0

€0,00

Pokladňa

Oprava telesa ventilov pre RAV4, Avensis, Corolla, Prius, Auris, RX350, RX330. K110, K111, K114, K310, K311, K410 (CVT)

  • Značka: MAKTRANS
  • Kód produktu: remk310k410
    Product model copied to clipboard
  • Hmotnosť (kg): 10
  • Dostupnosť: 1999
€112,56

Shipping Icon Shipping to United States from €85.36

If you order more than 1000 pcs - shipping time will be longer at few days
Zloženie: Dostupnosť: Price: Množstvo:
Poľsko 1000 pcs. €112,56
Add to cart
Add to cart
Ukraine 999 pcs. €112,56
Add to cart
Add to cart
  • Prehľad produktov
  • Otázky - odpovede (0)
POZNÁMKA! 120 dolárov sú náklady na prácu pri obnove tela ventilu. Celková cena diela pozostáva z 2 zložiek práca + zložky. Počas opráv sú solenoidy nevyhnutne kontrolované a opravené, oprava alebo sú inštalované štandardné plunžery a posilňovacie ventily v množstve 2-5 kusov, celkové náklady na opravu sú asi 570 USD

Druhy opráv

Oprava telesa ventilov pre RAV4, Avensis, Corolla, Prius, Auris, RX350, RX330. K110, K111, K114, K310, K311, K410 (CVT).

Automatické prevodovky vyrábané japonskou spoločnosťou Aisin sú medzi svetovými výrobcami automobilov všeobecne známe. Výnimkou nie sú ani prevodovky CVT pre autá s predným náhonom CVT (Continuously Variable Transmission). Množstvo výhod tohto typu prevodovky - plynulý chod, chýbajúce radenie, účinnosť a konštantný maximálny krútiaci moment - má aj nevýhodu - technickú náročnosť konštrukcie a zvýšené nároky na bežnú údržbu. Hlavným zaťaženým prvkom CVT je kovový remeň, ktorý prenáša krútiaci moment z meniča krútiaceho momentu na mechanickú časť automatickej prevodovky. Remeň sa napína medzi kladkami s premenlivým priemerom. Riadiaca časť automatickej prevodovky (ventilový blok) pomocou tlaku oleja presne reguluje priemery kladiek v závislosti od krútiaceho momentu a otáčok. Výsledkom je plynulé zrýchľovanie a brzdenie vozidla. Poruchy v prevádzke telesa ventilu môžu viesť k predčasnému opotrebovaniu hnacieho remeňa a dokonca k jeho úplnému zničeniu:

Špecialisti Maktrans študovali príčinu tohto typu poruchy. Vo väčšine prípadov ide o vývoj kanálov riadiaceho ventilu v tele ventilu a v dôsledku toho o porušenie režimov tlaku hydraulickej kvapaliny. V dôsledku toho sa sťažuje ovládanie automatickej prevodovky, to platí aj pre nastavenie priemeru hnacích kladiek - v dôsledku toho zničenie hnacieho remeňa.
Na vyriešenie problému je potrebné najskôr demontovať teleso ventilu a starostlivo skontrolovať stav ventilových kanálov a funkčnosť ovládacích elektromagnetov.

Keď sa zistia chybné kanály s opotrebením pracovného priemeru, špecialisti Maktrans používajú vlastnú metódu na obnovu tela ventilu. Poškodené ventilové kanály sú vyvŕtané a vystužené špeciálne vyrobenými puzdrami. Výroba puzdier prebieha na číslicovo riadených strojoch z materiálov podobných materiálom telesa ventilu (zliatiny hliníka/dural).

Po inštalácii puzdier do kanálov regulačných ventilov sa obnoví požadované stlačenie hydraulickej kvapaliny.

Na ďalšiu kontrolu kvality opravy sa teleso ventilu zmontuje a nainštaluje do krytu automatickej prevodovky, po ktorej sa vozidlo podrobí skúšobnej jazde.
Presnosť vyrobených dielov nám umožňuje obnoviť teleso ventilu do nového stavu a kvalita materiálu zaručuje spoľahlivú prevádzku celého systému riadenia automatickej prevodovky.

Štítky: K110, K111, K114, K310, K311, K410

Otázky - odpovede (0)