0

€0,00

Pokladňa

Presuvná selektívna spojka 1-R Zostava spojky so spojkou 1-2-3-4-5-6 Brzda GM 9T65 24293353 24278263 24282417 24267678 24267678 [výška karosérie 54,55 mm]

  • Značka: GM
  • Kód produktu: SNWGM9T65
    Product model copied to clipboard
  • Predáva sa na: 1
  • Hmotnosť (kg): 3.5
  • Dostupnosť: 79
€196,98
Hlavné špecifikácie
Stav (použitý, nový): používané a skontrolované
If you order more than 9 pcs - shipping time will be longer at few days
Zloženie: Dostupnosť: Price: Množstvo:
Poľsko 5 pcs. €196,98
Add to cart
Add to cart
Slovensko 4 pcs. €196,98
Add to cart
Add to cart
Ukraine 70 pcs. €196,98
Add to cart
Add to cart
  • Prehľad produktov
  • Otázky - odpovede (0)
Presuvná selektívna spojka 1-R Zostava spojky so spojkou 1-2-3-4-5-6 Brzda GM 9T65 FORD 8F35 | JM5P-7P030-EA 24293353 24278263 24282417 24267678 24267678

Po odstránení predného krytu a súvisiacich komponentov máme prístup k centrálnemu kolesu OUTPUT PLANETARY GEAR.
Súprava spojky, ktorá zapína OUTPUT SUN GEAR a drží ju nehybnú, je brzda 1-2-3-4-5-6.
​Podobný dizajn ste mohli vidieť pri opravách šesťstupňových prevodoviek GM 6T30, 6T40, 6T45. V týchto prenosoch je brzdový balík 1-2-3-4 v zábere s Output Sun Gear a vykonáva rovnaké funkcie.
Konfigurácia oceľových a trecích kotúčov sa mierne líši od 6T40 v tom, že v prevodovkách 9T50 a 9T65 majú trecie kotúče usporiadanie vonkajších zubov a v oceľových - vnútorné usporiadanie zubov, v prevodovkách 6T40/6T45 je to naopak.

Sada spojky 1-2-3-4-5-6 Brzda pozostáva z:
Jeden tanier:
  • Počet zubov - 40 ks;
  • Vonkajší priemer - 179 mm;
  • Hrúbka - 9,50 mm/ 5,60 mm;
Dva trecie kotúče:
  • Počet zubov - 36 ks;
  • Vnútorný priemer - 159,50 mm;
  • Hrúbka - 1,59 mm;
Dva oceľové disky:
  • Počet zubov - 40 ks;
  • Vonkajší priemer - 179 mm;
  • Hrúbka - 1,60 mm;
Jeden oceľový kotúč v tvare vlny:
  • Hrúbka - 2,05 mm;
Hliníkový piest s vratnou pružinou.
Hliníkový kryt, v ktorom je uložená spojka, nie je konvenčným podporným krytom, ako napríklad prevodovka radu 6T od GM, ale je prednou časťou zložitého mechanizmu, ktorý General Motors nazýva selektívna jednosmerná spojka s variabilným uzamykaním jednosmernej spojky a spojky spodného/spiatočky prevodovky GM 6T40-6T45.
Jednosmerná spojka v 6T40-6T45 funguje rovnako ako všetky ostatné jednosmerné spojky v tom, že blokuje pohyb v jednom smere (proti smeru hodinových ručičiek) a môže sa voľne otáčať v opačnom smere v smere hodinových ručičiek.
       
Všetky mechanické jednosmerné spojky pozostávajú zo stacionárnej hornej vačky, na ktorej sú do kruhu usporiadané zuby rohatky, čo umožňuje blokovacím prvkom (podobne ako lopatky rotačného čerpadla) otáčať rohatku v jednom smere a zablokovať v druhom.
Okraje lopatiek sú zrezané pod uhlom a majú pod sebou veľmi malé pružiny, do otočného náboja sú zarezané vrecká a sú zalomené v jednom smere.

Hlavný rozdiel medzi presuvnou spojkou 9T50/9T65 a šesťstupňovou prevodovkou radu GM 6T sa nachádza pod rotačnou časťou mechanickej presuvnej spojky.
Po demontáži tohto dielu vidíme ďalší rad lopatiek vyrezaných do hliníkového statického puzdra, račňový prevod pre lopatky dielu je spodná časť otočného náboja mechanickej jednosmernej spojky, ktorá je inštalovaná nad nimi a má na jeho teleso prvý rad lopatiek mechanickej časti jednosmernej spojky.
Lopatky račňového mechanizmu sú oddelené od račňového prevodu, ktorým je v tomto prípade otočný náboj s lopatkami mechanickej časti presuvnej spojky, okrúhla oceľová doska, ktorá je spojená s tyčou.
Doska nie je statická a je poháňaná hydraulickým piestom, ktorý je priskrutkovaný k vonkajšej strane hliníkového krytu.

Skriňa jednosmernej spojky je vybavená hydraulickým prvkom vo forme valca, ktorý je priskrutkovaný na vonkajšiu stranu skrine dvoma skrutkami a je napájaný priamo z telesa ventilu prevodovky cez dve gumené rúrky.
Piest má drážku, ktorá prichádza do kontaktu s tyčou dosky, ktorá otvára a zatvára lopatky.

Pri pohľade na fotografiu, keď sa doska pohybuje v smere hodinových ručičiek, fyzicky zakrýva naklonené čepele a povrch sa stáva plochým.
V tejto polohe môže otočný náboj voľnobežky normálne fungovať, voľne sa otáčať v jednom smere a uzamykať otáčanie v druhom s hornou sadou lopatiek.
Akonáhle sa kovová platňa medzi lopatkami posunie proti smeru hodinových ručičiek, spodné lopatky sa môžu zdvihnúť a dostať sa do kontaktu s rohatkovým ozubeným kolesom umiestneným na spodnej časti otočného náboja, čím sa náboj zablokuje v otáčaní v akomkoľvek smere. V tomto režime je jednosmerná spojka zablokovaná a je statickým prvkom.
 
Implementáciou tejto konštrukcie spoločnosť GM účinne eliminovala klasickú konštrukciu spojky Low/Reverse používanú v 6T40/6T45.

Otázky - odpovede (0)