€0,00
Pokladňa- Značka: MAKTRANS
- Kód produktu: remontg09gktf8081-PL
Product model copied to clipboard
- Hmotnosť (kg): 10
- Dostupnosť: 1756
Shipping to United States from €85.36
Zloženie: | Dostupnosť: | Množstvo: |
Poľsko | 950 pcs. |
|
Ukraine | 806 pcs. |
|
- Prehľad produktov
- Otázky - odpovede (0)
Druhy opráv
- Výmena tlakového solenoidového ventilu
- Výmena uzatváracieho riadiaceho ventilu meniča krútiaceho momentu a tlakového solenoidového ventilu
Výmena tlakového solenoidového ventilu A4, Jetta, Octavia
Symptómy:
- pri akcelerácii na 6. prevodovom stupni dôjde k rázu a automatická prevodovka zaradí 4. prevodový stupeň
- otrasy, nárazy a prešmykovanie pri zaradení spiatočky, pri radení z 2. na 3., zo 4. na 5., rázy pri podraďovaní
- problémy pri preraďovaní z 1. na 2. prevodový stupeň
Výmena uzamykacieho ventilu meniča krútiaceho momentu a tlakového solenoidového ventilu A4, Jetta, Octavia
Symptómy:
- prehrievanie oleja
- zvýšená spotreba paliva
- zrýchlené opotrebovanie trecích obložení
- chyby súvisiace s blokovacou spojkou
Audi A3, A4, TT, Volkswagen Golf, Jetta, Škoda Octavia, SEAT Altea, Leon
Často s najazdenými kilometrami od 100 000 do 200 000 km v závislosti od štýlu jazdy sa majitelia automobilov s prevodovkou AISIN TF60-SN a ich modifikáciami stretávajú s problémami s chodom telesa ventilu.
Populárne autá, na ktorých sú nainštalované tieto automatické prevodovky: AUDI (A3, A4, TT); VW (Bora, Golf, Jetta, Passat, Polo, Tiguan, Touran); Škoda (Fabia, Octavia, Roomster, Superb); SEAT (Altea, Leon, Toledo); MINI.
To, že je defekt v tele ventilu, spoznáte podľa trhnutia a nárazov, prípadne podľa šmyku pri preraďovaní na teplom aute.
Čo spôsobuje tieto problémy?
Pri takomto kilometrovom nájazde má teleso ventilu 09G vnútorné prirodzené opotrebovanie, čomu napomáha oneskorenie pri výmene oleja, ktorý obsahuje v nadbytku kovové produkty opotrebovania. Včasné výmeny oleja môžu pomôcť oddialiť predčasné zlyhanie telesa ventilu automatickej prevodovky. Pred prirodzeným opotrebovaním trecích častí však nie je úniku. Keď sa v tele ventilu objaví opotrebovanie, regulátory tlaku začnú obchádzať olej, čo je dôvod, prečo pri príliš vysokom tlaku na solenoidy vznikajú rázy pri radení prevodových stupňov a pri nízkom tlaku dochádza k preklzávaniu.
Nižšie uvedená fotografia zobrazuje kanál telesa ventilu, ktorý bol „otvorený“, aby bolo opotrebenie jasnejšie.
Problémy môžu byť aj v solenoidoch, ktoré sa zanášajú čiastočkami opotrebovaných dielov zmiešaných s olejom. V dôsledku tvorby tohto mastného neporiadku sa solenoidy môžu čiastočne zaseknúť a tiež pomôcť „vyžrať“ kanály tela ventilu.
Čo robiť s takýmito poruchami?
Musíme kontaktovať špecialistov! V prípade takýchto porúch nebude konvenčná počítačová diagnostika stačiť, pretože Bez špeciálneho vybavenia je NEMOŽNÉ diagnostikovať povrch kanálov telesa ventilu!
Disponujeme všetkým potrebným vysoko presným vybavením a stojanmi na diagnostiku a opravu ako radiacich (jednokontaktných) elektromagnetov, tak elektromagnetov PWM (PWM), ako aj riadiacich jednotiek.
Teleso ventilu je evakuované, problémové oblasti a netesnosti sú označené. Riadiaca jednotka je kompletne rozobratá, všetko je rozložené do buniek a defektné. Doska (riadiaca jednotka) sa opravuje vyvŕtaním kanálov a zalisovaním hliníkových puzdier pomocou továrenských piestov a továrenských pružín bez potreby ich výmeny za opravné. V dielni firmy Maktrans sa vyrábajú aj puzdrá na lisovanie.
Elektromagnety sú tiež kompletne rozobraté, vyčistené, umyté a chybné komponenty sú vymenené za nové.
Ďalej sa všetko zmontuje, povysáva a nainštaluje na stojan, aby sa skontrolovali všetky prevádzkové režimy. Teplota oleja počas testovania dosahuje 100 stupňov Celzia.
Ak počas prevádzky solenoidov nedôjde k žiadnym poklesom tlaku, potom je teleso ventilu pripravené na inštaláciu do automatickej prevodovky.
Na našu prácu poskytujeme záruku 1 rok, BEZ OBMEDZENIA najazdených kilometrov! Naše kontakty