0

€0,00

Pokladňa

Dištančné dosky (2 ks) prednej karosérie Mercedes-Benz 722.6 / na montáž výkonného meniča krútiaceho momentu Mercedes-Benz Sprinter 906

  • Značka: MAKTRANS
  • Kód produktu: PLATE-MB-V2
    Product model copied to clipboard
  • Hmotnosť (kg): 2
  • Dostupnosť: 1
požadovaná cena je €39,30

Shipping Icon Shipping to United States from €45.02

Hlavné špecifikácie
Stav (použitý, nový): Nový
Dostupné možnosti
Zloženie: Dostupnosť: Price: Množstvo:
Ukraine 1 pcs. €39,30
Add to cart
Add to cart
  • Prehľad produktov
  • Otázky - odpovede (0)
***Pri výbere taniera dbajte na to, aby vaše telo zodpovedalo tvaru tanierov.
  • Vrátane 2 tanierov;
  • Celková hrúbka (2 platne) - 18 mm;
  • Hrúbka dosky (1 ks) - 9 mm;


Prevodovka 722.6, tiež známa ako 5G-Tronic, je päťstupňová automatická prevodovka, ktorá bola použitá v rôznych modeloch Mercedes-Benz, vrátane komerčnej rady známej ako Sprinter. Napriek tomu, že prevodovka je celkom dobre navrhnutá a spoľahlivá, stále sa vyskytujú poruchy, najmä pri komerčnom využití.

Úžitkové vozidlá sú v porovnaní s civilnou prevádzkou vystavené zvýšenému zaťaženiu komponentov a zostáv vozidiel.
Prevodovka preberá značné zaťaženie, najmä v ľahkých modeloch nákladných vozidiel Mercedes-Benz Sprinter s dvojitými zadnými kolesami.
Z nejakého dôvodu sa všeobecne uznáva, že takéto párové usporiadanie vám umožňuje vziať na palubu väčšie množstvo užitočného zaťaženia, pretože náklad bude rozdelený na 4 kolesá (vpravo, dve kolesá na každej strane), a nie dve ako v štandardnej verzii.
Bez prevádzkyschopnej prevodovky, ktorá unesie požadované zaťaženie, na počte kolies nezáleží.

Hlavný problém prevodovky Mercedes-Benz Sprinter 722.6 spočíva v meniči krútiaceho momentu, alebo v bežnom jazyku „šiška“.

Menič krútiaceho momentu je pomerne zložitá konštrukčná prevodová jednotka pozostávajúca z troch hlavných komponentov:


1. Koleso čerpadla:
Ktorý je poháňaný rotáciou motora a vytvára tok hydraulickej kvapaliny vo vnútri meniča krútiaceho momentu.

2. Turbínové koleso:
Ktorý je spojený s hnacími kolesami vozidla a využíva prietok hydraulickej kvapaliny na prenos krútiaceho momentu na kolesá.

3. Koleso alebo stator reaktora:
Ktorý usmerňuje tok hydraulickej kvapaliny medzi čerpadlom a turbínou, čím sa optimalizuje prenos krútiaceho momentu.

V prevodovke 722.6 je turbínové koleso (na obrázku č. 2) spojené s pružinovým tlmičom, ktorého úlohou je v momente tlmiť torzné vibrácie a zabezpečiť plynulú trakciu pri zachovaní trakčných vlastností.
Sprinter pociťuje poruchu pružinového tlmiča častejšie ako iné modely Mercedes-Benz s prevodovkou 722.6.




Našli sme a aktívne používame unikátne riešenie, ktoré pomáha predchádzať problémom s meničom krútiaceho momentu na dlhú dobu.


Riešenie spočíva v inštalácii zosilneného meniča krútiaceho momentu z výkonnejších benzínových motorov Mercedes-Benz s objemom od 4,4 l do 5,5 l.

Prečo práve tento „bagel“?

Tento menič krútiaceho momentu má zosilnený tlmič s výkonnejšími pružinami ako v priemere, tak aj v priereze tyče, čo zabezpečuje „trávenie“ vysokých otáčok a výkon benzínového motora určeného do vysokých otáčok.
To je to, čo je potrebné na zabezpečenie trakčného zaťaženia pre komerčné, dieselové a ľahké nákladné vozidlá Sprinter. Prax ukazuje, že toto riešenie predlžuje životnosť meniča krútiaceho momentu 2-3 krát v porovnaní s použitím štandardného.

Jednoduchá výmena jedného meniča krútiaceho momentu za iný nebude fungovať kvôli konštrukčným prvkom. Zosilnený menič krútiaceho momentu je o 18 mm širší ako štandardný.

Je potrebné vykonať súbor úprav týkajúcich sa kompenzácie veľkosti vzhľadom na sedadlo prevodovky.

1. Kvôli rozdielu v šírke meniča krútiaceho momentu, pre zaistenie blokovacej prevádzky, inštalujeme vstupný hriadeľ s predĺženým výtokom (63,50 mm), ktorý zabezpečuje prívod oleja do blokovacej spojky.

2. Na vyrovnanie rozdielu v hrúbke meniča krútiaceho momentu inštalujeme medzi motor a prevodovku dve oceľové dištančné dosky, každá 8 mm.


Potom sa však zadné uchytenie uchytenia prevodovky posunie o 16 mm dozadu a štandardné otvory sa nezhodujú s uchytením na bočnici karosérie.

3. Pre zásah do nosnej konštrukcie karosérie skrátime zadnú montážnu konzolu prevodovky o 16 mm a všetko zvaríme laserom.

Po vykonaní práce sa prevodovka nainštaluje na svoje obvyklé miesto.

Otázky - odpovede (0)