sú zároveň zapojené do obvodu vyvinutého špecialistami Maktrans, ktorý umožňuje meranie výstupného napätia v reálnom čase. Ak sa výstupné napätie zvyšuje so zvyšujúcim sa tlakom a zostáva v rámci prípustných tabuľkových hodnôt, potom snímač funguje.
Na začiatku testu nie je žiadny tlak, čo zodpovedá dolnej hranici výstupného napätia 0,7 V. Potom sa tlak zvýši a úroveň výstupného napätia sa meria každých 50 PSI.
100 PSI = 6,8 ATM; 150 PSI = 10,2 ATM; 200 PSI = 13,6 ATM
Kontrola snímačov končí pri maximálnej hodnote prevádzkového tlaku asi 17 atmosfér.
Originálny merací obvod firmy Maktrans a špeciálna skúšobná stolica umožňujú diagnostikovať snímače tlaku väčšiny modelov automatických prevodoviek a variátorov. Snímače sa kontrolujú za podmienok čo najbližšie k prevádzkovým, čo umožňuje presne posúdiť stav tlakových snímačov, určiť a odstrániť príčinu problémov v hydraulickom riadiacom systéme.
Informácie o použití v modeloch.
JF011E/JF015E - Dodge Caliber, Nissan X-trail, Nissan Qashqai, Nissan Teana, Nissan Tiida, Mitsubishi Lancer, Mitsubishi Outlander, Mitsubishi Galant, Mitsubishi GalantASX, Peugeot 4007, Renault Scenic, Renault Megane, Renault Fluence, Renault Koleos.

Oprava dosky telesa ventilu variátora JF011E

JF011E je rozšírený model variátora od spoločnosti Jatco, nainštalovaný:
- pre Američanov: Dodge Caliber
- do japončiny: Nissan X-trail, Nissan Qashqai, Nissan Teana a Tiida, Mitsubishi Lancer, Mitsubishi Outlander, Mitsubishi Galant a ASX
ako aj pre európske: Peugeot 4007, Renault Scenic, Renault Megane, Renault Fluence a Koleos s pohonom predných aj všetkých kolies a objemom motora do 2,5 litra.

Znakom problémov s telesom ventilu môže byť prehrievanie prevodovky, zničenie častí mechanickej časti variátora (kladky, reťaz), otrasy pri prepínaní Parking/Revers/Drive. Ak sa vyskytne niektorý z príznakov, je potrebné čo najskôr absolvovať diagnostiku telesa ventilu, aby nedošlo k ďalšej deštrukcii variátora a úplnému zastaveniu auta.
Údržba telesa ventilu špecialistami Maktrans pozostáva z nasledujúcich krokov.
Po vyčistení dosiek hydraulickej jednotky sa skontroluje tesnosť kanálov regulačných ventilov. V priebehu času sa kanály opotrebúvajú a tvoria sa výtoky, čo vedie k zníženiu tlaku oleja v systéme, čo môže spôsobiť problémy. Test sa vykonáva pomocou zariadenia, ktoré vytvára znížený tlak. Zodpovedajúci piest je nainštalovaný v testovanom kanáli, po ktorom nastane evakuácia. Ak sa tlak nezvýši, kanál je v poriadku, ale ak dôjde k krvácaniu, potom je v kanáli diera a je potrebné ju obnoviť.
Vonkajšia kontrola prvkov hydraulického taniera môže tiež odhaliť problémové oblasti - škrabance a opotrebovanie na povrchu kanálov regulačných ventilov.
Na obnovenie ventilového kanála špecialisti Maktrans vyrobia puzdro, ktoré presne kopíruje dizajn kanála novej hydraulickej dosky. Puzdro je vyrobené z vysoko kvalitného hliníka a poskytuje požadovanú úroveň kompresie v hydraulickom systéme.
Puzdro je inštalované v hydraulickej jednotke a je prakticky na nerozoznanie od ostatných prvkov hydraulickej dosky, pretože je vyrobené z rovnakého materiálu.
Príčinou poklesu tlaku oleja v systéme môže byť aj mechanické poškodenie povrchu piestu kanála riadiaceho ventilu. Povrch môže mať škrabance, triesky alebo zničenie teflónového povlaku. V tomto prípade špecialisti Maktrans odporúčajú vymeniť piest za nový od známej značky Sonnax (USA).
Prevádzka obnovenej riadiacej jednotky variátorového ventilu JF011E sa nelíši od novej s výrazne nižšími nákladmi. Každé telo ventilu sa kontroluje za chodu. Záruka kvality opravy 1 rok.

Výmena solenoidového regulačného ventilu

Výmena riadiaceho ventilu sekundárnej kladky

Symptómy:

- zvýšená spotreba paliva

- kĺzanie pásu

- nedochádza k radeniu prevodových stupňov

- prehrievanie prevodovky

- keď zapnete Drive - štartovanie nie od 1. prevodového stupňa

- zničenie kladiek, pohonu, reťaze

Výmena ventilu regulátora tlaku meniča krútiaceho momentu

Výmena ventilu regulátora tlaku

Symptómy:

- problémy s blokovaním

- otrasy, nárazy pri zaradení spiatočky R alebo Drive

- prehrievanie prevodovky

- keď zapnete Drive - štartovanie nie od 1. prevodového stupňa

- zničenie kladiek, pohonu, reťaze

Mitsubishi Outlander, Lancer, ASX, Galant,

Nissan Teana, X-Trail, Qashqai, Bluebird, Altima,

Chrysler/Dodge Caliber,

Jeep Compass, Patriot,

Peugeot 4007,

Renault Koleos, Megane, Scenic, Fluence

Štítky: JF011E, JF011E teleso ventilu

Otázky - odpovede (0)