0

€0,00

Pokladňa

Oprava telesa ventilu DSG-7 na Audi A3, Q3. 0BT 0BH.

  • Značka: MAKTRANS
  • Kód produktu: remontg0BT-PL
    Product model copied to clipboard
  • Hmotnosť (kg): 10
  • Dostupnosť: 10996
€406,47
If you order more than 999 pcs - shipping time will be longer at few days
Zloženie: Dostupnosť: Price: Množstvo:
Poľsko 999 pcs. €406,47
Add to cart
Add to cart
Ukraine 9997 pcs. €406,47
Add to cart
Add to cart
  • Prehľad produktov
  • Otázky - odpovede (0)

Audi A3, Q3, TT; VW Sharan, Tiguan, Ttransporter, Scirocco;

Druhy opráv

Oprava elektromagnetov spojky, automatickej prevodovky Audi A3, Q3

Činnosť modernej automatickej prevodovky je riadená elektrohydraulickou riadiacou jednotkou. Radenie nahor alebo nadol, prepnutie do režimu Drive/Park/Reverse – to všetko je výsledkom správnej činnosti telesa ventilu. V podmienkach VW sa elektrohydraulická riadiaca jednotka nazýva mechatronická. Hlavnými pracovnými prvkami mechatroniky sú riadiace solenoidy - takzvané elektromechanické ventily, ktoré menia tlak oleja (hydraulická kvapalina ATF) v kanáloch telesa ventilu. Mechanická časť automatickej prevodovky je riadená tlakom ATF.

Ako každý mechanizmus, aj solenoidy podliehajú časom opotrebovaniu a môžu tiež zlyhať, čím narušia normálnu činnosť automatickej prevodovky. Ak zlyhajú elektromagnety zodpovedné za spojku, vznikajú problémy s radením prevodových stupňov, otrasmi a rázmi pri zmene režimu Jazda/Parkovanie/Spätný chod a preklzávaním spojky.

Na určenie výkonu solenoidu sa používa špeciálne zariadenie. Testy prebiehajú za podmienok, ktoré kopírujú činnosť solenoidu v tele ventilu, t.j. teplota oleja stúpa, tlak sa mení v prijateľných medziach a dodatočne sa zahrieva aj samotný solenoid.

Výsledkom testu je graf činnosti solenoidu v rozsahu riadiaceho signálu. Hladké čiary grafu v povolenej zóne naznačujú správnu činnosť ventilu a prítomnosť zalomení a „krokov“ naznačuje potrebu výmeny elektromagnetu.

Špecialisti Maktrans vyvinuli najziskovejšiu možnosť riešenia problému zlyhaných solenoidov - opravy. Pri štúdiu porúch elektromagnetov sa zistilo, že porucha je spojená s odieraním (opotrebovaním) konštrukčných prvkov elektromagnetu, konkrétne puzdier a spojok.

Po výmene poškodených prvkov sa solenoid znova otestuje. Hladké čiary grafu v povolenej zóne naznačujú účinnosť opravy, zatiaľ čo náklady na opravu sú výrazne nižšie ako náklady na nový solenoid a kvalita spĺňa požiadavky výrobcu. Obnovený solenoid sa vráti do tela ventilu, po ktorom automatická prevodovka absolvuje povinné cestné testy. Prevádzka spojkového systému nadobúda rovnakú presnosť, radenie prebieha hladko a bez trhania.

Štítky: 0BT, 0BH, oprava, solenoid

Otázky - odpovede (0)