0

€0,00

Pokladňa

Bubon C3 C4 Spojka AISIN WARNER AWF8G45 2GEN [BMW, Peugeot] Spojka C3 [4 vonkajšie trecie kotúče, TH 18,35 mm] / C4 Spojka [4 vnútorné trecie kotúče, TH 16,70 mm]

BESTSELLER
  • Značka: AISIN WARNER
  • Kód produktu: 8GA130
    Product model copied to clipboard
  • Predáva sa na: 129
  • Hmotnosť (kg): 4.5
  • Čoskoro sa skončí
  • Dostupnosť: 78
€386,93
Hlavné špecifikácie
Stav (použitý, nový): používané a skontrolované
Vyhliadka: Bubon C3/C4 Spojka
If you order more than 40 pcs - shipping time will be longer at few days
Zloženie: Dostupnosť: Price: Množstvo:
Poľsko 5 pcs. €386,93
Add to cart
Add to cart
Slovensko 35 pcs. €386,93
Add to cart
Add to cart
Ukraine 38 pcs. €386,93
Add to cart
Add to cart
  • Prehľad produktov
  • Otázky - odpovede (1)
  • Súvisiace produkty (4)

V druhej generácii prevodoviek AWF8G45 bolo vykonaných niekoľko zmien, aby sa majitelia týchto prevodoviek zbavili „chronických chorôb“ tejto prevodovky.
Pozrime sa na zmeny na príklade bubna C3 a C4 Clutch.

1. Materiál tela bubna bol zmenený z krehkého hliníka na oceľ.
Tým je okamžite vyriešený hlavný problém spojený s úplným vyhorením trecích kotúčov. Keďže pri prevádzke s agresívnym štýlom jazdy, náhlymi rozjazdami na semaforoch, dochádza k prudkému zovretiu [zapadnutiu] spojkových kotúčov, čo časom vedie k poškodeniu hliníkového telesa bubna, a to k vytvoreniu zárezov na zuboch ocele. disky, ktoré zaberajú s telom bubna, k tomu dochádza v dôsledku rozdielov v hustote materiálov.
Tvorba zárezov má za následok zaseknutie kotúčov, čo má za následok zmenu medzery medzi oceľovými a trecími kotúčmi, nedostatok potrebnej spojky v dôsledku skĺznutia kotúčov a úplného vyhorenia kotúčov.


V prevodovkách druhej generácie [GEN2] je plášť bubna vyrobený z ocele, ktorú je veľmi ťažké poškodiť oceľovými lamelami spojky. Problém poškodenia bubna bol vyriešený.

2. Druhým problémom je otáčanie nosnej objímky, ktorá funguje na náboji bubna.
Náboj je jeden diel s nábojom olejového čerpadla.

Prehrievanie bolo nevyhnutným dôsledkom toho, že spojka C3/C4 nefungovala správne, čo spôsobilo preklzávanie trecích kotúčov namiesto toho, aby vytvorili pevnú priľnavosť. Pri prehriatí sa hliníkové telo bubna roztiahlo a bimetalová objímka sa posunula vzhľadom na telo bubna. Posunutie tiež spôsobilo posunutie bubna vzhľadom na náboj, čo narušilo tesnosť olejových kanálov umiestnených medzi bubnom a nábojom.

Tesnosť týchto kanálov je zabezpečená delenými teflónovými tesniacimi krúžkami. Každý krúžok má svoje vlastné pracovné miesto na vnútornej strane bubna v dôsledku posunutia, krúžok stratí svoju pracovnú plochu a sedlo teflónového krúžku začne pracovať pozdĺž pracovnej dráhy krúžku, čo znamená kov-na-; kovové trenie (sedlo prstenca a telo bubna) a v dôsledku toho úplná strata tlaku v jednom z kanálov. To vedie k úplnému spáleniu a v niektorých prípadoch k zváraniu kotúčov spojky.
Vyššie popísané procesy cítiť najskôr ako stratu dynamiky pri akcelerácii, následne úplnú absenciu jedného alebo viacerých prevodových stupňov.

V bubne druhej generácie [GEN2] je namiesto puzdra inštalované radiálne ihlové ložisko, ktoré je zalisované do oceľového telesa bubna. Toto riešenie je maximálne spoľahlivé a odstraňuje problémy popísané v bode č.2.

  • Celková výška bubna je 55 mm;
  • Vonkajší priemer bubna - 184,80 mm;
  • Vnútorný priemer ložiska na vnútornej strane je 43,70 mm;
  • Vnútorný priemer sedla statora čerpadla je 51,05 mm;

Bubon C3:

  • Výška od piestu po sedlo poistného krúžku je 19 mm;
  • Výška od sedla poistného krúžku po hornú časť bubna je 11 mm;

Sada oceľových a trecích kotúčov balík C3

  • Celková hrúbka balenia je 18,35 mm.

Podporný disk:

  • Hrúbka 3,75 mm;
  • Počet zubov - 48 ks;
  • Vnútorný priemer -157 mm;
  • Zahrnuté množstvo - 1 kus;

Trecí kotúč:

  • Hrúbka 1,45 mm;
  • Počet zubov - 56 ks;
  • Vonkajší priemer -175 mm;
  • Zahrnuté množstvo - 4 ks;

Oceľový disk:

  • Hrúbka 2 mm;
  • Počet zubov - 48 ks;
  • Vnútorný priemer -157 mm;
  • Zahrnuté množstvo - 3 ks;

Tlakový disk:

  • Hrúbka 2,45 mm;
  • Počet zubov - 48 ks;
  • Vnútorný priemer -157 mm;
  • Zahrnuté množstvo - 1 kus;

Poistný krúžok:

  • Hrúbka - 1,60 mm.

Spojka bubna C4:

  • Výška od piestu po sedlo poistného krúžku je 17 mm;

Balenie oceľových a trecích kotúčov balenie C4:

  • Celková hrúbka obalu je 16,70 mm;

Podporný disk:

  • Hrúbka 3,30 mm.
  • Počet zubov - 32 ks;
  • Vnútorný priemer -114,20 mm;
  • Zahrnuté množstvo - 1 kus;

Trecí kotúč:

  • Hrúbka 1,40 mm;
  • Počet zubov - 40 ks;
  • Vonkajší priemer -134,95 mm;
  • Zahrnuté množstvo - 4 ks;

Oceľový disk:

  • Hrúbka 1,80 mm;
  • Počet zubov - 40 ks;
  • Vnútorný priemer -114,20 mm;
  • Zahrnuté množstvo - 4 ks;

Poistný krúžok:

  • Hrúbka - 1,60 mm.
Otázky - odpovede (1)
Felipe sacristan

We paid $352 in order ID: 446267 , HOW THIS WORKS IF WE WANT THIS NEW PART , YOU REFUND TO US THE $352 ? OR WE JUST PAID THE $47 TO COMPLETTE THE $399 ? PLEASE WE NEED THIS PART URGENT TELL ME IF YOU HAVE AN EXPRESS DELIVERY , PLEASE GIVE ME A PHONE NUMBER WERE WE CAN CALL YOU , THANK YOU

MAKTRANS MAKTRANS

Hello, about shipping, payments etc - please contact [email protected] directly