0

€0,00

Pokladňa

Sada kladiek bez remeňa JF015E RE0F11A (29 zubov) CVT 09-up

  • Značka: JATCO
  • Kód produktu: JF015EPULSEWB29
    Product model copied to clipboard
  • Hmotnosť (kg): 14
  • Dostupnosť: Nie je na sklade
€425,48

Shipping Icon Shipping to United States from €125.69

Hlavné špecifikácie
Stav (použitý, nový): používané a skontrolované
Počet zubov: 29
Typ (model) Automatická prevodovka: JF015E
  • Prehľad produktov
  • Otázky - odpovede (0)


Výmena remenice variátora JF011E/JF015E

JF011E/JF015E je bezstupňová prevodovka vyvinutá jedným z lídrov v oblasti prevodoviek CVT, spoločnosťou Jatco. Tento model je obľúbený medzi výrobcami automobilov, je inštalovaný na autách s pohonom predných a všetkých kolies a objemom motora do 2,5 litra. Mechanická časť boxu je postavená na báze dvoch kužeľov (kladiek). Pri interakcii primárnej a sekundárnej remenice sa krútiaci moment prenáša z motora na kolesá automobilu.

V závislosti od ich životnosti podliehajú kladky vo väčšej alebo menšej miere opotrebovaniu. Vady sa zisťujú vonkajšou kontrolou častí kladky pri jej demontáži.

V tomto prípade sú možné nasledujúce typy mechanických porúch - praskliny v častiach remenice a ložiskové guľôčky vychádzajúce z vodiacich drážok. Prasklina je najčastejšie dôsledkom únavového opotrebovania kovu ďalšou možnou príčinou môže byť krátkodobé pôsobenie sily presahujúcej konštrukčný návrh. Nižšie sú uvedené príklady praskliny v jednom z nábojov remenice.

Ďalší vývoj trhliny vedie k úplnému zničeniu kladky a zaseknutiu variátora.

Problém s rozptylom guľôčok sa prejavuje ako nezávislá porucha spojená so zničením vodiacich kanálov, v dôsledku čoho prídržný krúžok nemôže držať guľôčky v kanáli. Takto vyzerajú zničené vodidlá a gule, ktoré vyšli po zničení:

Po opustení vodidiel, počas prevádzky variátora, odstredivá sila rozptýli guľôčky vo vnútri priestoru remenice. Jednotlivé diely zlyhajú v dôsledku nárazov, aj keď navonok môže kladka vyzerať nepoškodená.

V dôsledku zničenia častí remenice sa nečistoty dostanú do oleja variátora a poškriabajú steny ventilu olejového čerpadla, čo vedie k jeho zaseknutiu.

Ak sa vyskytne niektorá z opísaných mechanických porúch, je potrebné vymeniť obe remenice v súprave (primárnu a sekundárnu). Výmena jednej kladky alebo jej častí neodstraňuje následky predchádzajúcej poruchy a môže spôsobiť opakované zlyhanie variátora.

Otázky - odpovede (0)