0

€0,00

Pokladňa

Oprava telesa ventilu 6DCT450 DCT470 (Táto položka nie je náhradný diel, ide o službu)

  • Značka: MAKTRANS
  • Kód produktu: remontg6dct450-EN
    Product model copied to clipboard
  • Hmotnosť (kg): 0.01
  • Dostupnosť: 1000
€393,96

Shipping Icon Shipping to United States from €45.02

If you order more than 1000 pcs - shipping time will be longer at few days
Zloženie: Dostupnosť: Price: Množstvo:
Poľsko 1000 pcs. €393,96
Add to cart
Add to cart
  • Prehľad produktov
  • Otázky - odpovede (2)
  • Súvisiace produkty (8)

Chrysler 200, Sebring

Ford C-Coupe, C-Max, Escape, Focus, Galaxy, Kuga, Mondeo, S-Max

Volvo C30, C70, S40, S60, S80, V40, V50, V60, V70, XC60, XC90

Oprava solenoidu riadiaceho modulu prevodovky, 6DCT450 AT

6DCT450 PowerShift AT bol skonštruovaný spoločnosťou GETRAG Corporate Group, patrí do triedy skríň s dvojitou mokrou spojkou. Prenášané sily maximálneho krútiaceho momentu 450 Nm rozdeľuje dvojspojkový systém na šesť prevodových stupňov vpred a jeden vzad. Automatická prevodovka je namontovaná na vozidle s pohonom predných kolies a vozidla s pohonom všetkých kolies s priečnym usporiadaním motora. Mechanická časť skrine je riadená elektrohydraulickou jednotkou TCM (Transmission Control Module):

Systém mazania 6DCT450 je založený na jednom olejovom okruhu, čiže olej použitý v mechanickej časti skrine je zároveň pracovnou kvapalinou pre jednotku TCM. Táto vlastnosť sa vo väčšine prípadov stáva príčinou zlyhania solenoidov telesa ventilu. Pri prevádzke mechanickej časti skrine sa opotrebúvajú trecie plochy, poškodzujú sa pohyblivé časti a povrchy prevodov. Systém olejového filtra skrinky úplne neodstraňuje produkty opotrebovania a zanecháva prach jemných frakcií. Prach zmiešaný s olejom upcháva telo solenoidu, čo vedie k predčasnému zlyhaniu.

Chybné solenoidy telesa ventilu spôsobujú nasledujúce poruchy automatickej prevodovky:
- nízky tlak v hydraulickom riadiacom systéme automatickej prevodovky
- nie sú k dispozícii žiadne prevody alebo mäkké radenie
- hrbole pri radení

Na určenie prevádzkyschopnosti solenoidu sa používa špeciálny diagnostický stojan.

Nestabilná práca, prítomnosť plochých oblastí zaseknutia elektromagnetu, v tomto bode môže dôjsť k nárazu pri bežiacom automatickom prevode alebo bez radenia.

Graf chybného solenoidu (foto zo stojana).

Riešenie problému.
Chybné solenoidy treba vymeniť alebo zregenerovať. Metódu obnovy elektromagnetu vyvinuli špecialisti spoločnosti Maktrans na základe dlhoročných skúseností v servise ventilových telies. Ultrazvukové čistenie sa používa na čistenie solenoidu od kontaminácie prachom a olejom. Podlahový umývací stroj Skymen JTS je vybavený nerezovou vaňou s objemom 360 litrov. Ultrazvukový generátor s nastavením výkonu zabezpečuje proces dôkladného čistenia elektromagnetov od oleja a iných malých častíc (hobliny, sadze, prach). Drez je schopný pracovať v nepretržitom režime a je vybavený systémom cirkulácie tekutín s olejovým filtrom. Umývačku Everest Elektromekanik ESP je možné použiť aj na kvalitné umývanie a odmasťovanie elektromagnetov.

V procese ultrazvukového čistenia sú elektromagnety chladiaceho systému a hlavný tlak úplne obnovené, elektromagnety spojky musia byť v polovici prípadov vymenené za nové. Po čistení ultrazvukom je solenoid testovaný na zhodu s prevádzkovými parametrami.

Na konci testovania sa obnovený solenoid inštaluje do hydrobloku. Ďalej sa testuje činnosť automatickej prevodovky za jazdy.

Výsledok.
Solenoidy, obnovené technikou špecialistov spoločnosti Maktrans, zodpovedajú výkonu solenoidov pre automatické prevodovky 6DCT450. Životnosť solenoidu po zotavení zodpovedá životnosti nového solenoidu pri relatívne nižších nákladoch.

Otázky - odpovede (2)
Andrius

hello is the hydraulic body 6DTC450 suitable for Renault Grand Scenic 2019 1.7bluedci 88kw? my car problem 2-4 gear stuck.

MAKTRANS MAKTRANS

Hello, it's not a spare part, it's a service. We can repair your valve body.

Eric Ström

Hi, I have a Ford S-max 2.0L TDCI 140hp from 2013. It is fitted with a Gertrag 6DCT450 automatic gearbox (Ford Powershift). The TCM can not be reached with diagnosis software. Do you think a repair with you would get it working? Is it usually the solenoids that are faulty? Maybe some cracked soldering? I live in Sweden, how long would it take for you to repair the TCM after I send it to you? Thank you, Eric Ström

MAKTRANS MAKTRANS

Hello, we can repair hydraulic valve body, not TCM. TCM are non-repairable.