0

€0,00

Pokladňa

Oprava telesa ventilu variátora Nissan Murano, Altima, Teana. JF010E

  • Značka: MAKTRANS
  • Kód produktu: remontgJF010E-PL
    Product model copied to clipboard
  • Hmotnosť (kg): 10
  • Dostupnosť: 1990
€406,47
Hlavné špecifikácie
Stav (použitý, nový): používané a skontrolované
If you order more than 990 pcs - shipping time will be longer at few days
Zloženie: Dostupnosť: Price: Množstvo:
Poľsko 990 pcs. €406,47
Add to cart
Add to cart
Ukraine 1000 pcs. €406,47
Add to cart
Add to cart
  • Prehľad produktov
  • Otázky - odpovede (0)
  • Súvisiace produkty (3)

Oprava telesa ventilu variátora Nissan Murano, Altima, Teana.
Výmena piestov.

Moderný variátor sa ovláda pomocou hydraulickej riadiacej jednotky alebo skrátka hydraulickej jednotky. Teleso ventilu sa skladá zo skladacieho telesa, elektromechanických ventilov (solenoidov) a pohyblivých prvkov - piestov. Vo väčšine prípadov sa piest pohybuje pomocou solenoidu telesa ventilu, menej často - kvôli externým mechanickým pohonom, vrátane a manuálne ovládanie.

Hlavnou úlohou piestu je otvárať alebo zatvárať olejový kanál vo vnútri telesa ventilu na ovládanie činnosti variátora. V tomto prípade je obzvlášť dôležité, aby medzera medzi pracovnou plochou piestu a telesom telesa ventilu mala minimálnu hodnotu (rádovo v mikrónoch), aby sa zabezpečila tesnosť hydraulického systému. Stabilná prevádzka telesa ventilu a variátora ako celku je možná iba vtedy, ak je tlak oleja na štandardnej úrovni, a to ako v riadiacom obvode, tak aj v mechanickej časti.

Prekročenie alebo zníženie tlaku oleja sú hlavnými príčinami porúch variátorov a porúch jednotlivých komponentov. Jedným z dôvodov porušenia hydraulického režimu je porucha piestov riadiacej jednotky, presnejšie zničenie povrchu piestov.

Pohyb piestu vo vnútri kanála telesa ventilu je sprevádzaný trením hydraulická kvapalina variátora - prevodový olej - pôsobí ako mazivo. V priebehu času sa olej kontaminuje mechanickými časticami - produktmi deštrukcie trecích spojok a kovových častí prevodových častí. V dôsledku toho začne prevodový olej pôsobiť abrazívne, najmä na miestach s minimálnou trecou vôľou – ako je tomu v prípade povrchu piestu a tela ventilu.
Spočiatku sa zrkadlový povrch piestu opotrebuje pod vplyvom abrazíva, objavia sa škrabance, v niektorých prípadoch dôjde k globálnej deštrukcii povrchu a voľným okom môže byť viditeľný čip pracovnej vrstvy. Takýto piest už nemôže poskytovať požadovanú úroveň tesnosti kanála, čo vedie k strate tlaku v tele ventilu a poruchám v prevádzke variátora.

Nárazy a sklz pri akcelerácii, chýbajúce blokovanie meniča krútiaceho momentu, narušenie dynamických charakteristík - to všetko môže byť dôsledkom poruchy piestu riadiaceho kanála telesa ventilu. Okrem toho môže poškodený piest začať ničiť kanál telesa ventilu v miestach najčastejšieho kontaktu, čo vedie k ešte väčším problémom pri prevádzke variátora. Jediným riešením problému je kompetentná diagnostika a včasná výmena piestu.
Špecialisti Maktrans vyvinuli vlastnú technológiu výroby piesta. Piest sa otáča na digitálne riadenom stroji, ktorý vám umožňuje presne kopírovať rozmery originálu.

Ďalším krokom je potiahnutie pracovnej vrstvy, používa sa anodizačná metóda - piest ako anóda sa umiestni do roztoku elektrolytu, čím sa na povrchu piestu objaví vrstva oxidu;

Hotový piest je nainštalovaný v tele ventilu na testovanie. Počas testovania sa kontroluje hladina tlaku hydraulickej kvapaliny vo všetkých prevádzkových režimoch. Na konci testu sa teleso ventilu pripojí k mechanickej časti variátora a auto absolvuje povinné cestné testy.
Oprava tela ventilu pomocou piestov vlastnej výroby Maktrans nám umožňuje výrazne znížiť konečné náklady a poskytnúť ďalší záručný a pozáručný servis tela ventilu. Je tiež možné zakúpiť sady plunžerov na vykonávanie nezávislých opráv tela ventilu.

Otázky - odpovede (0)