0

€0,00

Pokladňa

Oprava telesa ventilu Matiz, Spark, Picanto. JF402E JF405E.

  • Značka: MAKTRANS-VB
  • Kód produktu: HydroJF402Repair
    Product model copied to clipboard
  • Hmotnosť (kg): 3
  • Dostupnosť: 1887
€70,35
If you order more than 958 pcs - shipping time will be longer at few days
Zloženie: Dostupnosť: Price: Množstvo:
Poľsko 958 pcs. €70,35
Add to cart
Add to cart
Ukraine 929 pcs. €70,35
Add to cart
Add to cart
  • Prehľad produktov
  • Otázky - odpovede (0)

Druhy opráv

*Cena je za opravu jedného otvoru

Automatické prevodovky JF402E JF405E boli vyvinuté inžiniermi Jatco pre malé autá s objemom motora do 1,1 litra. Najčastejšie sa tieto štvorstupňové automatické prevodovky nachádzajú na automobiloch Daewoo Matiz, Chevrolet Spark a KIA Picanto. Mechanická časť automatickej prevodovky je riadená hydraulickou jednotkou, ktorej súčasťou sú elektromechanické ventily (solenoidy) a mechanické tlakové akumulátory. Elektromagnety vytvárajú prevádzkový tlak hydraulickej kvapaliny, zatiaľ čo akumulátory stabilizujú tlak vo vedení.

Štrukturálne sa batéria skladá z kanála telesa ventilu (fungujúceho ako objímka) a pružinového piestu. Piest reaguje na zmeny tlaku oleja a pohybuje sa vo vnútri vložky, zatiaľ čo pružina funguje ako tlmič, ktorý zabraňuje náhlym, náhlym zmenám tlaku. Porucha tlakového akumulátora je najčastejšie spojená s deštrukciou povrchu ventilového kanála v dôsledku vystavenia kontaminovanej hydraulickej kvapaline - prevodovému oleju. Ku kontaminácii oleja dochádza najmä v dôsledku zničenia spojok, pričom úlomky a povrchový materiál dielov sa dostávajú do oleja a spôsobujú abrazívne opotrebovanie komponentov hydraulickej jednotky. Jednou z týchto jednotiek je tlakový akumulátor.
V prípade poruchy batérie vznikajú problémy s úrovňou prevádzkového tlaku oleja v tele ventilu, v dôsledku čoho je narušený riadiaci proces mechanickej časti automatickej prevodovky. V dôsledku toho dochádza k otrasom pri radení prevodových stupňov, preklzávaniu spojky, nejasným radeniam medzi prevodovými stupňami a chýbajúcemu zablokovaniu meniča krútiaceho momentu.

Vo väčšine prípadov sa pre návrat automatickej prevodovky do normálnej prevádzky odporúča výmena telesa ventilu za nové alebo použité - v prvom prípade je to dosť drahé, v druhom je to lotéria s malou šancou na úspech . Špecialisti spoločnosti Maktrans ponúkajú svoje riešenie problému - opravu tlakového akumulátora. Na jednej strane je to ekonomicky výhodné, na druhej strane opravené teleso ventilu dostáva 1-ročnú záruku. Prečítajte si viac o renovácii. V prvom rade sa hydraulická jednotka rozoberie a dôkladne umyje v priemyselných práčkach pomocou špeciálnych činidiel, aby sa zabezpečilo úplné odstránenie stôp hydraulickej kvapaliny.

Po vyčistení sa teleso ventilu odošle na vyvŕtanie kanálov batérie. Vŕtanie sa vykonáva na veľkosť opravného puzdra.

Ďalej je vyrobený samotný rukáv. Vnútorný priemer puzdra zodpovedá pôvodnému priemeru kanála objímky telesa ventilu pred abrazívnym zničením. Vonkajší priemer zodpovedá predtým vyvŕtanému kanálu batérie. Puzdro je vyrobené z materiálu, ktorý kopíruje mechanické vlastnosti tela ventilu, čo zaručuje odolnosť a kvalitu povrchovej opravy.

Piest akumulátora je inštalovaný vo vnútri puzdra, potom je zmontované teleso ventilu.

Opravené teleso ventilu je inštalované v automatickej prevodovke, po ktorej auto absolvuje povinnú skúšobnú jazdu. Činnosť automatickej prevodovky sa kontroluje vo všetkých režimoch; úroveň tlaku sa monitoruje počas všetkých testov a kontroluje sa podľa vývojového diagramu prevodovky. Po absolvovaní námorných skúšok dostane automatická prevodovka 1-ročnú záruku.

Otázky - odpovede (0)