€0,00
Pokladňa- Značka: OEM
- Kód produktu: AWF8G45-C1-G2SET
Product model copied to clipboard
- Predáva sa na: 8
- Hmotnosť (kg): 9
- Dostupnosť: 93
Shipping to United States from €85.36
Zloženie: | Dostupnosť: | Množstvo: |
Slovensko | 86 pcs. |
|
Poľsko | 6 pcs. |
|
Ukraine | 1 pcs. |
|
- Prehľad produktov
- Otázky - odpovede (0)
Súprava je určená na opravu a modernizáciu prevodovky AWF8G45, ktorej účelom je vyriešiť problém horenia bubna spojky K1 Clucth pri jazde po diaľnici v cestovnom režime v rozsahu 6-7-8 prevodov.
Prečo bubon K1 Clutch stále horí?
Aby ste lepšie pochopili príčinu problému, zvážte konštrukciu bubna C1 Clutch, ktorý inžinieri Aisin a Toyota použili na podporu bubnov C1, C3/C4.
V európskej verzii je bubon C1 uložený na vstupnom hriadeli cez dve podpery - radiálne ihlové ložisko a klzné ložisko
V americkej verzii UA80E/F používa iba ihlové ložisko.
Obe možnosti fungujú spoľahlivo vtedy a len vtedy, ak tlak mazacieho systému neprekročí kritické hodnoty.
Mnohonásobné zvýšenie tlaku v mazacom systéme je problémom telesa ventilu. Zároveň je všetko spínanie a činnosť meniča krútiaceho momentu normálne a nič nenaznačuje problém.
A prejavuje sa v prieniku prúdu oleja cez mazací kanál a potom cez teflónový krúžok pod piestom C1. A bronzové puzdro pomáha tekutine ísť iba pod piest. Preto inžinieri Toyoty, vedomí si tohto problému, vyrobili jednu podperu pre bubon C1.
Podpera na bronzovom puzdre v bubne C3/C4 dosahuje s veľkým šťastím aj 100 000 km, ale to je téma na samostatný článok
Takže výmenou bubnov C2, C1, vstupného hriadeľa z ua80e/f sa vyhneme kompresii balíka C1 pri 6-8 prevodových stupňoch.
Na základe skúseností sme vyvinuli túto súpravu, ktorá rieši problém „vyhorenia spojky C1 za celý čas“.
Vstupný hriadeľ UA80E/F sa po odrezaní krytu plastového krúžku, uzamknutí meniča krútiaceho momentu a odstránení jedného zo štyroch plastových krúžkov na základni hriadeľa na prednom konci funkčne stáva 8G45.
Súvisiace odporúčania na inováciu:
1. Odporúčame ihneď vymeniť hliníkový bubon C3/C4 za oceľový s ihlovým ložiskom.
Pozor!!! C4 Clutch Package 8G45 hliníkové trecie kotúče bubna nie sú kompatibilné s nábojom vstupného hriadeľa UA80E/F.
Kotúče C4 Clutch z UA80E/F môžete nainštalovať do svojho hliníkového bubna. Alebo prispôsobte náboj. Postup adaptácie je popísaný v článku.
2. Vymeňte náboj bubna C3/C4 za nové plastové krúžky.