0

€0,00

Pokladňa

Olejové čerpadlo na ložisko (výška 179 mm. D 30,80 mm.) Automatická prevodovka AW TR-60SN 09D 04-up

BESTSELLER
  • Značka: VAG
  • Kód produktu: 09DPUMP46
    Product model copied to clipboard
  • Predáva sa na: 5
  • Hmotnosť (kg): 7.3
  • Dostupnosť: 22
€283,65

Shipping Icon Shipping to United States from €85.36

Hlavné špecifikácie
Stav (použitý, nový): používané a skontrolované
Vyhliadka: olejova pumpa
Typ (model) Automatická prevodovka: TR-60SN 09D
If you order more than 7 pcs - shipping time will be longer at few days
Zloženie: Dostupnosť: Price: Množstvo:
Slovensko 7 pcs. €283,65
Add to cart
Add to cart
Ukraine 15 pcs. €283,65
Add to cart
Add to cart
  • Prehľad produktov
  • Otázky - odpovede (0)
  • Súvisiace produkty (2)

Olejové čerpadlo na ložisko (výška 179 mm. D 30,80 mm.) Automatická prevodovka AW TR-60SN 09D 04-up

  • Celková výška čerpadla je 179 mm.
  • Priemer telesa čerpadla je 241 mm.

Stator čerpadla (strana inštalácie meniča krútiaceho momentu):

  • Výška - 86,40 mm.
  • Priemer hornej drážkovanej časti (strana spojky) je 30,80 mm.
  • Vnútorný priemer objímky je 21,20 mm.
  • Hĺbka puzdra (zhora) je 6,20 mm.
  • Počet drážok - 38 ks.

Stator (strana inštalácie spojkového bubna B1):

  • Výška statora - 74,90 mm.
  • Počet drážok - 48 ks.
  • Priemer drážkovanej časti je 51,40 mm.
  • Priemer pracovnej časti je 60 mm.
  • Vonkajší priemer teflónových krúžkov je 63,50 mm.
  • Počet teflónových krúžkov - 2 ks.

Prevody čerpadla:

Hnacie ústrojenstvo (vnútorné):

  • Počet zubov - 9 ks.
  • Vnútorný priemer - 44,40 mm.
  • Hrúbka ozubeného kolesa - 11 mm.

Poháňané koleso (vonkajšie):

  • Počet zubov - 10 ks.
  • Vonkajší priemer - 93,30 mm.
  • Hrúbka ozubeného kolesa - 11 mm.

Olejové čerpadlo je zubové čerpadlo poháňané meničom krútiaceho momentu (ozubené koleso čerpadla je poháňané meničom krútiaceho momentu). Nasáva ATF cez olejové sitko z olejovej vane prevodovky. Čerpadlo vytvára prevádzkový tlak pre: – spojky a lamelové brzdy, – mazanie komponentov prevodovky a – chladenie komponentov prevodovky. Olej ATF sa chladí v chladiči. Tento chladič je umiestnený pred chladičom motora (v smere jazdy). Medzi typické poruchy automatickej prevodovky 09D patria problémy s olejovým čerpadlom, ktoré sa po 100 - 150 tisíc kilometroch pokazilo a vyžadovalo výmenu. V tomto prípade bolo vymenené čerpadlo aj olej a filtre. V niektorých prípadoch bolo potrebné vymeniť tesnenie čerpadla.

Otázky - odpovede (0)