0

€0,00

Pokladňa

Súprava skrutkového pohonu olejového čerpadla FORD 10R60 10R80 General Motors 10L80 10L90 [hnacie koleso 49 zubov, medziľahlé koleso 38 zubov]

  • Značka: OEM
  • Kód produktu: PGS-10L90-49T
    Product model copied to clipboard
  • Predáva sa na: 2
  • Hmotnosť (kg): 0.4
  • Čoskoro sa skončí
  • Dostupnosť: 1
€168,84
Hlavné špecifikácie
Stav (použitý, nový): používané a skontrolované
Vyhliadka: hnacie ozubené kolesá olejového čerpadla
If you order more than 1 pcs - shipping time will be longer at few days
Zloženie: Dostupnosť: Price: Množstvo:
Poľsko 1 pcs. €168,84
Add to cart
Add to cart
  • Prehľad produktov
  • Otázky - odpovede (0)

Pohon olejového čerpadla:

  • Vonkajší priemer - 99,30 mm;
  • Vnútorný priemer - 70,25 mm;
  • Počet zubov - 49 ks;
  • Šírka ozubeného kolesa - 7 mm;

2. Medziľahlý výstroj:

  • Vonkajší priemer - 80 mm;
  • Hrúbka ozubeného kolesa - 6,75 mm;
  • Počet zubov - 38 ks;
  • Označenie ložísk - NSK 6805A6;
  • Vnútorný priemer ložiska - 25,05 mm;

Najčastejším problémom spojeným s hnacími kolesami olejového čerpadla prevodovky FORD 10R80 a podobne riešenej prevodovky GM 10L90 je hluk pri chode prevodovky od meniča krútiaceho momentu. Ale podľa samotných výrobcov je hluk spojený s dizajnom zubov ozubenia, a to priamym usporiadaním zubov. Tento dizajn zubov je menej odolný v porovnaní so špirálovými ozubenými kolesami, pretože kontaktná plocha v ozubených kolesách s lineárnymi zubami je menšia, čo zase ovplyvňuje pevnosť.
Existujú prípady, keď sú zuby na hnacom kolese poškodené, čo v konečnom dôsledku vedie k úplnému zničeniu ozubeného kolesa. Tento problém sa vyskytuje častejšie na prevodovkách inštalovaných na autách s dieselovými motormi ako na benzínových verziách.

Po zapracovaní chýb výrobca zmenil typ ozubenia z čelného na špirálový.
Špirálové ozubené kolesá majú väčšiu kontaktnú plochu, čo im umožňuje vydržať väčšie zaťaženie s menším počtom zubov.
Táto konštrukcia je spoľahlivejšia ako čelné ozubené kolesá.

Otázky - odpovede (0)