€0,00
Pokladňa- Značka: MAKTRANS
- Kód produktu: remontgJF011E-PL
Product model copied to clipboard
- Hmotnosť (kg): 10
- Dostupnosť: 10978
Shipping to United States from €85.36
Zloženie: | Dostupnosť: | Množstvo: |
Poľsko | 993 pcs. |
|
Ukraine | 9985 pcs. |
|
- Prehľad produktov
- Otázky - odpovede (0)
Druhy opráv
Dodge Caliber, Nissan X-trail, Nissan Qashqai, Nissan Teana, Nissan Tiida, Mitsubishi Lancer, Mitsubishi Outlander, Mitsubishi Galant, Mitsubishi GalantASX, Peugeot 4007, Renault Scenic, Renault Megane, Renault Fluence, Renault Koleos.
Interakcia medzi vodičom a mechanickou časťou variátora prebieha prostredníctvom hydraulickej riadiacej jednotky. Prepínanie režimov Parking/Revers/Drive, zvyšovanie a znižovanie rýchlosti – všetky tieto úkony riadi teleso ventilu pomocou tlaku hydraulickej kvapaliny (oleja). Hladina tlaku oleja v telese ventilu je meraná tlakovými snímačmi a prenášaná do elektronickej riadiacej jednotky, t.j. Činnosť celého variátora závisí od toho, ako presne sa meria tlak. Princíp činnosti snímača tlaku: pri zvyšovaní tlaku oleja sa zvyšuje odpor snímača, čo spôsobuje zvýšenie napätia na výstupe snímača tlaku. Na základe úrovne výstupného napätia elektronická riadiaca jednotka „rozumie“ úrovni tlaku oleja v tele ventilu.
JF011E/JF015E - Dodge Caliber, Nissan X-trail, Nissan Qashqai, Nissan Teana, Nissan Tiida, Mitsubishi Lancer, Mitsubishi Outlander, Mitsubishi Galant, Mitsubishi GalantASX, Peugeot 4007, Renault Scenic, Renault Megane, Renault Fluence, Renault Koleos.
Oprava dosky telesa ventilu variátora JF011E
- do japončiny: Nissan X-trail, Nissan Qashqai, Nissan Teana a Tiida, Mitsubishi Lancer, Mitsubishi Outlander, Mitsubishi Galant a ASX
ako aj pre európske: Peugeot 4007, Renault Scenic, Renault Megane, Renault Fluence a Koleos s pohonom predných aj všetkých kolies a objemom motora do 2,5 litra.
Znakom problémov s telesom ventilu môže byť prehrievanie prevodovky, zničenie častí mechanickej časti variátora (kladky, reťaz), otrasy pri prepínaní Parking/Revers/Drive. Ak sa vyskytne niektorý z príznakov, je potrebné čo najskôr absolvovať diagnostiku telesa ventilu, aby nedošlo k ďalšej deštrukcii variátora a úplnému zastaveniu auta.
Výmena solenoidového regulačného ventilu
Výmena riadiaceho ventilu sekundárnej kladky
Symptómy:
- zvýšená spotreba paliva
- kĺzanie pásu
- nedochádza k radeniu prevodových stupňov
- prehrievanie prevodovky
- keď zapnete Drive - štartovanie nie od 1. prevodového stupňa
- zničenie kladiek, pohonu, reťaze
Výmena ventilu regulátora tlaku meniča krútiaceho momentu
Výmena ventilu regulátora tlaku
Symptómy:
- problémy s blokovaním
- otrasy, nárazy pri zaradení spiatočky R alebo Drive
- prehrievanie prevodovky
- keď zapnete Drive - štartovanie nie od 1. prevodového stupňa
- zničenie kladiek, pohonu, reťaze
Mitsubishi Outlander, Lancer, ASX, Galant,
Nissan Teana, X-Trail, Qashqai, Bluebird, Altima,
Chrysler/Dodge Caliber,
Jeep Compass, Patriot,
Peugeot 4007,
Renault Koleos, Megane, Scenic, Fluence