0

€0,00

Pokladňa

Súprava elektromagnetu automatickej prevodovky RE4F03B RE4F04B 00-up 3194085X01 319403AX03 319403AX0A

  • Značka: LINESOON INDUSTRIAL
  • Kód produktu: K99950B
    Product model copied to clipboard
  • Hmotnosť (kg): 0.7
  • Dostupnosť: 2
€339,71
Hlavné špecifikácie
Stav (použitý, nový): Nový
Vyhliadka: solenoidová súprava
Počet solenoidov: 5
Typ (model) Automatická prevodovka: RE4F03B / RE4F04B
If you order more than 1 pcs - shipping time will be longer at few days
Zloženie: Dostupnosť: Price: Množstvo:
Poľsko 1 pcs. €339,71
Add to cart
Add to cart
Ukraine 1 pcs. €339,71
Add to cart
Add to cart
  • Prehľad produktov
  • Otázky - odpovede (0)
  • Súvisiace produkty (6)

Súprava elektromagnetu automatickej prevodovky RE4F03B RE4F04B 00-up 31940-85X01 31940-3AX03 31940-3AX0A

Solenoidový ventil spojky meniča krútiaceho momentu. Kód poruchy P0740.
Solenoid blokovania meniča krútiaceho momentu. Solenoid sa aktivuje na 4. prevodovom stupni po prijatí signálu zo snímača rýchlosti a snímača polohy škrtiacej klapky. Ak pri jazde v režime blokovania meniča krútiaceho momentu zľahka stlačíte plynový pedál (1/4 plného zdvihu pedálu), rýchlosť by sa mala meniť plynulo. Ak sa otáčky menia trhavo, menič krútiaceho momentu nie je zablokovaný.

Solenoidový ventil tlaku v potrubí. Chybový kód P0745.
Solenoid tlaku v potrubí mení tlak hydraulickej kvapaliny v závislosti od prevádzkového režimu automatickej prevodovky. Ak tlakový solenoid zlyhá, je ťažké preradiť všetky prevodové stupne. Nízky tlak pri otáčkach motora nad 2000.

Elektromagnetický ventil radenia A. Kód poruchy P0750.
Elektromagnetický ventil radenia B. Kód poruchy P0755.
Elektromagnety radenia sú riadené signálmi zo snímačov rýchlosti a polohy škrtiacej klapky. Výsledkom je prepnutie na optimálny prevodový stupeň. Ak radenie zlyhá, dochádza k otrasom pri radení prevodových stupňov.

Elektromagnetický ventil spojky prebehnutia. Kód poruchy P1760.
Elektromagnet ovládania spojky pretáčania - zodpovedný za brzdenie motorom. Ak zlyhá, pri preradení na nižší prevodový stupeň neexistuje režim brzdenia motorom.

Nasledujúce chyby sú dôvodom na výmenu súpravy elektromagnetov:

  • Preklzávanie pri radení z 1 na 2 a z 3 na 4 prevodové stupne.
  • Šok pri preradení z 1. na 2. prevodový stupeň je zvyčajne sprevádzaný chybou indikujúcou prerušený okruh v tlakovom solenoide.
  • Nízky tlak, keď spaľovací motor dosiahne 2000 ot./min

Štítky: 3194085X01, 319403AX03, 319403AX0A

Otázky - odpovede (0)