€0,00
Pokladňa- Značka: MAKTRANS
- Kód produktu: remontgDSIM11-PL
Product model copied to clipboard
- Hmotnosť (kg): 10
- Dostupnosť: 10984
Shipping to United States from €85.36
Zloženie: | Dostupnosť: | Množstvo: |
Poľsko | 1000 pcs. |
|
Ukraine | 9984 pcs. |
|
- Prehľad produktov
- Otázky - odpovede (0)
Druhy opráv
SsangYong New Action, Korando C
Obnova elektromagnetov telesa ventilu DSI M11
Každý pozná fakty.
Hlavnou kvalitatívnou charakteristikou chodu automatickej prevodovky je plynulý chod, t.j. žiadne otrasy, preklzávanie či zdĺhavé radenie medzi jednotlivými stupňami. Ak sa vyskytne aspoň jeden z vyššie uvedených typov poruchy, musíte kontaktovať servis, aby ste problém čo najrýchlejšie vyriešili, pretože ďalšia prevádzka automatickej prevodovky s poruchou môže viesť k poruche väčšieho počtu mechanizmov a zostáv zahrnutých v automatickej prevodovke.
Diagnostika.
Na určenie typu poruchy sa používa diagnostický nástroj. Ďalej sa demontuje hydraulická riadiaca jednotka a jej stav sa vizuálne posúdi. Povinným krokom pri diagnostike telesa ventilu je testovanie jeho elektromechanických riadiacich ventilov (solenoidov).
Takto vyzerá hydraulická riadiaca jednotka
A toto je elektromechanický ventil (solenoid)
Po odstránení sa solenoidy jeden po druhom testujú na špeciálnych stojanoch
Stojan číslo 1
Stojan číslo 2
Pre každý solenoid je zostrojený graf stavu piestu v celom rozsahu hodnôt riadiaceho signálu.
Grafy pracovného solenoidu
Graf neúspešného solenoidu. Nestabilná prevádzka, prítomnosť rovných oblastí, kde sa „krokový“ piest zasekne.
Nestabilná prevádzka elektromagnetov riadiacich ventilov automatickej prevodovky je príčinou takých porúch, ako sú otrasy, preklzávanie a dlhé radenie medzi prevodovými stupňami. Nedostatok plynulosti činnosti solenoidu je vysvetlený grafmi chybného solenoidu: kroky grafu sú prejavmi poruchy. Typ poruchy telesa ventilu (nárazy, preklzávanie, dlhé radenie) závisí od čísla elektromagnetu a jeho umiestnenia v tele ventilu.
Riešenie problému.
Zlyhané solenoidy sa musia vymeniť alebo obnoviť. Metódu obnovy elektromagnetov vyvinuli špecialisti Maktrans na základe dlhoročných skúseností so servisom telies ventilov.
Podstata techniky.
Konštrukcia elektromechanického ventilu pozostáva z krytu s puzdrom, vratnej pružiny, izolačného krúžku, jadra a tela. Kryt obsahuje elektromagnetickú cievku, ovládacie svorky a vodiacu objímku.
Počas prevádzky sa puzdrá elektromagnetu vyrábajú pod vplyvom jemných častíc (kovové hobliny, produkty oxidácie oleja atď.), Ktoré vstupujú do oleja vo vnútri telesa ventilu. V dôsledku opotrebovania stredový otvor puzdra nadobúda excentricitu (posunutie stredu otvoru vzhľadom na normálny). Ak je stred otvoru vodiacej objímky posunutý aspoň na jednej strane solenoidu, môže byť klzná os jadra zošikmená a v dôsledku toho sa jadro môže zaseknúť pri svojom pohybe vo vnútri cievky solenoidu. Takéto zaseknutia sú na grafe nestabilného solenoidu označené ako hladké oblasti.
Vodiace spojky s chodom 12 hodín
Na obnovenie činnosti solenoidu sa chybné spojky nahradia novými. Nové spojky vyrábajú špecialisti Maktrans.
Demontáž solenoidu, výmena puzdier za nové a montáž (uzavretie) solenoidu sa vykonáva pomocou špeciálneho nástroja vyvinutého špecialistami Maktrans. Po montáži je solenoid s novou sadou puzdier testovaný, aby sa zabezpečilo dodržanie prevádzkových parametrov. Na konci testovania sa obnovený solenoid nainštaluje do tela ventilu. Ďalej sa počas jazdy kontroluje činnosť automatickej prevodovky.
Výsledok.
Solenoidy, obnovené pomocou metód špecialistov Maktrans, zodpovedajú výkonnostným charakteristikám elektromagnetov pre automatické prevodovky DSI-6 M78 a DSI-6 M11. Životnosť solenoidu po prestavbe je ekvivalentná životnosti nového solenoidu pri relatívne nižších nákladoch.