0

€0,00

Pokladňa

AWF8G45 Peugeot, Citroen, Volvo Súprava na opravu prevodovky (vstupný hriadeľ/predný planétový, C1 spojkový bubon, C2 spojkový bubon) - rieši problém vyhorenia spojkového bubna C1 (K1 Clutch) pri jazde v 6-7-8 prevodovke ch stupňoch

  • Značka: OEM
  • Kód produktu: AWF8G45-C1-G2SET
    Product model copied to clipboard
  • Predáva sa na: 8
  • Hmotnosť (kg): 9
  • Dostupnosť: 93
€374,26

Shipping Icon Shipping to United States from €85.36

Hlavné špecifikácie
Stav (použitý, nový): používané a skontrolované
Vyhliadka: nastaviť
Vybavenie: vstupný hriadeľ, C1 bubon spojky (zostava), C2 bubon spojky (zostava)
If you order more than 92 pcs - shipping time will be longer at few days
Zloženie: Dostupnosť: Price: Množstvo:
Slovensko 86 pcs. €374,26
Add to cart
Add to cart
Poľsko 6 pcs. €374,26
Add to cart
Add to cart
Ukraine 1 pcs. €374,26
Add to cart
Add to cart
  • Prehľad produktov
  • Otázky - odpovede (0)

Súprava je určená na opravu a modernizáciu prevodovky AWF8G45, ktorej účelom je vyriešiť problém horenia bubna spojky K1 Clucth pri jazde po diaľnici v cestovnom režime v rozsahu 6-7-8 prevodov.


Prečo bubon K1 Clutch stále horí?

Aby ste lepšie pochopili príčinu problému, zvážte konštrukciu bubna C1 Clutch, ktorý inžinieri Aisin a Toyota použili na podporu bubnov C1, C3/C4.


V európskej verzii je bubon C1 uložený na vstupnom hriadeli cez dve podpery - radiálne ihlové ložisko a klzné ložisko


V americkej verzii UA80E/F používa iba ihlové ložisko.


Obe možnosti fungujú spoľahlivo vtedy a len vtedy, ak tlak mazacieho systému neprekročí kritické hodnoty.
Mnohonásobné zvýšenie tlaku v mazacom systéme je problémom telesa ventilu. Zároveň je všetko spínanie a činnosť meniča krútiaceho momentu normálne a nič nenaznačuje problém.

A prejavuje sa v prieniku prúdu oleja cez mazací kanál a potom cez teflónový krúžok pod piestom C1. A bronzové puzdro pomáha tekutine ísť iba pod piest. Preto inžinieri Toyoty, vedomí si tohto problému, vyrobili jednu podperu pre bubon C1.

Podpera na bronzovom puzdre v bubne C3/C4 dosahuje s veľkým šťastím aj 100 000 km, ale to je téma na samostatný článok

Takže výmenou bubnov C2, C1, vstupného hriadeľa z ua80e/f sa vyhneme kompresii balíka C1 pri 6-8 prevodových stupňoch.

Na základe skúseností sme vyvinuli túto súpravu, ktorá rieši problém „vyhorenia spojky C1 za celý čas“.

Vstupný hriadeľ UA80E/F sa po odrezaní krytu plastového krúžku, uzamknutí meniča krútiaceho momentu a odstránení jedného zo štyroch plastových krúžkov na základni hriadeľa na prednom konci funkčne stáva 8G45.





Súvisiace odporúčania na inováciu:

1. Odporúčame ihneď vymeniť hliníkový bubon C3/C4 za oceľový s ihlovým ložiskom.
Pozor!!! C4 Clutch Package 8G45 hliníkové trecie kotúče bubna nie sú kompatibilné s nábojom vstupného hriadeľa UA80E/F.
Kotúče C4 Clutch z UA80E/F môžete nainštalovať do svojho hliníkového bubna. Alebo prispôsobte náboj. Postup adaptácie je popísaný v článku.

2. Vymeňte náboj bubna C3/C4 za nové plastové krúžky.
Otázky - odpovede (0)