0

€0,00

Pokladňa

Olejové čerpadlo pre ložisko (výška 187 mm, D 34,80 mm) automatická prevodovka AW TR-60SN 09D 04-up

  • Značka: VAG
  • Kód produktu: AW09D2901
    Product model copied to clipboard
  • Predáva sa na: 2
  • Hmotnosť (kg): 8
  • Dostupnosť: 40
€300,16
Hlavné špecifikácie
Stav (použitý, nový): používané a skontrolované
Vyhliadka: olejova pumpa
Použiteľnosť: Audi Q7 (4,2 l) Volkswagen Touareg (3,2 l, 3,6 l, 4,2 l, 5,0 l, 3,0 l TDI) Porsche Cayenne (3,0 l, 3,2 l, 3,6 l, 4,5 l)
If you order more than 4 pcs - shipping time will be longer at few days
Zloženie: Dostupnosť: Price: Množstvo:
Poľsko 4 pcs. €300,16
Add to cart
Add to cart
Ukraine 36 pcs. €300,16
Add to cart
Add to cart
  • Prehľad produktov
  • Otázky - odpovede (2)
  • Súvisiace produkty (4)

Olejové čerpadlo pre ložisko (výška 187 mm., D 34,80 mm.) Automatická prevodovka AW TR-60SN 09D 04-up

  • Celková výška čerpadla je 187 mm.
  • Priemer telesa čerpadla je 241 mm.

Stator čerpadla (strana inštalácie meniča krútiaceho momentu):

  • Výška - 94,40 mm.
  • Priemer hornej drážkovanej časti (strana spojky) je 34,80 mm.
  • Vnútorný priemer objímky je 25,60 mm.
  • Hĺbka puzdra (od hornej časti hrdla) je 7 mm.
  • Počet drážok - 43 ks.

Stator (strana inštalácie spojkového bubna B1):

  • Výška statora - 74,90 mm.
  • Priemer drážky - 51,40 mm.
  • Priemer pracovnej časti je 60 mm.
  • Vonkajší priemer teflónových krúžkov je 63,50 mm.
  • Počet teflónových krúžkov - 2 ks.

Prevody čerpadla:

Hnacie ústrojenstvo (vnútorné):

  • Počet zubov - 9 ks.
  • Vnútorný priemer - 44,40 mm.
  • Hrúbka ozubeného kolesa - 11 mm.

Poháňané koleso (vonkajšie):

  • Počet zubov - 10 ks.
  • Vonkajší priemer - 93,30 mm.
  • Hrúbka ozubeného kolesa - 11 mm.

Olejové čerpadlo je zubové čerpadlo poháňané meničom krútiaceho momentu (ozubené koleso čerpadla je poháňané meničom krútiaceho momentu). Nasáva ATF cez olejové sitko z olejovej vane prevodovky. Čerpadlo vytvára prevádzkový tlak pre: – spojky a lamelové brzdy, – mazanie komponentov prevodovky a – chladenie komponentov prevodovky. Olej ATF sa chladí v chladiči. Tento chladič je umiestnený pred chladičom motora (v smere jazdy). Medzi typické poruchy automatickej prevodovky 09D patria problémy s olejovým čerpadlom, ktoré sa po 100 - 150 tisíc kilometroch pokazilo a vyžadovalo výmenu. V tomto prípade bolo vymenené čerpadlo aj olej a filtre. V niektorých prípadoch bolo potrebné vymeniť tesnenie čerpadla.

Otázky - odpovede (2)
NICOLA

SALVE, VORREI SAPERE SE IL KIT COMPRENDE ANCHE IL PEZZO NUMERO 436 (CHE SI VEDE DALL ESPLOSO DEL CAMBIO) - SENSORE GIRI POMPA OLIO. GRAZIE NICOLA

MAKTRANS MAKTRANS

Hello, this pump WITHOUT sensor.

Pawel

Hi, i want ask how long time i need wait for delivery part if i will order ? (this part : ASB AW TR-60SN 09D ) Regards Pawel

MAKTRANS MAKTRANS

Hello, 5-7 working days.