0

€0,00

Pokladňa

Oprava elektromagnetu 6T30 6T40 6T45 6T50 (Chevrolet Captiva Cruze Aveo Malibu Lacetti)

  • Značka: MAKTRANS-VB
  • Kód produktu: 6T40SOLREP
    Product model copied to clipboard
  • Hmotnosť (kg): 0.01
  • Dostupnosť: 2008
€37,52

Shipping Icon Shipping to United States from €45.02

If you order more than 1000 pcs - shipping time will be longer at few days
Zloženie: Dostupnosť: Price: Množstvo:
Poľsko 1000 pcs. €37,52
Add to cart
Add to cart
Ukraine 1008 pcs. €37,52
Add to cart
Add to cart
  • Prehľad produktov
  • Otázky - odpovede (0)
  • Súvisiace produkty (5)

Hydra-Matic ( 6T30 6T40 6T45 6T50 ) je rad šesťstupňových automatických prevodoviek vyrábaných spoločnosťou General Motors . Tieto automatické prevodovky na našom trhu najčastejšie nájdete na Chevrolet Captiva, Cruze, Aveo, Malibu, Lacetti . Rôzne modifikácie boxov tejto série sú navrhnuté tak, aby spolupracovali s rôznymi motormi s objemom 1,4 až 3,2 litra a sú navrhnuté s ohľadom na rozdielny vstupný krútiaci moment. Skôr či neskôr sa majiteľ auta s prevodovkou 6T30 / 6T40 potýka s neuspokojivým výkonom prevodovky, pri prepínaní alebo šmyku sa objavujú otrasy. Dôvod spravidla spočíva v tele ventilu (riadiaca jednotka hydraulickej prevodovky) - buď porucha v hydraulickej časti, alebo problémy so solenoidovými ventilmi - solenoidmi.

Naučili sme sa, ako spoľahlivo obnoviť solenoidy 6T30 / 6T40 a dokonca predĺžiť ich životnosť, teraz si ukážeme, ako sa to deje.

 

Najprv skontrolujte solenoid na stojane, aby ste zistili jeho funkčnosť. Technik vyhodnotí harmonogram a rozhodne o potrebe opravy.

 

 

Porucha týchto solenoidov môže byť tiež často určená vizuálne bez testovania na lavičke. V nose solenoidu je plastový prvok, ktorý fixuje vodidlo piestu, ak sa zlomí a zablokuje kanály, takýto solenoid prestane fungovať. Pozrite sa na fotografiu nižšie, vľavo je normálny solenoid, vpravo - so zlomeným držiakom.

 

Poďme to vyriešiť

 

Vidíme rovnaký roztrhnutý plastový držiak

 

Ďalej sa solenoid čistí od nečistôt, zvláštna pozornosť sa venuje neodýmovým magnetom, sú 2 - jeden v nose solenoidu, druhý v cievke. Cestou skúmame, či sú diely opotrebované. Na fotografii nižšie je zobrazený piest (foto č. 1) a jeho vedenie (foto č. 2), je na ňom viditeľné opotrebovanie. Pri montáži jednoducho otočíme (foto č. 3).

 

Prejdime k montáži. Inštalácia vodiacej lišty piestu a držiaka

 

Teraz vám prezradíme tajomstvo úspešnej renovácie. Na fotografii nižšie je znázornený náš vývoj, jedná sa o hliníkové nosné puzdro s otvormi po celom priemere. Inštalujeme ho na vrchnú časť plastového držiaka a potom nainštalujeme magnet.

 

Objímky dostupné na predaj:

 

 

Inštalácia piestu

 

Takto vyzerá zostava solenoidového nosa s nainštalovaným novým podporným puzdrom

 

Dokončujeme montáž elektromagnetu a kontrolujeme ho na lavici, výsledok testu je ideálny. Takýto solenoid bude fungovať rovnako ako nový originálny a okrem toho sme odstránili vážnu konštrukčnú chybu - plastový držiak teraz nehrá žiadnu úlohu. Prestavba jedného solenoidu stojí iba 40 dolárov.

 

Naše podrobnosti o odoslaní solenoidov na opravu:


Príjemca: Rabizo Dmitry; tel. +38 050 5272236

  • Nová Pošta - Kyjev, pobočka č. 46
  • Gunsel - Kyjev-1, st. Terekhin 8
  • Adresa doručenia - Kyjev, diaľnica Zheleznodorozhnoe 47

 

Stále máte otázky? Oddelenie opráv vám poradí v prípade akýchkoľvek technických problémov:

Opravárenské oddelenie Kyjev

  • +38 050 5272236
  • +38 096 8330485
  • +38 063 1156120
  • Dmitrij

 

Oddelenie opráv Ľvov

  • +38 050 2628449
  • +38 067 4692328
  • Pavlo

 

Opravárenské oddelenie Odessa

  • +38 098 1103761
  • +38 050 2628449
  • +38 067 4692328

Oddelenie opráv Charkov

  • +38 096 8122122
  • +38 093 1410041

 

Otázky - odpovede (0)