0

€0,00

Pokladňa

Oprava telesa ventilu A4, Jetta, Octavia. 09G 09K (TF60-SN, TF-61-SN)

  • Značka: MAKTRANS
  • Kód produktu: remontg09gktf8081-PL
    Product model copied to clipboard
  • Hmotnosť (kg): 10
  • Dostupnosť: 1756
€406,47
If you order more than 950 pcs - shipping time will be longer at few days
Zloženie: Dostupnosť: Price: Množstvo:
Poľsko 950 pcs. €406,47
Add to cart
Add to cart
Ukraine 806 pcs. €406,47
Add to cart
Add to cart
  • Prehľad produktov
  • Otázky - odpovede (0)

Druhy opráv

Výmena tlakového solenoidového ventilu A4, Jetta, Octavia

Symptómy:

- pri akcelerácii na 6. prevodovom stupni dôjde k rázu a automatická prevodovka zaradí 4. prevodový stupeň

- otrasy, nárazy a prešmykovanie pri zaradení spiatočky, pri radení z 2. na 3., zo 4. na 5., rázy pri podraďovaní

- problémy pri preraďovaní z 1. na 2. prevodový stupeň

Výmena uzamykacieho ventilu meniča krútiaceho momentu a tlakového solenoidového ventilu A4, Jetta, Octavia

Symptómy:

- prehrievanie oleja

- zvýšená spotreba paliva

- zrýchlené opotrebovanie trecích obložení

- chyby súvisiace s blokovacou spojkou

Audi A3, A4, TT, Volkswagen Golf, Jetta, Škoda Octavia, SEAT Altea, Leon

Často s najazdenými kilometrami od 100 000 do 200 000 km v závislosti od štýlu jazdy sa majitelia automobilov s prevodovkou AISIN TF60-SN a ich modifikáciami stretávajú s problémami s chodom telesa ventilu.

Populárne autá, na ktorých sú nainštalované tieto automatické prevodovky: AUDI (A3, A4, TT); VW (Bora, Golf, Jetta, Passat, Polo, Tiguan, Touran); Škoda (Fabia, Octavia, Roomster, Superb); SEAT (Altea, Leon, Toledo); MINI.

To, že je defekt v tele ventilu, spoznáte podľa trhnutia a nárazov, prípadne podľa šmyku pri preraďovaní na teplom aute.

Čo spôsobuje tieto problémy?

Pri takomto kilometrovom nájazde má teleso ventilu 09G vnútorné prirodzené opotrebovanie, čomu napomáha oneskorenie pri výmene oleja, ktorý obsahuje v nadbytku kovové produkty opotrebovania. Včasné výmeny oleja môžu pomôcť oddialiť predčasné zlyhanie telesa ventilu automatickej prevodovky. Pred prirodzeným opotrebovaním trecích častí však nie je úniku. Keď sa v tele ventilu objaví opotrebovanie, regulátory tlaku začnú obchádzať olej, čo je dôvod, prečo pri príliš vysokom tlaku na solenoidy vznikajú rázy pri radení prevodových stupňov a pri nízkom tlaku dochádza k preklzávaniu.

Nižšie uvedená fotografia zobrazuje kanál telesa ventilu, ktorý bol „otvorený“, aby bolo opotrebenie jasnejšie.

Problémy môžu byť aj v solenoidoch, ktoré sa zanášajú čiastočkami opotrebovaných dielov zmiešaných s olejom. V dôsledku tvorby tohto mastného neporiadku sa solenoidy môžu čiastočne zaseknúť a tiež pomôcť „vyžrať“ kanály tela ventilu.

Čo robiť s takýmito poruchami?

Musíme kontaktovať špecialistov! V prípade takýchto porúch nebude konvenčná počítačová diagnostika stačiť, pretože Bez špeciálneho vybavenia je NEMOŽNÉ diagnostikovať povrch kanálov telesa ventilu!

Disponujeme všetkým potrebným vysoko presným vybavením a stojanmi na diagnostiku a opravu ako radiacich (jednokontaktných) elektromagnetov, tak elektromagnetov PWM (PWM), ako aj riadiacich jednotiek.

Teleso ventilu je evakuované, problémové oblasti a netesnosti sú označené. Riadiaca jednotka je kompletne rozobratá, všetko je rozložené do buniek a defektné. Doska (riadiaca jednotka) sa opravuje vyvŕtaním kanálov a zalisovaním hliníkových puzdier pomocou továrenských piestov a továrenských pružín bez potreby ich výmeny za opravné. V dielni firmy Maktrans sa vyrábajú aj puzdrá na lisovanie.

Elektromagnety sú tiež kompletne rozobraté, vyčistené, umyté a chybné komponenty sú vymenené za nové.

Ďalej sa všetko zmontuje, povysáva a nainštaluje na stojan, aby sa skontrolovali všetky prevádzkové režimy. Teplota oleja počas testovania dosahuje 100 stupňov Celzia.

Ak počas prevádzky solenoidov nedôjde k žiadnym poklesom tlaku, potom je teleso ventilu pripravené na inštaláciu do automatickej prevodovky.

Na našu prácu poskytujeme záruku 1 rok, BEZ OBMEDZENIA najazdených kilometrov! Naše kontakty

Otázky - odpovede (0)