0

€0,00

Pokladňa

Trecí kotúč UNDERDRIVE C3 AW55-51SN 05-up 114mm 34T 1,5mm 281700A150 110700A150 24220778

BESTSELLER
  • Značka: LINTEX
  • Kód produktu: 281700A150
    Product model copied to clipboard
  • Predáva sa na: 38
  • Hmotnosť (kg): 0.03
  • Dostupnosť: 125
€4,54
Hlavné špecifikácie
Vyhliadka: trecí kotúč
Hrúbka (mm): 1,5 mm
Počet zubov: 34
Vonkajší priemer (mm): 114
Typ (model) Automatická prevodovka: AW55-51SN
If you order more than 58 pcs - shipping time will be longer at few days
Zloženie: Dostupnosť: Price: Množstvo:
Poľsko 46 pcs. €4,54
Add to cart
Add to cart
Slovensko 12 pcs. €4,54
Add to cart
Add to cart
Ukraine 67 pcs. €4,54
Add to cart
Add to cart
  • Prehľad produktov
  • Otázky - odpovede (0)
  • Súvisiace produkty (1)

Trecí kotúč UNDERDRIVE (C3) AW55-51SN (05-up) / 114mm 34T 1,5mm / 281700A150/ 110700A150 / 24220778

Použiteľnosť:

AW55-51SN 4ks

Trecie kotúče sú prvkom automatickej prevodovky, ktorý zapája spojku a prenáša krútiaci moment motora. Trecia spojka pozostáva z oceľového kotúča a na ňom nalepenej trecej vrstvy.

Typy spojok:

-Obojstranné, trecie obloženie je nalepené na oboch stranách kotúča. Majú vnútorný zub a používajú sa v kombinácii oceľový kotúč a trecí kotúč.

-Jednostranné, na jednej strane hladký oceľový povrch, na druhej strane trecie obloženie.

Môže mať buď vnútorný zub (zvyčajne označený BI Internal) alebo vonkajší zub (zvyčajne označený BE externý).

Tento typ disku funguje v pároch.

Trecie obloženia sa vyberajú v závislosti od charakteristík automatickej prevodovky a histórie ich opráv.

Trecie obloženia:

-Béžové farebné sú hlavne z celulózy a používajú sa do vrecúšok, ktoré pôsobia proti oderu, táto vrstva lepšie prenáša krútiaci moment motora.

-Sivá farba, používa sa vo vreciach, ktoré sú s väčšou pravdepodobnosťou vystavené vysokým teplotám a popáleniu.

-Sivozelenej farby sa vyrábajú najmä z grafitu alebo kevlarového vlákna, takéto kotúče majú lepšie klzné vlastnosti a odolnosť proti prehrievaniu.

Vlastnosti trecích obložení:

-Tepelná vodivosť (schopnosť absorbovať olej a prenášať tepelnú energiu)

- Tepelná odolnosť (vydrží jednorazové zahriatie až na 300-400 stupňov bez zmeny vlastností)

- Stabilita (schopnosť zachovať si svoje kvality pri opotrebovaní a používaní nekvalitného prevodového oleja počas celej životnosti)

- Trecie statické vlastnosti (vysoký „prah sklzu“, schopnosť prenášať vysoký krútiaci moment pred pošmyknutím).

- Dynamické vlastnosti trenia (schopnosť prenášať krútiaci moment pri „modulovanom preklzávaní“. Analógia s riadeným brzdením brzdovým pedálom).

- Odolnosť proti opotrebeniu, mechanická pevnosť.

Trecie obloženia môžu byť:

-Segmentovaný, prekrytie je rozdelené švami až po vrstvu lepidla. Tento typ obloženia najlepšie absorbuje trenie a má nízky sklon k adhézii (súčinné prvky nepriľnú).

- Monolitické, obloženie úplne pokrýva spojku, čím sa zväčšuje pracovná plocha disku, čo zaisťuje plynulý rozbeh vozidla.

- Monolitické so zárezmi, používané v obaloch s najvyšším zaťažením, zárezy zmenšujú pracovnú plochu trecieho kotúča, pričom plnia funkciu ozubeného kolesa olejového čerpadla. To zvyšuje rýchlosť prechodu oleja cez kanál a pomáha ochladzovať povrch. S klesajúcou hĺbkou zárezu klesá prietok oleja, čo môže viesť k zrýchlenému spaľovaniu spojok.

Trecie lepidlo:

Ide o priľnavý lak, ktorý pozostáva zo živíc s teplotou topenia najmenej 180-200º. Trecie obloženie je prilepené na oceľový povrch lisovaním vysokofrekvenčnými prúdmi.

Táto lepiaca základňa, keď je zničená, je hlavnou príčinou opotrebovania tela ventilu a elektromagnetov.

Hlavné dôvody opotrebovania trecích kotúčov:

- Strata vlastností prevodového oleja (približne pri 50 000-60 000 km).

- Nedostatočná hladina prevodového oleja.

-Pokles tlaku prevodového oleja (trecie kotúče začnú skĺznuť, prítlačná sila balíkov sa stane nedostatočnou).

-Do automatickej prevodovky sa dostáva voda alebo nemrznúca zmes.

Otázky - odpovede (0)